SME
Sobota, 5. december, 2020 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

S opravou Zochovej by mali začať tento týždeň (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

vysmech

ze dar verejnosti ? :)
.
ziskaju za 4 miliony euro pozemky v hodnote asi 70 milionov cez akoze zamenu pozemov kvoli kralovej hore a tu daju par tisic euro na reko jednej zastavky ..
.
keby bratislava dostala ten rozdiel 50 milionvo euro, tak to mozu rekonstruovat regulerne cez verejne obstaravanie ..
.
malo by byt zakonom zakazene mestu vymienat a predavat pozemky bez verejnej obchodnej sutaze !
.
takto bratislava prisla o miliardy ..
 

 

Po tom čo tá zlodejská banda stihla v BA a v tejto gubernii vôbec vďaka všetkého schopným poslancom a primátorom nakradnúť, by ako tak adekvátnym darom bola kompletná rekonštrukcia električkových tratí. A neuškodilo by pridať aj zopár nízkopodlažných električiek. Banda všivavá!
 

preco?

Bez ohladu na to ake pozemky JT vymenila a ake veci tu stavia - nikto ich nenutil tu zastavku len tak opravovat. Takze mozme byt radi ze to robia. Urobil nejaky iny developer nieco podobne?
Ked budu ludia nadavat este aj na toto, tak nabuduce to uz nikto nespravi. A nadalej budu vyuzivat vsetko co im zakon a uradnici dovolia...
 

 

Nezdá sa mi, že by nadával, len konštatuje fakt, že je to výsmech občanom takúto pár tisíc eurovú opravu zastávky prezentovať ako nejaký výnimočný dar. V slušných krajiných to developeri robia v oveľa väčšom rozsahu ak už nie aj priamo vo svojich projektoch. Nehovoriac ešte o pochybných obchodoch J&T so štátom a samosprávami cez tých "správnych" ľudí.
 

ehm

toto je presne problem slovakov, ze aj za taketo odrobinky sa sklanaju aj ked ich bicuju do krvi :)
.
keby mesto dostalo tych 50 milionov navyse za pozemky, tak taketo dary ani nie su potrebne a samotne mesto ma peniaze nie len par tisic na rekonstrukciu zastaviek, ale aj rekonstrukciu elektrickovych drah, nakup novych autobusob, trolejbusov, elektriciek a rekonstrukciu ciest.
 

nesuhlasim

Toto su 2 rozne veci.
1) Nech si mesto/stat sprai poriadok s uradnikmi a zakonmi, nech si developeri nemozu robit co chcu.
2) Bez ohladu na to, developer sa moze rozhodnut ze nieco spravi pre mesto zadarmo. Verim ze toto robia developeri aj vo vyspelych statoch, kde to nikto nepovazuje za nejaku almuzmu.

Snazme sa aby si developeri nemohli robit co chcu, ale zaroven budme radi ze nieco spravia zadarmo. Lebo kludne sa mohlo JT rozhodnut tak ako vsetci ostatni vedeloperi u nas, ze zadarmo nic nespravia.
 

ehm

opakujem, J&T to nespravilo zadarmo, ale na ukludnenie mienky kvoli rozkradackami z minulosti. keby tie miliardy mesto malo, nemusi chodit po zobracenke
.
vid predaj pozemkov pod riverparkom, PKO a nasledne odpredanie pozemkov obratom pod cestami, ktore akoze nahodou mesto im predalo
.
there is no such thing as a free lunch :)
 
Hodnoť

Takyto krok

by mal z hladiska PR ovela vacsi efekt, keby mala takato rekonstrukcia zastavky aj nejaku pridanu hodnotu. To znamena, ze by sa zastavka obnovila koncepcne, s dorazom aj na architekturu. Lebo povedzme si, cisty funkcny pristresok je fajn, ale vysledok bude ako na Trnavskom myte - celkovy vyraz sa nezmeni a na rekonstrukciu sa zabudne po prvom docmarani a rozbitom skle.
Keby J§T chcelo urobit ozajstny pocin, tak pridu s napadom, daju dokopy ludi a peniaze - nie zase tak vela a daju novu tvar zastavke na Patronke (J§T Westend) alebo hoci aj tejto na Zochovej. Toto vycistenie a oprava je len take chabe lacne PR. A to je presne rozdiel medzi zodpovednym podnikatelom, ktoremu zalezi na tom, co zanecha a v akom prostredi podnika a podnikatelom, ktory vztah k miestu kde podnika prilis velky nema.
Ta Patronka je krasny priklad. Za zastavkou maju komplex za desiatky/stovky milionov eur, ale zastata zastavka hned vedla, ktorou denne prudia tisice ludi, ktori pracuju aj v ich budovach, ich nechava pokojnymi.
 


Najčítanejšie na SME Bratislava