riaditeľ vyslovene provokuje ak tvrdí, že poslanci alebo primátor MUSIA nájsť zdroj na krytie nákladov DPB, ja si myslím, že on a jeho podriadení na čele s predstvenstvom musia nájsť riešenie na optimálne využitie zdrojov, ktoré má DPB k dispozícii.
Derkay stále chce šteriť náklady len na úkor cestujúcich (predlžovanie intervalov)! Čo tak končene ZRUŠIŤ linky typu 36 (Borská - Tesco Lamač), pričom trasa sa dá presjť kombináciou E-1/5/12 + A20 v Dúbravke, a cestujúci z dolnej časti Karlovky musí tak-či-tak presadať?
je to proste 8lbec, na karldsorfské linky odvšadiaľvšade (v prestupnom systéme nemysliteľné) si netrúfne, lebo ho za(á)hradník asi drží za *ule, takže si to zas odse*ie Petržalka zvýšením intervalov nosných liniek :(
83 stačí skrátiť po Dostihovú, ako bola aj kedysi, aj tak má súbeh s nosnou L95, rovnako 99 stačí cez týždeň po Muchovo nám., keď má súbeh s L84, ale to by bolo v Pe asi tak všetko... samozrejme, zrušiť blbosť typu 89. no a teraz by sme sa mohli pozrieť na rozmaznancov v oblasti KV-DlhéDiely :)
nie ste dôdsledný. za revíziu stzojí nápad vedenia L95 po Einsteinovej ul., úplne mimo zástavok a obývaných zón (oblasť Lachova, Mlynarovičova, príp. Mamateyova), ktoré už dlhodobo - od zrtušenia L28 - majú úplne nedostatočné spojenie do centra!
L95 ide po einst zrejme práve preto, aby ju nezdržiavali ďalšie zastávky na Bosákovej a Mlynarovičovej. Okrem toho, s L78 sa dá dostať na Apollo/prestúpiť z týchto zastávok rovnako ako keby išla tadiaľ 95, takže 95 je teraz pre tú oblasť zbytočná. Spojenie Lach-Mlyn-Mamat do mesta je vcelku v poriadku - z časti Lachovej a Mlynarovičovej + Mamateyovej ide 68 cez Apollo a 88 cez Aupark/prestup resp priamo pod . N. most. z druhej časti Mlynarovičovej ide 84 priamo z/na Zochovu a 78 na Apollo... ešte by sa dalo polemizovať o tom, prečo nosná L68 smer mesto obchádza Bosákovu a ide cez EUBA, aspoň v jednom smere (do mesta) by sa mohla vymeniť s výletníckou L96 (so zotrvaním 196 v súčasnej trase), a aj tu by sa ušetrilo pár km + otázna je aj opodstatnenosť L78 až na Muchovo. Nerozumiem, prečo sa nemohla točiť naspät buď 1/na Šafku, alebo 2/okolo komplexu Eurovea (ako 66) alebo 3/okružne cez landererovu a ASMN...
ay aké? nevidíte nové kĺbové busy? a keby bolo keby tak ich máme hádam aj 240! nevidíte nové nízkopodlažné šaliny? tie nové trate? nevidíte nové nízkopodlažné troleje? čo by ste ešte chceli?! ;)
a zabudol si, že už nevidím ani ten hnusný recar, ktorý "už nedokáže viac zarobiť" ;) dokonca zmizlo aj staré nevkusné a mimoriadne iritujúce logo, veď to bolo priam nechutné, aby dpb mal v logu BA-hrad, taká linka16 sa tam hodí viac ;) a to nehovorím o mimoriadne urgentnej potrebe uniforiem ;) neustále "kompletné čistenie" vozidiel mhd a trasnaprentné tendre ;)
X krat som pozeral pri cakani na konecnej, ako pan sofer nechal nastartovany motor. Ak by som pozabudol na spotrebu nafty spomenul som si na zakon, kde je napisane "nieco" o zbytocne nastartovanom motore. Posledny priklad som zazil pri EUROVEI ked A66 cca o pol osmej vecer stal na konecnej nastartovany a vysvieteny ako vianocny stromcek na namesti. Jano
asi to nikoho neprekvapuje, ze sa do sutaze prihlasili len dvaja zaujemcovia a ten druhy ponuku stiahol... ved kto by uz len chcel najvacsiemu mestskemu dopravnemu podniku na slovensku dodavat miliony litrov nafty za takmer maloobchodne ceny? :-/
bonko, postačí zrušiť manažment..
tak takto vie riadit podnik aj mental