SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dopravca dlhuje milióny, hovorí o ďalších obmedzeniach v MHD (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

3200 zamestnancov?! cez mieru

BA nie je miliónová metropola
 

 

tolko ich treba aby obsluzili vsetky zbytocnosti ktore musia spravovat.
Na to zdrazeni ma najviac stve ze zdrazili aj SMS listok. Aky maju na to dovod? Ze by firma co to prevadzkuje potrebovala vacsi zisk?
A za tie peniaze preco nie je viac listkov? To je ten system robeny pre kazdy listok na zakazku odznova?

A s tymi intervalmi zase poriesia ze ludia budu cestovat radsej autom lebo pri sucasnom sietovani treba presadat (je malo priamych spojov, na dlhsiu vzdialebnost) a to sa potom cesta tak predlzi, ze radsej pojdem autom alebo taxikom.
 

 

hm... uz teraz je malo priamych spojov aj na KRATKu vzdiakenost. Mna zaraza, ze ani za podmienok neprestupnych listkov kedy dostavaju na parkm trat hned cenu dvoch listkov, ktorym sa nedari vycerpat ani cas vyznaceny ja jednom z nich!!!
 

Cena SMS listkov atď.

A ako jednoduchšie presunúť 20% tržieb na ďalšiu firmu ? Tento tunelovací systém je už na Slovensku overený.Medzi zákazníka-občana a štátom/samosprávou dotovaný podnik napchať čo najviac sprostredkovateľov.
Mimochodom, nové ceny lístkov: 0,7EUR/15min.; 0,9EUR/60Min., sú z marketingových dôvodov ukryté v pdf, podobne ako je cena v teleshoppingu zverejnená až v závere prezentácie.
Pokiaľ máte vyriešené parkovanie, je vlastné auto určite lepšou a lacnejšou alternatívou.
 

 

zdrazenie papieroveho 60min. listka (a vsetkych ostatnych) nie je dostatocnym dovodom pre zdrazenie SMS listka?
 

 

zdrazenie ano, ale cena nie je v poriadku. nebola ani doteraz a mohli to napravit ale namiesto toho zdvihnu cenu rovnako.
Miesto redukcie poctu predajnych miest mohli zvysit vyber cez sms listky. A v konecnom dosledku usetrit na udrzbe automatov (lebo sa mohli napr. zredukovat).
 

nie, nie je

V milionovej metropole Prahe ma mestsky dopravny podnik 11 tisic zamestnancov
 
Hodnoť

idiotizmus na slovenský spôsob

v priamom prenose!
Včera sa tu diskutovalo o tom, ako MHD pomôže vyriešiť zápchy v BA. Dnes sa diskutuje k správe, že ako odohnať ešte aj tých posledných zákazníkov...
Mohli by si tí magori uvedomiť, že nie všetko na svete je preto, aby to tvorilo zisk, ktorý by si mohli so svojimi sponzormi a inými kamošmi rozdeliť.
Ale tej bande nenažratej niečo také, ako verejnoprospešný záujem asi nič nevraví...
 

Vsak ano

hej o zisk sa tu nikto ani nesnazi, len co s tou stratou? Tu v ramci verejnoprospesneho zaujmu zatiahnu dodavatelia? Bo ako si si precitala mesto na nu nema a uz mu asi ani nikto nepozicia... Nie sme v Grecku.
 
Hodnoť

 

to je ta strategia proti individualnej doprave?
 
Hodnoť

 

bicykel a jedeeeeem :-) aspon schudneme.
 
Hodnoť

Bratislavska MHD

Spojov stale menej, stale redsie, reklamy stale viac a stale hladaju nove sposoby ako do MHD nacpat este viac reklamy, cestovne stale vyssie a vyssie, uz je lacnejsie ist autom ako MHD.

Dakujeme. Vyborne vysledky, manazment si moze rozdat milione premie.
 

 

hlavne, ze v autobusoch mame moznost sledovat programy o zivote indianov v Peru a o problemoch, s ktorymi sa stretavaju vedci pri skumani zraloka velrybieho. a na zastavkach nam cakanie sprijemnuje vysielanie radia RadioPoint ... nech mi nikto nehovori, ze bratislavsky dopravny podnik zamestnava pricetnych ludi :-D
 

Úroveň MHD v BA klesá!

Preboha ľudia, zapnite trochu závity! Nejde o žiadnu "informatívnu TV" ako nám to šéfovci DPB ale aj firma Recar (Bigmedia) nakecáva, ale ide o ďalší reklamný produkt-TV vo vozidlách MHD! To len dočasne na obrazovkách púšťajú tie stúpidne filmy. Je zaujímavé sledovať ako sa systematicky znižuje úroveň DPB-vozidlá sú polepené reklamou aj na oknách (cez tie dierky je nielen horší výhľad von, ale najmä je nižšia celková svetlosť vo voze), väčšina vozového parku je prestarnutá, hrdzavá a vysokopodlažná, dokonca aj nové vozy nie sú najvhodnejšie (majú v interiéri schody alebo kopec vyvýšenín, o klíme môžeme vo väčšine len snívať), sme ohučaní nielen na zástavkach DPB reklamou ale najnovšie už aj vo vozidlách, preferencia MHD veškerá žádná, zástavky sú na každom rohu, priestupné terminály-neznámy pojem v Bratislave, to je stav dnešnej MHD v metropole Slovenska! A navyše platíme za cestovné stále viac, hoci úroveň cestovania klesá! Páni z DPB, takto veru ľudí do MHD nedostanete! Počet cestujúcich sa zvýši len kvalitnou, rýchlou, dostupnou a spoľahlivou MHD! PS: Ceny lístkov a električeniek ste zdraželi, ale pokuty nie? To je čo za logiku, veď sa ešte viac oplatí cestovať načierno!
 

Suhlas

Ano to hovorim uz davno: DP v BA uz dlhe roky zaujima len to ako do cestujucich v MHD napchat co najviac reklamy a zarobit na tom (prijmy tecu cez bocne sro-cky samozrejme) a co najviac usetrit na skratenych a zrusenych linkach.
 
Hodnoť

 

Takto to dopadne keď DPB riadia takí šašovia ako Záhradník.
 

Takí šašovia

Ako Belfi.
 

 

Nedbám. Toto je však ešte výsledok Záhradníkovho "manažovania".
 
Hodnoť

 

Je mi z toho vsetkeho smutno. Zadlzena MHD, zadlzene mesto...vsetko je naprd.
 
Hodnoť

Moja skusenost s SMS listkom.

Raz som si objednal SMS listok, ale neprisiel mi jeden, ale rovno 14 hned za sebou. Samozrejme, ze na fakture od operatora som mal vyuctovanych 14 listkov. Ked som to chcel reklamovat, tak na dopravnom ma odbili, ze to nie je ich chyba..a operator, ze som naozaj tych 14 SMSiek poslal, pricom som si hned skontroloval kolko mam odoslanych SMS a bola tam 1. Takze takto, pravdy sa clovek nedovola, ale zaplatit zaplati vzdy.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Bratislava