Velmi pekny priklad ako mozu veci fungovat ked sa do toho netahaju nacionalisticke nezmysly :) A tiez priklad snad idealneho politika.Zelam tej obci vela stastia do buducnosti :)
povodna trat elektricky ide po terajsej ceste medzi hranicnym priechodom a Wolfsthalom... trasa povodnej elektricky je dnes ta trat ktorou chodi vlad z Viedne do Wolfsthalu... a ono, to nikdy elektricka nebola, bol to vlak, ktory chodil aj po meste, vsak elektricka mala v BA odjakziva uzky 1000mm rozchod, toto malo klasicky zeleznicny 1435mm, tiez bolo rozdielne napajanie, tak nechapem ako to mohol niekto nazyvat elektricka, ked to s elektrickou malo asi tolko spolocne, ze jednu kolajnicu v meste kde sa ten vlak otacal...
Dobry napad. Kvoli 180 slovakom v Rakuskej dedine treba postavit 2 kilometre zeleznice. Co na tom, ze Bratislava nema na opravu 800 metrov elektickovej strate na Hlavnu stanicu.
Koncepcne myslenie ako z ucebnice bratislavskeho komunalneho politika.
Príde kríza aj na nich, skúpia ich slovenskí haciendisti. Aj rakúska zásadovosť sa skončí, potom to už bude len dedina na "slovenský" spôsob. Preživší domáci raz starostovi určite pomník postavia...
Hlúposť. Keďže predávajú pozemky postupne a nie naraz, je zabezpečené aj to, že sa nebude u nich opakovať to, čo u nás s Petržalkou alebo inými sídliskami.
spolunazivanie narodov v Europe, ale i vo svete. Vsetci sme proste iba ludia, mali by sme sa snazit porozumiet jeden druheho a hranice by v buducnosti nemali mat ziadny zmysel, iba ak na vyclenenie uzemnej posobnosti miestnych uradov. Ako je v rozhovore aj spomenute - kedysi sa v Bratislave (Presporku) bezne hovorilo tromi jazykmi a nikomu to nevadilo, prave naopak, bola to vyhoda pre vsetkych. Mali by sme sa prestat delit na takych alebo onakych a snazit sa zit spolu co najprijemnejsie, ved nevieme, do kedy ...
ale teraz z rakuskej strany. Hned ako zacne EU financne krachovat a rozpadat sa. Ostblok padne hospodarsky na hubu ako prvy a Rakusania si nenechaju preniest ten bordel cez hranice.
Hej ...