SME
Nedeľa, 15. december, 2019 | Meniny má Ivica

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zastavením TEN-T môže Slovensko prísť o 450 mil. eur (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

Tá MHD mi v tom uniká

Podľa Koczkáša je to jediné dlhodobé riešenie regionálnej i mestskej hromadnej dopravy v Bratislave
 

proste

boja sa, že prídu o kšeft, čo je celkom normálna reakcia... keď si všimneš, vo všetkých vyjadreniach v prospech tent a v článkoch vyvolávajúcich hystériu je vždy vyjadrenie niekoho, kto je zainteresovaný v tom, aby sa to stavalo ;)
 

 

precitat si staci druhu vetu a hned v tom ma clovek jasno... "Pre agentúru SITA to povedala Lenka Lendacká z AMI Communications Slovensko."

je to proste zaplatena agenturna sprava. AMI Comunications je PR agentura, ktoru si dopravoprojekt najal aby medialne masirovala verejnost.

clanok je sugestivny, jednostranny a zaujaty v prospech "jedineho mozneho" riesenia. takze len tak dalej mienkotvorny dennik SME, aj nadalej preberajte podobne platene agenturne spravy bez rozmyslu...
 

ale ste naleteli na ďurkovského pohrobka

projekt TEN-T bude realizovaný aj keby sa regionálne loby postavili na hlavu, o čo sa stále pokúšajú! prachy na duálnu petržalskú trať ktorá sa má napojiť na železničnú trať pred tunelom pod Dunajom sa prešustrovali na Zimnom štadióne. mesto ju nemá z čoho financovať a tak sa pokúša hrať vabank. Ak sa bude postupovať podľa zdedeného nápadu NDS otaneme na povrchu a vlaky budú chodiť pod Dunajom ak sa zachová povodný planu TEN-T17 budeme mať v BA konečne ťažké metro napojené na železničnú sieť v BA bvšak si všimnite trasovanie a prestupné stanice
 

 

vsadím svoj starý bicykel, že TEN-T skončí - ak vôbec - vo Viedni.
 

utorok

príjmem stávku, ak vsadíte nový bicykel, žiadnu Ukrajinu, ani podpriemerný citybike,
proste slušný "cesták"
trojprevodník vpredu, 7 kolečko vzadu, odľahčený rám i kolesá s úzkymi plášťami, karbónovú prednú vidlicu, riadidlá univerzálne, kombinované brzdové páčky s radením prevodov, odpružené sedadlo, nezabudnúť na osvetlenie a blatníky,
ak ste presvedčení o svojom víťazstve, na hodnote toho, čo vsadíte Vám nemôže záležať,
ešte napíšte, kedy sa bude posudzovať "skončenie" a podľa toho vsadím protihodnotu,
 

 

nič také nemám, iba starú esku, strieborná metalíza, r.v. 1973... :-) Myslím si ináč, že TEN-T je v tom balíku odmien, ktorý sa nám dostane za Grécko, a kam patrí napr. p. Kohútiková, zamietanie transferov medzi programami a pod. To bude jedno z tých nefinančných plnení za naše solidárne postoje. Keby to bolo inkašie, bol by som radšej.
 

utorok prosím netrepte hlúposti

to je v skutku na zamyslenie (pre šéfredaktora) ako jedna "vhodne" podaná správa, z ktorej neznalí čitatelia nespoznajú o čo sa hrá prinesie takúto nezmyselnú a chaotickú "diskusiu"
 

 

ja zhruba (z médií) viem, o čo ide medzi mestom a zámermi Dopravoprojektu v tejto veci, ale odhliadnuc od toho som presvedčený, že ten projekt v Bruseli utlmia. Tie magistrátne tance sú samozrejme padnuté na hlavu.
 

myslím, že sa mýlite utorok,

železničné koridory majú v EÚ "stálu zelenú", železnica je totiž mimoriadne vhodná alternatíva k verejnej leteckej doprave, ktorá je zatiaľ "lacná" len vďaka vytváraniu enviromentálneho dlhu a individuálnej či obmedzene verejnej cestnej dopravy.

trochu naznačil i Baroso, keď sa nechal počuť, že prípadné zmeny v NSRR sa nemajú dotknúť programov železničnej dopravy ale nepriamo aj tlak tejto vlády na predaj železničných spoločností resp. ich ústup z trhu...v budúcnosti sú železnice mimoriadne zaujímavým odvetvím, dráhy sú plne liberalizované a modernizované za verejné peniaze, vydávanie licencie (osobná) alebo povolenia (nákladná) sú regulované výhradne pod dohľadom komisie na základe zjednocujúcej legislatívy.

Je to veľká šanca pre Európu
 

nádejný

samozrejme, že koridory a tiež železničné majú "zelenú",
potvrdzujuút o aj výsledk y vyjadnávaní ministra dopravy a presedníčky vlády, ktorých výstupom bol
jasný odkaz, stavajte cestnú infraštruktúru, ak budete mať málo, pomôžeme, ale na prostriedky pre železnice nesiahajte,
 

 

ale áno, len trať Wien - Bratislava nie je nijaký "koridor", ale appendix ku koridoru. Počkáme, uvidíme.. možno budem prekvapený a prídem o esku. :-).
 

utorok

ten apendix sa volá prepojenie koridorov, nikde sa neuvádza, že je to koridor sám o sebe,
už som písal, že starý bicykel nechcem, navyše Esku, tú vyrobili v Chebe, pôvodne závod názvom ELITE, neskôr ES-KA, foneticky od Swetlik a Kastrup,
z bývalého Československa by som mal záujem len o výrobky Favorit Rokycany, ale aj to už je dávna história, takže necháme to bez stávky,
 

 

Správne! ESKA Cheb! :-) Mával som aj Favorit, a syn aj Pionier. :-)
 

pozri tu:

http://petrzalka.otvorene.sk/M...

http://petrzalka.otvorene.sk/M...

ináč, to že mesto nevyužie tie prostriedky na električku je viac menej iste - nemaju proj. dokumentaciu...
 
Hodnoť

nuz toto je uplne

kristalovocisty priklad pr zurnalistiky...ako je mozne,ze to nie je v rubrike platenej inzercie ale ako agenturna sprava???
 
Hodnoť

 

na jednej strane sa rušia žel. spoje, na druhej strane niekto sníva o "železných zámkoch"... vivat!
 
Hodnoť

Do prdele

Mne je jedno ktorý úsek sa bude stavať z peňazí určených na TEN-T ako prvý,konečne už stavajte,keď sú na to peniaze.
 
Hodnoť

jednym slovom

Pi***ina...

ktora NIC nevyriesi v doprave

urcena len na to, aby " SA" prinvestovalo co najviac penazi z fondov...
 
Hodnoť

 

To je zeleznicny tunel cez Vieden, zapad-juh sucast koridoru, staci si pozriet casove horizonty planovania a stavby, este stale nie je hotovy a terajsi predpoklad je rok 2013 !!!!! ci ze pomaly uz 20 rokov !!! Kolki z nas sa takeho tunela doziju v Bratislave ? Ja uz asi sotva.

Planungsauftrag -planovanie 1990
Baubeginn erstes Baulos-zacatie prac 1996
Beginn Ausrüstungsphase-zaciatok technologickeho vybavenia September 2009
Inbetriebnahme- prevadzka od 2013 ???
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Bratislava