SME
Streda, 21. august, 2019 | Meniny má Jana

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Koniec TEN-T môže byť medzinárodná blamáž, myslí si Šimko (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Vážený pán Šimko,

ŽSR nie sú schopné vybudovať niekoľko stoviek metrov nástupíšť na jestvujúcich tratiach (napr. DNV sídlisko; Ružinov Galvaniho) či prevádzkovať dopravu na jestvujúcich mestských tratiach, tak sotva bude účelné budovať nejaké rýchlo-potemkiniády tam, kde nepreváva ani vlak kategórie R (trať Bratislava - Wien)!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

malost v nazornom priklade. Ked teda chcu konecne aby sem nieco pre Slovensko a Bratislavu spravit, tak sa najde kopec muydrcov ktori vytahuju nasu malost. Podla mna presne naopak - zasadzovat sa o TEN-T a postavit sa voci tym, co chcu Bratislavu pripravit o seriozny vlakovy koridor do europy. Plus tento projekt znamena zaciatok kolajovej dopravy v Bratislave _pod zemou_.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

neurážajte sa. malí sú jednoducho malí, a práve v tom je ich veľklosť, netvária sa na nič, čím nie sú, a nikdy ani neboli.
Seriózny vlakový koridor? Dostanete, ak OBB vybudujú druhú koľaj z Petržalky do Parndorfu Ort - lenže o tom nie sú mapy bratislavských plánovačov a mapokresličov...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ako yaynelo na mestskzch komisiach - vela velkych strategickych projektov v BA zakapalo nie pre nepripravenost, nie pre nedostatok financii ale pre malomzselnost rozhodujucich predstavitelov mesta, ktori presadzuju a preferuju svoje lokalne parcialne zaujmy...

Nie inak je tomu aj v nasom pripade. Kovalcik sa snazi zachranit sa v METRO a biznis pre seba. Schlosser len znovu fanaticky sniva a ozivuje svoju seminarku spred par rokov...

Co sa tyka tohto projektu, existuje vyjadrenie Europskej komisie, ze relokacia zo zeleznic na elinu nie je mozna. Ninisterstvo chce peniaze na dialnice a vrah uz o tom interne rozhodli a chcu sa nasledne zakryt "nejednoznacnostou postoja mesta"...

Co sa tzka planovacou - rakusku cast nechajme rakusanom - verte ze aj oni na tom makaju.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Druhá koľaj

(nie z Petržalky, ale z Kittsee) je pripravená, môže sa kedykoľvek začať budovať. Jediná brzda sú zabrzdení slováci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kde a ako je pripravena ta druha kolaj?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Od Kittsee

až po napojenie na Ostbahn pri Parndorfe.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dokopy nic nie je pripravene. Pri Ostbahn by malo byt mimourovnove krizovanie trati nadjazdami, alebo podjazdami, vratane odbocky v smere od Kitsee na ostbahn smerom na vychod. Kde je? Nikde.. Vsetky stanice by mali mat nastupistia na to pripravene, kde su? ..A napis este ze za to mozu slovaci.. My mame svoj usek vybudovany, rakusaci v tomto spia, podobne ako spali aj v suvislosti s dialnicou, mostom v Moravskom sv. Jane, a ako doteraz tuho spia a este aj dlho budu vo veci mostu medzi Zahorskou vsou a Angernom. Ale za to vsetko mozu podla Teba asi slovaci..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hovoríme

snáď o druhej koľaji a pre tú je miesto pripravené. Na rozdiel od slovenskej strany.

Vysvetli ešte, čo si predstavuješ pod takým pojmom "mat nastupistia na to pripravene".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

žiadna blamáž sa konať nebude - prúd cestujúcich vlakom od európskeho Západu i tak dnes končí vo Viedni, prípadne smeruje na ďalšie podunajské metropoly: Budapešť a Beograd (Balkán); tento dávny trend a stav "periférnosti" Bratislavy i Slovenska (neberte však v zlom) sotva zmení EÚ, či megavízie teamov z projekcie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

budapešť súčasťou projektu TEN-T nebola

z viedne cez bratislavu a žilinu trať vedie do krakova, varšavy a ďalej...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

celé to je nezmysel. Z Viedne do Krakova/Varšavy sa jazdí cez Moravu, Ostravu a Bohumín, dupľom keď tam koridor je vybudovaný a trať je priama. Snáď nepredpokladáte premávku rýchlosťou 160 km/h cez Skalité/Zwardoń PKP?? :-D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

zabudli ste vsak na dalsi TEN-T koridor a to Balkan - Balt, prave aj o toto sa hra, ci tento koridor sa nasmeruje na BA, ZA a Krakow atd alebo sa pred Slovenskom stoci na Vieden...

Kto a preco sustavne poskodyuje Slovensko???
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pre balkan-balt bratislava je prilis na zapade pre koridor vieden-varsava funguje koridor cez moravu. len na SK si sedlaci myslia ze BA a povazie je pupok str. europy a kazdy kto o tom pochybuje je "nepriatel"
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mylite sa. Bratislava je jeden z uvazovanych variantov koridoru Balt - Balkan. Realny. Zalezi vsak aj od toho, ako sa dokonci TEN-T17.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

uvazovat mozes o com len chces. faktom ale je ze vlaky od katowic/prahy na vieden/budapest sa prepriahaju v breclavi. nic na tom nemeni ani glorifokovana 160-ka na zilinu. jedina medzinarodna premavka je z KE do prahy cez ostravu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

prave preto treba podporovat vsetky projekty, ktore maju schopnost tuto teraz pomerne nepriaznivu situaciu zvratit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

marna snaha.cez cesky koridor kedysi viedla jantarova cesta a nikto nebude presmeruvavat EC z tejto trasy. nas koridor je meciarom vytvoreni trucpodnik ktory nikdy nebude konkurovat lebo na nom (okrem samotnej BA cez kt. EC chodia) dokopy nic nie je.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ked spominas Jantarovu cestu, tak ta neviedla cez Vieden, ale cez Bratislavu. A jedna jej vetva viedla aj povazim. Tym ale samozrejme nespochybnujem to, ze hlavny prud viedol tzv. Moravskou branou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nehnevaj sa, ale vychadzas v podstate uz len z historickych suvislosti, ktore z casti pretrvavaju aj dodnes. Koridor v priestore BA - TT - TN - ZA je ekonomicky silnejsi ako trasa Breclav - Zlin - Prerov - Ostrava. Preto aj buduci rozvoj sa bude koncentrovat viac tu. Je to hlavna rozvojova os statu, kdezto na Ceskej strane ide iba o perifernu rozvojovu os.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava