Vrátená novela Zákona o Bratislave v parlamente prešla aj s pripomienkami prezidenta.
Dufam, ze sa Ftacnik rozhybe
doteraz jeho primatorovanie je velmi slabe a tiez podlieha "lobistom". Okrem nezmyselneho sa vybijania na PKO, nevidno nic, co by sa mu darilo. Je to sice zlozite po vykradnutom meste, po cinnosti Durkiho, ale cakal som od neho viac ako nezmyselne vytvarabie bus pruhu od mosta po stanicu. Najvacsi problem je hlavna stanica a elektricky z nej. Ziadne autobusy to nenahradia. Ked ma teraz viac pravomoci tak nech ich vyuzije a ukaze co urobi.primátor Ftáčnik - zatiaľ sklamanie
Náš primátor sklamal aj mňa, čakala som od neho väčšiu ochranu záujmov mesta-najmä pri developerských projektoch a podporu MHD. Doteraz mi nie je jasné, ako mesto vykonáva kontrolu svojich mestských podnikov, keď doteraz mesto: a) nevedelo o tom, že jej dcérska firma BVS vpúšťa poľovníkov na Sihoť bez povolenia b) tender na elektrčiky a trolejbusy z eurofondov majú neštandardné kritériá-napr. počet dverí zvyšuje % úspešnosť, pritom oveľa väčší význam pre cestujúcich je podiel nízkopodlažných sedadiel vo vozidle (kĺbové SORy majú o 1 dvere viac a ich sú rovnako rýchle ako kĺbové Mercedesy). Naozaj sa nik nepoučil z kĺbových SORov, ktoré sú nielen nekvalitné (už boli spevňované rámy), ale ukazuje sa, že najmä starší občania hľadajú práve sedadlá upevnené priamo k podlahe vozidla, nie na schodíkoch. A práve toto by mala byť priorita mesta, zabezpečiť kvalitné plnohodné nízkopodlažné vozidlá a nie preferovať v podmienkach značku SOR (J&T). Dokedy chcete trpieť mafiánske praktiky? O ústupkoch MHD voči developerským projektom už bolo popísané veľa, tak len zopár: - návrh na vytvorenie nového odbočovacieho pruhu cez električky kvôli projektu Zuckermandel, ktorý znova len spomalí električky, pritom tam už 1 odbočovací pruh je (hneď za tunelom), navyše J&T navrhuje ubrať zeleň z dunajského nábrežia!!!! Toto by v žiadnom civilizovanom meste nedovolili! - zhoršovanie kvality MHD celopolepenými vozidlami (už sa nedá ani kniha v buse čítať), reklamnými telkami a najnovšie aj reklamným rozhlasom na zástavkach MHD. Prečo mesto neurobí anketu, či ľudia súhlasia s takýmito aktivitami, naozaj chcete ľudí vyhnať do áut? - Twin City-kde sa najprv ide stavať megalomanské administratívne centrum, ale Autobusová stanica až v poslednej etape. Čo ak investor vyhlási medzitým krach, kto bude potom budovať novú AS, zase mesto???? A kto tam pritiahne nové siete MHD, opäť mesto??? A dalo by sa pokračovať v nešťastných krokoch M.Ftáčnika, rovnako ako jeho úhlavný boj o PKO, pritom mesto nemá peniaze na jeho rekonštrukciu ani prevádzku. A to nespomínam nezmyselné návrhy na zámenu pozemkov so štátom, toto by sa už konečne malo zakázať, rovnako ako zámeny pozemkov investorov, ktoré sú výhodné zo zásady len pre nich!!! Primátor by mal začať konečne jasne obhajovať záujmy mesta.konecne je slusny primator v BA!
ked sa za Durkovskeho a ery stranickych nominantov rozkrádalo, co sa dalo, kde ste boli, kritici a krikluni? Dnes ma mesto deravy rozpocet a este sa rozculujete. Kde nic nie je, ani cert neberie - tak ake chcete rozvojove programy??? Nasetrite si najprv, skonsolidujte verejne financie a potom mozete snivat! Konecne je primatorom slusny clovek - a to v tejto tazkej dobe. A svoju kritiku mozete smerovat poslancom - co prijimaju, za co hlasuju. A nezvalovat vsetko na primatora!pravicoví poslanci škodia Bratislave
súhlas, hlavne keď pravicoví poslanci, ktorých je v zastupiteľstve mesta absolútna väčšina, robia všetko pre to, len aby sa Bratislava potopila a to len pre to, aby Ftáčnik bol zlý primátor.tender na vozidla mhd
Určite by sa do podmienok mal dať parameter umiestnenia sedadiel na podlahu vozidla, tie schodíky naozaj nie sú dobré.