SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Starý most zdvihnú o 1,5 metra (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Ach

Už vám už neveríme ani slovo, tárate tu 50 rokov o električkách/metre/vlaku do petržalky a neurobilo sa nič, rozpadáva sa vám MHD pod rukami (starý most, trasa na stanicu, tunel) a tárate tu vospust sveta...!
ale je to zbytočné hovoriť... však oni to vedia....
 

 

Pokial viem, toto vedenie mesta existuje cca. 2 roky, takze neviem ako mozu tarat uz 50 rokov :) MHD je oblast ktoru sledujem a naozaj sa deju posuny dopredu.
 

 

Zdravím,
je úplne jedno, kto tam sedí, všetci do jedného pred voľbami nasľubujú, aby mohli pred ďalšími voľbami sľúbiť to isté. Veta o 50 rokoch odznela aj včera v Technopole (nie z mojich úst) a nikto ani od predsedníckeho pultu sa neohradil, takže na tom asi niečo bude.
K tejto téme snáď len toľko, že magistrát Bratislavy už desaťročia vedie v oblasti dopravy proti svojím vlastným obyvateľom bezohľadnú a cynickú studenú vojnu. Predstavitelia mesta okolo každých volieb sľubujú vyriešenie hromadnej dopravy tými najrôznejšími systémami estakádového, povrchového, mierne zapusteného, polo zapusteného, hlboko zapusteného, podpovrchového, trošku zakopaného či hlboko zakopaného metra, rýchlodráhy, električky, nosného dopravného systému, vlaku či čo ja viem čoho ešte, ale iba na to, aby sa im na konci volebného obdobia vysmiali do tváre a vyhlásili ďalší projekt ešte hlbšie zapusteného alebo ešte vyššieho estakádového metra, rýchlodráhy, električky atď.
P.S. Ja osobne 1. zatvorený tunel, 2. zatvorenú električkovú trať na Hlavnú stanicu, 3. zdevastovaný Starý most, 4. dosluhujúce koľaje do Dúbravky, 5. tápanie vo veci Hlavnej stanice/Filiálky (Bratislava-stred), 6. neporovnateľný stav MHD (najmä siete električiek) oproti porovnateľnému Brnu (ak sa pozrieme na dopravné systémy v iných porovnateľných mestách, v Brne jazdí električka z centra minimálne na 11 smerov, v Prahe minimálne na 18, v Ostrave na 7 smerov a v Bratislave na 4 - slovom štyri smery) za posuny dopredu nepovažujem. Ale ak myslíte...
 

no o tých

50tich rokov som to včera povedal ja. Prvé rozhodnutie vlády, vtedy federálnaj, o výstavbe metra pochádza z roku 1974. Tomu samozrejme predchádzala niekoľkoročná práca inžinierov, ktorí predložili vláde materiál na rozhodnutie. Naozaj neviem, čo pán Muránský myslí tým, že MHD sa posúva dopredu. U nás, už toto vedenie mesta zrušilo dve zástavky autobusov, takže niektorí obyvatelia musia ísť pešo takmer kilometer. Ak je toto posun dopredu, tak nejlepšie bude celkom MHD zrušiť. Mesto ušetrí a občania po dlhých prechádzkach budú zdravší. To bude posun !
 
Hodnoť

Z rozobratím mosta

By nemal byť problém.Nech tam pustia našich spoluobčanov tmavšej pleti a za cenu šrotu ho rozoberú určite do dvoch týždňov.
 
Hodnoť

Nemáte tam niekde jazykového korektora ?

...most zároveň zvýšia o 1,5 metra, aby pod NÍM vedeli prechádzať lode...
 
Hodnoť

 

nemam nic proti zdvihnutiu nivelety mostnej konstrukcie, ale s likvidaciou niektoreho z pilierov teda suhlasit nemozem... a mozno by stalo za uvahu aj obnova vo vzhade spred konca druhej vojny....
 
Hodnoť

pan Ftacnik a spol.,

prosim, mohli by ste nam uz konecne (aspon na hrubo) odprezentovat, ze ako to vlastne bude vizerat na Safarikovom namesti, ako tam vlastne bude riesena bezkoliznost z cestnou krizovatkou? Dalej, akou rychlostou bude moc frcat tento docasny "nosny" system po zrekonstruovanom moste, okrem ineho aj koli hluku atd.?
 

 

myslím, že to teraz ešte nevedia a ak nedajboh vedia, tak je ešte skoro niečo také ukazovať aby ovce "nepindali" ;)
 
Hodnoť

projekt ešte z 80tych rokov

sa robí narýchlo, lebo eurofondy. chápem, ale čakám, že budeme nemilo prekvapení celkovou revitalizáciou Šafárikovho námestia a spomalením dopravy v petržalke (jantárová bosáková), nakoľko sa zasa kašle na budúcnosť a križovatka sa nerieši mimoúrovňovo.

V podstate sa len trepe, potom sa niečo predhodí verejnosti a hotovo... Smutné, že za tie roky sme nevideli konkrétny návrh typu: toto sa ide stavať, čo na to odborná verejnosť?
 

Marek Valašík

a kto by to riskoval, že by ho odborná verejnosť roznosila na kopytách?
vytvorí s atalk z nedostaku času na poriandu oponentúru, k tomu s apridá hrozba, že keď sa teraz nenájde odvaha nehľadieť na princípoy, tak najbližších 30 rokov nebude na to peňazí a EK treba šklbať rýchlo, dokiaľ sa ešte nechá
k tomu ešte informácia z koľajového fóra o tom, že prepojenie z Viedne má ísť severnou cestou, teda cez Marcheg. DNV a hl. stanicu, takže na spojenie Filiálky s Petržalkou máme na 30 rokov zabudnúť, ale na schválenie druhého úseku Bosákova - Janíkov dvor môžeme pokojne zobrať jed, lebo to jediné dáva šancu ma naplonenie podmienky integrácie koľajových systémov, ak sa potom ešte podarí niečo vyžmýkať na predlĺženie k žel. trati, keďže to má byť opatrenie financované EK v rámci prioritnej osi 4 OPD,
ak sa všetko bude dobre dariť a Ballo splní sľuby, tak po roku 2015 koľaje dvojakého rozchodu aj k hl. stanici, ak ..., ak ...
ale údajne už teraz to máme v kapse, lebo rokovania s Jaspers to potvrdzujú, takže administratíva medzi hl. mesotm a MDVaRR bude iba formalitka, potom už len budovateľské andšenie a po 24 mesiacoch, ak sa nič zlé nestane s nami i s EK, bude na svete úsek v dĺžke 2 km, mnohí Petržalčania sa naučia prestupovať na pravej strane Dunaja a autobusy budú mať v Petržalke opäť nové linkovanie,
 
Hodnoť

električka do Petržalky

mňa by zaujímalo, ako budú riešiť dopravu v Petržalke v náväznosti na električku - to nás budú voziť autobusmi k električke, aby sme s ňou prešli cez Dunaj ????
 


Najčítanejšie na SME Bratislava