SME
Sobota, 5. december, 2020 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

MHD na hokej doplatí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

 

To mistrovství světa bude pro Bratislavu drahý špás. Myslím, že se příliš přeceňují její možnosti, nebyl zrovna dobrý nápad to tady pořádat.
 

Ani v čechách

to pre Sazku ktorá poslavila preň štadión nedopadlo najlepšie.
U nás asi mesto Bratislava padne na hubu tiež.
 

 

asi tak
 

 

súhlasím, na veľa vecí sa upozorňovalo dopredu, dnes to pekne všetko vylieza na povrch, od financovania, organizácie, infraštruktúry a štbácky vagabund spolu s farizejom Andrejom sa potichu smejú, gratulujem
 

...

pripajam sa ku gratulaciam! Mal som moznost MHD vyuzit tyzden dozadu co som mal auto v servise. Za co ale DP chce tie prachy? Totalne pocmarany trolejbus, plastove kryty reklam viseli pripadne sa ohybali smerom k hlavam cestujucich co nevydrzali na svojom mieste - proste obycajny dobytcak - a za par zastavok 50 centov pripadne ked presvihnes 15 min tak 70centov - to je na grcanie
 

 

Že niečo podobné nevravíš keď sa vezieš novým CapaCity .....
 

 

to má zopár tých CapaCity a SORov (ktoré od začiatku mali vadu) zachrániť celkový stav? alebo šaliny a troleje si nezaslúžia nové nízkopodlažné vozidlá?!
 

 

Netvrdím že nezaslúžia. Ale vravieť že dať 70 centov za lístok je nagrcanie .... v Európe som už dal aj viac ako 70 centov a viezol som sa aj v horších vozidlách, všetko nejde naraz. Mám ale pocit že čo sa týka vozového parku ( pravda zatiaľ len autobusov ) tak v posledných dvoch rokoch nastal výrazný posun vpred.
 

 

Nie, myslím napríklad Rím či Paríž.
 

 

Napríklad v Ríme na Pantamo dodnes chodia takéto električky .....

http://www.simplonpc.co.uk/Tra...

Je to lepšie ako v Bratislave ? A lístok tam nestojí 70 centov, ale 1 €.
 

Neuveris, ale je

asi si to v yivote neporovnal.
Aj tie viedenske kostitrasy su lepsie
 

 

Ha, takže teraz som si 100% istý, že si v tej Rímskej električke na Pantano nikdy v živote nesedel.
 

Nie si v Brne

chcel (?) si asi napísať "eliny".
 

 

ste pochopili, takže je to ok ;)
 

 

Nevedel som, že vyše sto nových kĺbových autobusov, plus okolo sedemdesiat - osemdesiat 12 metrových, plus okolo tridsať 10 metrových a k tomu okolo dvadsať 15 metrových je zopár...

Nabudúce sa tou SORkou radšej osobne prevezte a nepíšte stanovisko po prečítaní nejakého článku na SME.

Nebojte sa, budú i električky, i trolejbusy. Ja viem, Vy by ste chceli všetko a hneď, máte to isto v povahe, ale verte, že v živote to tak nefunguje.
 

 

milý key
"Nabudúce sa tou SORkou radšej osobne prevezte a nepíšte stanovisko po prečítaní nejakého článku na SME" viezol, veziem, počul občasné vŕzganie a info mal priamo "z vnútra" ;)
"Nebojte sa, budú i električky, i trolejbusy. Ja viem, Vy by ste chceli všetko a hneď, máte to isto v povahe, ale verte, že v živote to tak nefunguje" verte, že nie, ja len keď to čiastočne dokázali v Brne, Ostrave prečo nie v BA ;)
 

 

Tak, ak občas v zime v mrazoch vŕzgli dvere alebo vŕzgol kĺb, nemyslím si, že je to národná tragédia. Pokiaľ ja viem (nerobil som si žiadny reprezentatívny prieskum, pýtal som sa len 2 vodičov), tak si SORky všeobecne v zásade pochvaľujú. Nenadávajú na ne ani v Nitre. Ako cestujúcemu sa mi v tomto autobuse (NB18) cestuje lepšie ako v Capacity, ktorý je v čase špičky pre cestujúcich nepohodlný, obzvlášť v zadnej časti pre úzku uličku zakončenú zábradlím pre schodíky. Tu môžte namietnúť, že Capacity má pre zmenu lepšie riešené prúdenie vzduchu. Áno, má. Zároveň má Capacity vyššiu spotrebu. Viete, takto sa môžme ťahať donekonečna. Ja som rád, že sú nové vozidlá a ráno po mňa nepríde rozbitá Vrakosa ohnutá v kĺbe ako mladá baba, ktorá robí mostík. Rovnako som toho názoru, že SOR sa snaží vyhovieť požiadavkám DPB - napr. dodatočné nastavenie pérovania, ktoré všímavý cestujúci pocítil pri sedení na kolese.

Taktiež sa môže stať, že niektoré vozidlá muchy majú, veď ich je 80. Ak dám vedľa seba 80 osobných vozidiel rovnakej značky a modelového radu, tiež sa nebudú správať úplne rovnako. Tiež kde tu niečo v interiéri pukne, buchne, nejaký veci na podvozku, niektoré vydržia dlhšie bez vážnejších servisných zásahov, niektoré kratšie, a tak ďalej. Také veci sa jednoducho dejú.

Súhlasím s Vami, že sa mohlo a malo spraviť i viac. Osobne som však chcel oceniť obmenu vozidlového parku autobusovej divízie, ktorá je nepopierateľná. Ak by ste teraz niekoho vzali do Bratislavy po 5 rokoch a šli by ste v rámci MHD autobusom, dotyčný by bol istotne milo prekvapený.
 

 

ok, díky za názor, ja som skôr poukázal na to, že nemáme od ´89ho žiaden nový km koľají/trolejí a večné debaty o šaline do Engerau, pekný večer
 

 

Troleje sú nové, na Dlhé Diely a dokončili sa v 90. rokoch i troleje do Vrakune (ak si dobre pamätám, bolo to v 90. rokoch).

Pekný večer i Vám. Ďakujem za debatu.
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Bratislava