SME
Pondelok, 19. august, 2019 | Meniny má Lýdia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Združenie domových samospráv električku nepodporuje (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Združenie domových samospráv

Ake Združenie domových samospráv? ked tak uz bytovych.. mna urcite nezastupujete, zastupujete len Hovniankovu 14..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

10 000

Združenie domových samospráv reprezentuje záujmy približne 10 000 Petržalčanov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

netrochar, ved povedz rovno ze zastupujes vsetkych petrzalcanov... a ze mas podporu aj celych ich vzdialenych rodin od zahorskej vsi az po novu sedlicu! 10 tisic je malo, musis mysliet vo velkom, lebo takto to vysnivane metro mat nebudes.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A zastupuje ich vyjadreniami v duchu "Ja chcem metro, tak mi ho postavte". Byt jednym z tych 10 000 Petrzalcanov tak sa prepadnem pod zem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

patrím medzi +/- 120.000 Petržalčanov a skutočne sa hanbím za majstra "a prečo nemôžem mať metro?"...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

10 000

... asi preto Vás vo voľbách do miestneho zastupiteľstva podporilo AŽ 310 (slovom tristodesať) voličov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Volebna analyza

Analyza pricin volebneho neuspechu pozitivnych sil v Petrzalke treba hladat v celkovom kontexte, kde zastupitelstvo ovladol SMER. Podrobnejsie sa tomu mozeme venovat na inom mieste, toto nie je na to urcene.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no pricinu hladajte aj v tom

ze ste kandidovali za zoskupenie nezavislych podivinov, z ktorych jeden je pseudohistorik s radostou (z)burajuci vsetko, co nebolo postavene pred 500 rokmi a komunisticky mysliaca kontrolorka, ktory vyplakava nad situaciou dochodcov v stlpceku urcenom na riesenie spotrebitelskych problemov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

lenže

on kandiduje za každého , vo VÚC kandidoval za Híd, teraz za ešte podivnejšiu skupinu a bohvie, za koho bude kandidovať nabudúce... proste taký malý Za(á)hradník, našťastie nie s takým vplyvom...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ale čo? :)

takže toto nie je miesto určené na nanalýzu debaklu majstra N z článku? :))) zaujímavé, že každá iná diskusia je určená na spamovanie o webe mokrohájska14...
btw. +/- 300 hlasov nie sú ani dva paneláky
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

prave to zastupitelstvo JEDNOHLASNE schvalilo:))
aky je ten svet nespravodlivy:))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

my sme si to už užili v 1970's ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Bonko, už aj ty?

Alebo to myslíš ironicky?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no

ved na tieto vizie sa uz desarocia divame :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pán Bonko,

až na malé výnimky ste menovali existujúce železničné trate, na ktorých jazdia okrem prímestských vlakov aj diaľkové rýchliky a nákladné vlaky. Takže je nereálne, aby na Vami menovaných tratich jazdili vlaky vykonávajúce pre mesto MHD, či dokonca NS MHD v hustých intervaloch a tak presne a spoľahlivo ako trebárs metro v ktoromkoľvek meste. Taktiež je problematické, aby sa na týchto žel. tratiach zahusťovali zastávky, poklesla by kapacita trate.
Naviac, až na malé výnimky žel. trate cez mesto vedú cez riedko obývané lokality, takže kto by sa k tým vlakom trepal?
Účinný, presný a spoľahlivý NS MHD môže fungovať iba vo svojej vlastnej sieti, ktorá je dôsledne odizolovaná od iných dopravných systémov, aby sa ich problémy v podobe meškania neprenášali do siete NS MHD.
Najväčšou chybou TEN-T je práve to, že vzniká nejaký "kočkopes", kde na jednej trati má fungovať železničná osobná aj nákladná doprava a MHD. To neprinesie nič pozitívneho pre mesto a jej MHD, akurát mestské financie sa budú úspešne strácať v rozpočte železníc. Proste budeme sanovať straty železníc....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

uvedomujete si ale, ze ste teraz diskvalifikovali elektricku ako NS MHD? a ze zeleznica konverguje k poziadavkam NS MHD viac ako elektricka? a to napriek tomu, ze ste chceli kriteria nastavit zjavne pro-elektrickovsky.

v linii Petržalka - Filiálka - Rača kopíruje trať plánovaného vlaku plánovanú linku metra, pokrýva doležité dopravné uzly a rieši významný dopravný tok.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava