SME
Streda, 25. november, 2020 | Meniny má KatarínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na Trnavskom mýte vznikne podzemná železničná stanica (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Hodnoť

 

nieco mi uslo? to sme nejake milove kroky spravili? no drzim si palec aby z toho nezostal len ten tunel...
 

Možno európske projekty na rozdiel od

tých slovenských vytunelovaných sa hlavne ROBIA, miesto aby sa o nich len VYPRÁVALO, ako v Bratislave o metre už od komoušov.

Alebo ide zase len o propagandistickú PR správu investorov tohto projektu, ktorú slovenskí pseudo-žurnalisti prevzali bez zmeny znenia a preskúmania faktov, ako je to na našom zaostalom Slovensku s jeho neexistujúcou žurnalistikou pravidlom.
 

 

Investorom sú ŽSR a štart tohto roku je celkom reálny, za predpokladu, že Brusel odklepne financie (čo vlastne odklepol už dávno, ale mesto tam všelijako zasahovalo kvôli eline do Petržalky). Keď už je aj územné rozhodnutie, tak ja osobne to považujem za celkom hodnovernú správu, že sa začne už tento rok. A dodám iba: konečne!
 

Hlavne aby sa aj SKONČILO, nielen začalo

Ak len všetko rozbúrajú, oplotia a vyvesia bilbordy o "Twin City" (ako okolo autobusovej stanice) alebo len zanechajú po sebe krátre (ako bývalý OD Ružinov), tak to bude nap_rd a horšie než dnes.

Keby to aj dokončili za 3 roky, ako plánujú, bolo by to super. Ale znie mi to ako sci-fi.
 

 

Idealne by bolo keby to skoncilo este skor ako to zacne, kedze to zhorsi dopravu v Bratislave (namiesto jednej centralnej stanice vznikne viacero malych - vsade v Europe robia presny opak). Ked uz chcu robit ten tunel tak mal byt cely ten koncept iny (podla mna ale hlavne ziaden tunel nemusel byt).
 

už x-tý raz žasnem, čo všetkému rozumieš

kvitujem ale, že tentokrát nepíšeš v čase, keď všetci chlapci v tvojom veku sedia pekne niekde v škole a vyrušujú
 

Svoj nazor ma pravo napisat aj starsi aj

mladsi. Kazdy ma pravo na svoj nazor a aj mylit sa, robit chyby, tak ako aj ty mozes sa mylit v nazore ze sa ti nepozdava inynazor, len to musis povedat slusne, bezutokov, ponizovania a hlavne dat argumenty preco si myslis, ze to nie je spravne. Ak tak budes reagovat ako reagujes pri vychove mladych, tazdo budu ochotni ta akceptovat, zamysliet sa nad tvojimi nazormi a popripade prijat ich a tym zmenit svoje. Tvoje usilie bude neefektivne, bezodozvy, neproduktivne ,nekonstruktovne. Samozrejme,ked bezdovodne, bez argumetov neutoci na ineho, ho ponizil, tym odreagoval svoje napetie z komplexov slrbo nafuknute ukazal, ze si viac ako iny.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Bratislavské metro zhavarovalo

na finančnej náročnosti tunela pod Dunajom. A teraz ho stratové železnice postavia ľavou zadnou :( Je síce fakt, že do toho svojho času hovoril štáb CO (Civilnej Obrany),
ktorý chcel z toho tunela mať protiatómový kryt - ale ktovieaké gorily ten projekt v skutočnosti pochovali (keď sa zrejme nedohodli na províziach :(((
 

 

Hehe, mlada nastupujuca inteligencia, zvykaj si :D
 

 

Ties som si vsimol toho vsadebolavsetkovedela. Otvoris clanok o tuneloch , Samo vie. Otvoris o lietadlach, Samo vie. Otvoris o ekonomike, Samo vie. otvoris o hocicom a ..... Samo vie. Podla mna to je Fico !
 

re: zemetras

Namiesto trápneho ironizovania skús radšej argumentovať. Každý má právo na svoj názor. Skús vyvrátiť v čom nemá pravdu.
 

 

Niesom "blavak" takze k tomuto clanku sa nebudem vyjadrovat, ale som rad ze sa nasli peniazky z fondov, prijektov zhocikade. Uprimne asi ako zvysok slovenska sa tesim.
 

fn.,Lii a ďaľší Samo Muransky´s fans,

isteže každý má právo na svoj názor Ale načo vôbec polemizovať a argumentovať, keď tým tvojim predrečníkom je neunaviteľný non-stop vševedko na baterky, vždy s názorom na všetko, pričom aj on samotný jedným svojim komentom neguje resp. relativizuje v skutočnosti predchádzajúci výrok vlastný len preto, aby negoval či relativizoval ten cudzí ? Nemusíte byť ani nejakým odborníkom celkom od fachu, aby vám už na prvý pohľad bolo úplne jasné, že len tára a vôbec-vôbec ničomu ani trošku nerozumie, ale vlastne ani vôbec nediskutuje
Nie je to ani tak dávno, keď sa za najlepší spôsob ako sa čosi dozvedieť (ak neviem, alebo chcem vedieť viac a lepšie...) považovala schopnosť vedieť klásť sebe - aj iným - správne otázky Mám pokračovať, alebo už viete, o čom hovorím ?
 

 

Len kratko.. doprava (ci uz letecka, alebo zeleznicna a podobne) patri medzi temy o ktore sa zaujimam, takze ano, vyjadrujem sa k tomu. Specialne ak ide o BA. To je vsektho jedna tema.

Potom tu mame politiku/ekonomiku, tam prezentujem svoj nazor na zaklade toho ze pozorujem svet okolo seba. To neznamena ze som na to odbornik aj ked niekomu kto potrebuje dostat nazor na tacke sa to tak moze zdat :)
 

 

Nedá mi nereagovať na tento s prepáčením blud. Takže potom by asi mala existovať len jedná hlavná stanica a ostatné zrušíme? Tadiaľto cesta nevedie. Filiálka bude veľmi dobre slúžiť ako regionálna stanica hlavne z južných, východných a severných častí okolo Bratislavy.
Už v inej diskusii niekto spomínal že to zkomplikuje prestupy ľudí z regionálnych vlakov. A koľkým ľuďom to bude komplikovať prestup? Robil niekto serióznu štúdiu? Pretože dovolím si tvrdiť v 90% percent prípadov BA je koncová destinácia pre cestujúcich takže presun tých 10% v pohode zvládne MHD, na hlavnú alebo stanicu Nové mesto je to len pár zastávok autobusom, trolejbusom alebo električkou.
 

 

a hlavne siet stanic v meste odbremeni prave mhd. naoriklad stanica na niva h umozni priamy prestup medzi zeleznicou a sad a ludia sa nebudu musiet presuvat tak ako dnes.

ked uz ba nebolo dopriate metro, tak aspon zeleznica.
 

 

Ubezpecujem ta ze nie som proti viacerym staniciam v Bratislave, prave naopak, ich mnozstvo by sa malo rozsirovat. Sucasne som vsak presvedceny ze kedze Bratislava je uzol celonarodneho vyznamu, je nevyhnutne zabezpecit aby vlaky prechadzali jednou centralnou stanicou. Moja otazka je: pokial tak strasne chcu ten tunel, preco nenaprojektovali novu hlavnu stanicu v priestoroch Twin City (cize by vznikol aj jednoduchy prestup na autobusy) a predovsetkym trat medzi tunelom do Lamaca a na smer Kuty?

Dalej existuje dovod domnievat sa ze vsetky vlaky z jednej destinacie nebudu moct ist z Filialky kvoli kapacite. Cize raz pojdu odtial, raz odtial. Takze ak budes chciet ist do Trnavy, najprv musis zistit z ktorej stanice ti ide vlak, na nu ist a ked ti nahodou ujde tak zas ist na druhu. No mozem ti povedat co sa ludia na ten vlak ;)
 

 

Este doplnim, ze ten "uzasny" system hlavovych stanic, ktory tu glorifikujes mala Vieden a idu ho rusit - nahradi ho jedna centralna Wien Hbf. Budu aj dalsie stanice v meste, ale sucasne aj velky prestupny uzol.
 

Lebo z myta je blizsie na hl. stanicu

Teda z Trnavskeho myta staci dobudovat kratsi tunel ako by bol potrebny z autobusovej stanice.

Ale tvoje riesenie je lepsie aj ked podstatne drahsie, skor by sa mala autobusova stanica presunut na filialku - t.j. blizsie do centra, tych autobusov az tolko neni, co je este lepsie...
 

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Najčítanejšie na SME Bratislava