SME
Štvrtok, 26. november, 2020 | Meniny má KornelKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Stavebné povolenia pre TEN-T očakávajú v máji (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Budapešť v tej osi nie je, konečná je v Bratislave.
 

 

no ak stále veríte...
 

 

ak si zoberieme fakt, ze Rakuska strana uvazuje skor s koridorom cez Marchegg, tak bude Budapest vlastne na trase W - BA - BP. Akurat nasa Filialka sa ocitne mimo koridoru.
 
Hodnoť

Nejako sa mi to nezda

Tento monsterprojekt este nevzdali? Nemam nic proti zel. tunelu pod Dunajom, ale bude to stat bestialne vela penazi, za ktore by sa dali postavit ine, uzitocnejsie veci.

Optimalne spojenie Vieden - BA je cez Marcheg. Velka cast trate je naprosta priamka, tam by bolo mozne hnat vlaky velkou rychlostou. Ako sa mienia dostat do Bratislavy z juhu?

Koncepcia delenia prevadzky medzi viacero vyznamnych zel. stanic je zastarala. Naopak, tendencia je sustredovat vsetky dolezite spoje na jednu centralnu stanicu, aby boli zabezpecene co najjednoduchise prestupy. Filialka je uplne bokom, velke rozdiely v nadmorskej vyske neumoznuju vedenie trate na hl. stanicu. Dalsi argument pre Marchegg.

Co sa tyka Dunaja a Petrzalky, tam je potrebna len jedna vec - elektrickova trat cez Stary most s vozovnou v Janikovom dvore a obratiskom pri zel. trati do Rajky cca 200 m za vozovnou.
 
Hodnoť

a co elektrifikacia

sa mi zda ze este stale nebola vykonana elektrifikacia useku Marchegg - Devínska Nová Ves. Tento usek je len jednokolajovy, bolo by ho dobre zobojsmernit - podmienky su vytvorene, stoja tam piliere, ktore by bolo mozne zrekonstruovat a postavit trat na nich...
 


Najčítanejšie na SME Bratislava