SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Predstaničné námestie by mohli začať stavať na budúci rok (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Dočkáme sa konečne slušnej hlavnej ŽS?

Popravde sa teším, že sa konečne dočkáme slušnej hlavnej železničnej stanice a jej okolia. Dúfam že bude riešená bezbariérovo vrátane parkovacieho domu, aby autá nestáli kade-tade ako je to v súčasnosti, keď sa cestujúci predierajú s kuframi pomedzi autá, veru nezriedka ide o život! Len dúfam, že kríza "skosí" tento projekt a ubudne tak z počtu plánovaných budov, podľa doterajších vizualizácií to vyzerá precpato. Nechápem, že developerom nedochádza, že ak ich projekt bude zahŕňať dostatočný počet zelených plôch, bude vizuálne, architektonicky a dopravne dobre spravený, urobia službu aj sebe. Veď aj povesť developera je dôležitá a to najmä v kríze! PS: A kedy sa začne so stavbou novej autobusovej stanice Mlynské Nivy?
 

 

s tým parkovaním v okolí stanice je dosť veľký problém aj preto, lebo každý kúsok cesty je ohradený páskou ako parkovisko, a ešte k tomu za "ľudové" ceny. keď idem niekoho čakať na stanicu, nebudem platiť nejakému blbovi na stoličke 1 alebo 2 eurá kvôli možno 10 minútam. minule som čakal na sestru, vlak jej meškal kvôli rekonštrukčným prácam na trati cca 10 minút. aj to stačilo, aby som zistil, že všetky voľné miesta v okolí stanice boli beznádejne preplnené, okrem "parkovísk" v rámci stanice. raz sa mi niečo podobné stalo na letisku, ale tam som sa skoro s predavačom lístkov pohádal.
 

 

Na stanici je kratkodobe parkovanie (tusim 5 minut) zadarmo tam kde stoja taxikari.
 

 

ako som písal, vzhľadom na tie ceny okolitých akože platených parkovísk je to krátkodobé voľné parkovanie takmer vždy obsadené. to platené parkovisko hneď pod krátkodobým parkovaním býva viac prázdne ako plné...
 
Hodnoť

ak to bude stavat IPR

tak po skusenostiach s Astoriou palacom je jasne, ze sa zacne stavat (niektory neurcity) buduci rok !
 
Hodnoť

Len aby to neskončilo s Predstaničným

námestím ako s Rybárskou reštauráciou na Železnej studienke !!!
 
Hodnoť

pán Odzgan

"Organizácia výstavby sa bude realizovať po etapách tak, aby obmedzenia verejnosti a dopravy boli čo najmenšie a najkratšie," uviedol Odzgan.
z jazykovej stránky je to niečo ako: uskutočňovanie prevádzania postupu procesov vo výrobe :-)
z odbornej stránky, každá výstavba / výroba stavby sa uskutočňuje etapovite / vo fázach
plán organizácie výstaby (POV) si určite mnohí s radosťou preštudujú, len čo ho zverejníte, najlepšie by bolo už v čase jeho návhu, aby sa dali odstrániť nedodstatky videnia "najmenšieho" obmedzenia verejnosti a overiť "najkratšie" obmedzenia, ako to investori radi prezentujú,
vietre ten POV, ktorý predstavilo IPR v súvislsoti s územným konaním, vôbec nenapĺňal kritériá "najmenšieho a najkratšieho" obmedzenia verejnosti,
keď už je reč o najkratšom a najmenšom obmedzení verejnosti a dopravy, tak k tom by veľmi prispelo upustiť od megalomanského zámeru vybudovať tam stavby s toľkou hmotou,
bude zaujímavé sledovať, čoho sa dočkáme vo vzťahu k deklarovanej celkovej dobe výstavby 36 mesiacov,
 
Hodnoť

TA_IPR_je_o_nicom

To je rozbeh ako v lete na saniach, desat rokov pripravovat projekt. Podla mna by to mali predat, len zdrzuju a zavadzaju verejnost. Taketo clanky ani neberiem do uvahy. Je to obycajne fantazirovanie a velka fikcia o velkom projekte. Musela by to byt silna firma, ktora je specialista na prestavbu stanic. Najlepsi model je prenajom na 30 az 40 rokov dobremu investorovi. Bohuzial slovaci takuto stavbu nedokazu postavit. Mrzi ma uprimnost, ale bohuzial je to tak.Je to velka skoda pre stanicu a najma verejnost.
 
Hodnoť

skor sa dozijeme novej Filialky

kde sa planuje komplet nova stanica v centre mesta, ako donekonecna cakat na sluby o predstanicnom namesti...
 

Stanica Filiálka-tunel z eurofondov?

Úprimne, vysvetlí mi niekto načo potrebujeme stanicu Filiálka,keď necelý kilometer odtiaľ je hlavná železničná stanica s dobrým trasovaním liniek? Zase nejaký tunel cez eurofondy? To radšej prefinancujme rekonštrukciu hlavnej ŽS ako takéto nezmysly! Radšej zrekonštruujme hlavnú ŽS na moderný prestupný bod ako budovať nejakú nezmyselnú Filiálku.
 

 

Možno na to že hlavná ŽS je svojou kapacitou nedostačujúca. Ten tunel by sa staval aj bez stanice filialka, pretože má viesť až na letisko;-)
 
Hodnoť

Ta firma meskala roky s obyc. podchodom

a oni chcu stanicu prestavovat? Ved to budu 25 rokov robit
 


Najčítanejšie na SME Bratislava