SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Mestom nemusí jazdiť Bombardier, vyhlásia súťaž (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

KECY a kecy

Sľuby, vízie, skutek utek...a sú ešte aj iné ako ekologické električky? Samé medové motúzy pre Bratislavčanov, ktorí sa v takejto drahej električke asi voziť nebudú...falošné ilúzie...žiaľ!
 

 

Skutek utek? Naozaj? Sledujes vyvoj v tejto oblasti za posledny rok? Mesto vyvija aktivity. Ci uz ide o rozvoj siete, alebo modernizaciu vozoveho parku. Tento krat existuje realne mozne financovanie.
 

 

Aky rozvoj elektrickovej dopravy v Bratislave mas na mysli? Uzatvorenie elektrickovej trate na hlavnu stanicu? Alebo havarijny stav trati v useku Karlova Ves - Dubravka? Pripadne odfusovanu rekonstrukciu tunela? Posledny rozvoj elektrickovej dopravy v Bratislave bol koncom 80-tych rokov ked sa potiahla elektricka ku Zlatym Pieskom a na Komisarky
 

 

Citaj este raz pomaly...

Faktom je ze mesto robi realne kroky k tomu aby sa nieco realizovalo a za rok pre rozvoj MHD spravilo nasobne viac ako Durkovsky za 8. Dnes je predcasne odhadovat ci sa to podari potiahnut do konca, ale sme na spravnej ceste.
 

 

No daj tie rwalne kroky co sa robia v BA pre rozvoj MHD...na mesiac zapozicany Bombardier? Pre...ne statisice za navrhy rekonstrukcie Stareho mostu a elektrickovej trate do Petrzalky...z fantazmagorie metra sa preslo na fantazmagoriu elektricky do Petrzalky? Poprosim jeden jediny konkretny krok ktory sa urobil k zlepseniu MHD v BA za posledne 2 roky
 

 

Pre mňa bol napr. konkrétny pozitívny krok reorganizácia linkového vedenia električiek :)
 

 

1. Kroky veduce k zabezpeceniu prostriedkov na rozlicne rozvojove projekty ako napr. elektricka do Petrzalky, alebo nove vozidla. To prve trochu meska, takze uvidime.

2. Podpora zdraveho rozumu pri linkovani MHD - uz nevznikaju politicke linky, zreformovalo sa elektrickove linkovanie takze elektricky su opat pouzitelne, atd.

3. Koniec budovania autoslavy, realne akceptovanie MHD, chodcov a cyklistov ako foriem dopravy ktore maju byt preferovane.

atd
 

 

Tak prostriedky na tzv. rozvojove prostriedky zhanal aj sudruh Durkovsky...akurat ze na tych tzv. rozvojovych projektoch, ktorych realna hodnota sa blizila k nule sa nabalilo par prisavnikov...A ake su to tie terajsie "rozvojove" projekty...? rekonstrukcia-novostavba Stareho mosta ktora tiez zacina pekne zavanat slusnym tunelom? To linkovanie MHD myslis vynutene tym ze sa bratislavska elektrickova doprava zacina rozsypavat? Cakam kedy prdne nieco na trati Karlovka - Dubravka..a to uz len potom bude "zdraveho rozumu" pri linkovani... A ake je to realne akceptovanie chodcov a cyklistov...? V com spociva? Alebo doteraz mali chodci a cyklisti vstup do Bratislavy zakazany? Alebo co sa take zmenilo ze teraz su akceptovani a predtym neboli?
 

Len otvárate ústa a inak nič

...ze sa urobilo viac ako Durkovsky za 8 rokov hovor mentalne retardovanemu a nie nam, este nie sme uplni debili - aby sme nevideli ze jedine co robite je otvaranie ust to vam ide! Ale ospravedlnenie nech je vam v tom, že jednoducho neviete čo máte robiť. To totiž nevie z politikov nik. Teraz ide len o to, aby ste pokazili čo najmenej!
 

 

Este mi prosim prezrad kto sme my.
 
Hodnoť

re

"pytat" sa ministerstva? ...samozrejme, ze sa da, a netreba po priklady ani chodit daleko.../hura, aspon za to ze sa niekto zobudil, alebo ho osvietilo/...len to sa lokalne struktury a operacne programy mali riesit a vytvarat schopnejsie - nie len "modla" dialnic,
resp. ze vobec vlastne tie poniektore fondy ani cerpat poriadne nevieme doteraz z velkej vacsiny...
 
Hodnoť

sutaz

tak to zas 3x zrusia a eu fondy prepadnu a ked ne tak to vyhra ten kto ma a eu zas nic nepreplati. :(
 
Hodnoť

 

ani nemoze lebo ma dvere po oboch stranach a u nas su zastavky vzdy len na jednej strane.
 

 

Jasne, ze moze. Dokonca je mozne ze aspon cast elektriciek sa kupi obojsmernych.
 
Hodnoť

chce to činy!

Mesto musú začať konečne konať a nielen fantazirovať. Koľko rokov sa tu pretriasa električika do Petržalky, o preferencii električiek a autobusov ani nevravím a čo Integrová doprava???

Aká je realita? Električka do Petržalky len na papieri, most stále zatvorený, rovnako aj tunel či trať na Hl. stanicu. Preferencia električiek žiadna a realita je taká, že prejde na križovatke, potom zastaví na zastávke a kým dojde k ďalšej križovatke, tak tam svieti červená!!! Tak to ide na celej radiále. Nedávno som šiel po dlhšej doby do Karlovky a bolo hrozné. Ešte aj chodcovia mali prednosť pred električkou na zastávke Segnerova. Jazdná doba v oboch smeroch zbytočne natiahnutá vďaka semaforom, ktoré preferujú zatiaľ autá a chodcov...
 


Najčítanejšie na SME Bratislava