SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Podunajské Biskupice majú uvoľniť tri pruhy (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

a aký to bude mať zmysel?

veĎ sa len vytvorí superlievik v Podunajských!
 
Hodnoť

 

„Z Biskupíc odchádzam okolo siedmej a mám čo robiť, aby som o ôsmej bola na Štefánikovej,"
To už je naozaj rýchlejšie ísť uvedenú trasy na bicykli (dokonca sa dá značná časť cesty ísť po cyklotrasách popri Malom Dunaji a po Prístavne). Ale keď niekoho baví stáť v zápchach, nech sa páči :-)
 

 

Ja uz aj uvazujem, zacat jazdit bicyklom, len problem nastava kde sa rano osprchovat? Nemienim smradit cely den :D
 

 

Tak nejazdi športovým tempom, ale tempom ako babky na dedine, alebo Holanďania či Dáni, keď chodia na bicykli normálne oblečení. :-) Samozrejme, pokiaľ jazdíš do roboty niekde na Kolibu, je to horšie, ale dole kopcom či po rovine sa dá nespotiť (samozrejme dá sa aj spotiť, ale to sa dá aj keď ideš pešo, MHD či autom :-) )
 

U nas sme tlacili na zamestnavatela

a ten potom sprchu zriadil, ale ide o zahranicnu firmu, kde maju zavazok znizovanie CO2 emisii a cez toto sme pretlacili sprchy :)
 
Hodnoť

Pomôže

to figu borovú, p. Ožvaldová, len sa masa presunie o pár kilometrov ďalej.
Pred voľbami ste "Most- Híd" pri ceste mali vycapené tabule, že "Tu chcem dialnicu", a autá tam na ceste stáli len kvôli tomu, že Ožvaldová z Most-Híd chce mať v meste dedinu, a zablokovala Biskupice.
To sa aj podarilo a je mi ľúto všetkých podnikateľov v Biskupiciach, ktorým Ožvaldová vybavila, že im do obchodu prídu tak dve miestne babičky za deň.
 

 

ozvaldova sa zasadila tiez do toho, ze C variant nebude a tym padom bude vinohradnicka stale plna. Takze dedinu v meste nebudu mat nikdy.
 

Omyl

praveze variant C pustal vsetko rovno do biskupic, bez toho aby sa napojil na nejaky hlavny tah, cize nic neriesil (resp riesil asi tolko ako teraz rozsirenie ul. svornosti). Okrem toho Vinohradnicka je len polna cesta, nema sluzit ako zberna komunikacia, a vodici na nej jazdia jedine preto lebo na ul. svornosti je to zufale. Vyriesi to prave R7 vo variante A, ktora sa napoji rovno na uzol pristavny most kde sa doprava pekne rozdeli. A tranzitna doprava by potom mala ist po nultom obchvate ked sa postavi a nie cez mesto.
 

 

Variant C sice mal ustit do Biskupic, ale nic nebranilo postavit privadzac k Bajkalskej aj s variantom A. Staci len postavit kusok D4. Stalo by to rovnaku cenu ako ako A variant.
Vinohradnicka bude stale zberna komunikacia a stale sa to bude zhorsovat, kedze okolite obce sa budu len a len rozsdirovat. V tomto kopirujeme trend zapadnych krajin. Vzlahom na dobiehanie ekonomiky zapadu sa trend rozsirovania a spajania okolitych obci bude iba zvacsovat. Aka bude situacia na Vinohradnickej, ked obce Miloslavov, Studene, Hviezdoslavov, Sever DL, budu tvorit 30 000 ludi(dnes realne, nie papierovo okolo 10 000)? Potom bude znovu nutnost vybudovat dialnicny privadzac?
 

 

opravujem prvu vetu...s variantom C.
 
Hodnoť

Naivita

vybudovanie kratkeho useku trojpruhu na svornosti nepomoze nicomu lebo doprava sa nezahustuje v biskupiciach ale uz v luznej a rovinke, iba sa zapcha presunie mierne na ine miesta.Za tie peniaze co to budu rozsirovat radsej keby spravili normalne pristupy na zeleznicu v tych dotknutych dedinach
 


Najčítanejšie na SME Bratislava