SME
Streda, 27. január, 2021 | Meniny má BohušKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cestovanie v župe má zlepšiť vlak Janka (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

od minuleho tyzdna premava regiojet????
to je zas co za zvasty....ved ten ma zacat jazdit od 4 marca tak tu nepiste dristy.

skoda ze sudruhov z dennika sme nezaujima ake problemy maju tieto figelom pomenovane vlaky...
 
Hodnoť

 

integrácia dopravy?? to by museli s vlakmi najprv zastavovať v lokalitách s potenciálom cestujúcich, nie na odľahlých staniciach (DNV sídlisko namiesto súčasnej DNV - tá druhá je dlhodobo vhodná akurát pre náklady)!
čo spravil Ing. Frešo, okrem príznačnej veľkohubosti??
http://www.zeleznicne.info/vie...
 
Hodnoť

"Vlak"

Tak tieto nové poschodové jednotky prezývané aj "ešus" - trojdielne a hliníkové - sú pekná hračka. Občas to vidím ráno v DNV smerom na záhorie. V tom lepšom prípade to iba 20 minút mešká, v tom horšom akosi nefunguje riadenie z riadaceho vozňa (žeby problémy si žilamu v UIC kábli?) a rušeň obehol súpravu a ťahal riadiaci vozeň, v tom ešte horšom prípade "princezná" vykapala a ťahá to plesnivý laminát z 1960-tych rokov a v tom najhoršom prípade to odíde zo stanice s otvorenými dverami na celej súprave. Akože potemkinovská dedina, vitajte v 21. storočí, hráme sa na moderné, ale v srdci fungujeme na polstoročnej technike! A o tých EMtrest transprarentoch na súpravách, to je katastrofa, neviem kto vzal aký úplatok za to, že ich tam dali. Snáď ANI RAZ som nevidel že by zobrazovali niečo tak ako majú, v tom lepšom prípade sú zahasnuté, v tom horšom na nich bliká 010101010101 a v tom najhoršom sa akože snažia niečo zobraziť, ale skutek utek, useknuté riadky, pretečené písmo, proste KATASTROFA...

VIVAT slovakia!

Dementizmus, banánová republika.
 

dodatok

Je síce chvályhodné že už nevidím nenávidné vozne radu Bymee, ktoré konštruoval asi beznohý konštruktér, keďže miesto na nohy v nich naozaj NIE JE.. Ale či ich práve ešusy, ešte obzvlášť z mašinami z 1980-tych dostatočne nahradili pochybujem. Akože fajn, nevieme splašiť moderný (asynchrónny) pohon na stiedavú sústavu 25 kV 50 Hz ktorý by nerušil naše ach tak precitlivelé koľajové obvody, tak kupujeme ešusy bez pohonu a riešime to push-pull súpravami s tridsaťročnými lokmotívami. To je absolútny výsmech. Každý znalec techniky a pomerov sa môže akurát tak pousmiať nad "moderným" riešením... Tupsosť, neschopnosť a politické riešenia môžu za dnešný stav. To čo má fungovať často nefunguje, dokonca aj na "marcheggoch" vykapávajú vozne Bdtee pravidelne, spôsobujú meškania, čo nasiera značné množstvo cestujúcich, nehoroviac o komplikáciách pre obsluhujúci personál (predminulý týždeň 2x, minulý týždeň 1x - a to iba jeden konkrétny spoj denne). Právom kydám na ZSSK, lebo si to právom zaslúžia. Nímandi mizerní. Hlavne že dvihli cestovné. Si môžu nechať. A mali by sa od ÖBB učiť ako zabezpečovať dopravu a hlavne komunikovať so zákazníkom. Aj keď ani ÖBB nie sú dokonvalé, v porovnaní s našimi dráhami je to úplne iný svet.
 

 

lokomotíva pracuje 60 - 70 rokov, nie je to tovar na jednu sezónu, ako si kto zmyslí!
 

OK, šak nech pracuje

Ale nech aj funguje a nie že pravidelne aspoň raz týždenne vykape a nahradí jú hanebne špinavá laminátka z carga. To mohli rovno ťahať aj čmeliakom.
 

 

takže na laminátky nič nemáte, okrem Vašich "estetických názorov"... ;-)
btw., odchádzajú aj "veleslávne" taurusy :D
http://www.zeleznicny.net/zahr...
 

 

Mne sa laminátka páči, je to nadčasový dizajn, čo sa mi nepáči je ako príšerne zaje... niektoré sú, nedá sa na to pozerať. Obzvlášť v súprave s ešusom. A najhoršie je, keď sa to začne rozbiehať s otvorenými všetkými dveami na súprave. To by mohla byť aj nablýskaná laminátka alebo aj peršing vpredu, nič to nemení na fakte že je to neprípustné.

Samozrejme že aj iné lokomotívy občas vykapú, žiaden stroj nie je 100%ný. Ale poruchovosť tých "našich" - ZSSK - je žalostná.
 


Najčítanejšie na SME Bratislava