SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Lístky Bratislavskej integrovanej dopravy budú lacnejšie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Psychiatrckí pacienti?

Tržby vzrastú, strata vzrastie, čo im po hlave vlak prešiel?
 

skutočne neskutočné zdôvodnenie

"etapovitého" súšťania BID, jedno odporuje druhému, rozumieť sa dá iba takto: Frešo so svojou bandou nemá v úmysle podporovať systém Integrovanej dopravy lebo kumpáni aj naďalej budú jazdiť autom do hl. mesta. 1.etapa je etapou poslednou- znížil by sa totiž tlak na výstavbu prístupových ciest do Bratislavy. Važení pri majstrovstvách sveta bude čakať Bratislavu dopravný kolaps!
 

 

presne tak. znizenie cien listkov znamena, ze sa na tom niekto nabali. Napriklad obcania, co to vyuzivaju :-)
 
Hodnoť

kokoooooss

na 165 minut, na 2 pasma, na 1 pasmo!!! V jednoduchosti je krasa!
Bodaj by prisiel nejaky novy operator z nizsimi, jednoduchymi a jasne prehladnymi cenami ako O2 medzi mobilnymi operatormi!!!
Nemoze listok platit iba na 30, 60, 90 a 120 minut jazdy kamkolvek, ze nie???!!!
 

 

To by bolo sice pekne, ale to by nespravodlivo vyrazne zvyhodnovalo tych, ktori cestuju na vacsie vzdialenosti. Povedzme ten co ide z Mlynskych Niv do Pezinka, by to mal lacnejsie ako ten co ide z Centra do Vrakune. Pri takomto systeme proste musis mat aj nejake kriterium vzdialenosti, nie len casu. A ked nechces aby to bolo komplikovane odstupnovane kilometrami alebo poctom zastavok, mas prehladnejsiu moznost - pasma.
 

 

A to si zatiaľ ľudia neuvedomili, že podľa novej štruktúry lístkov (pozri www.bid.sk/cestujuci) si už nebudú môcť kúpiť predplatený lístok iba na 1. pásmo alebo iba na 2. pásmo, ale iba na 1.+2. pásmo (zóny 100 + 101).
Ja osobne potom nerozumiem, prečo sú vôbec zóny 100 a 101 (terajšie 1. a 2. pásmo) a nie je iba jedna zóna 100, tak ako je to napr. vo Viedni.
 

ja osobne

som system BID az tak podrobne nestudoval, ale rozdelenie uzemia mesta na viacero zon/pasiem sa zvycajne robi kvoli jednorazovym listkom - aby cesta z centra mesta na jeho okraj bola tarifne zhruba ekvivalentna ceste z okraja mesta niekam blizko do regionu (v oboch pripadoch 2 zony, co je zaroven najnizsi zakupitelny listok)
 

 

To som si neuvedomil. 2 zony v BA budu mat teda vyznam pri pouziti "KOMBI" listkov. To ale nebolo to hlavne co som chcel povedat.
Elektricenka na 1 pasmo sa podla tejto struktury listokov nebude dat kupit. Iba 1.+2. pasmo.
 
Hodnoť

Podpora MHD=len prázdne reči

To, že to myslia s podporou MHD vážne, uverím až sa tak naozaj aj v praxi začne diať. Zatiaľ to beriem ako bezduché PR pred komunálnymi voľbami (sľub na Vášáryovej s Frešom na billboarde, že do 20 mesiacov vyrieši dopravu v BA-pcha-cha výslech!!!!). Pripravuje sa rozšírenie Slovnaftskej ulice (smer Rovinka-Šamorín) o jeden pruh, necháme sa prekvapiť, či zvíťazí zdraví rozum a podpora MHD a urobia z toho BUS pruh! Je to ideálne miesto na ukážkovú podporu MHD v praxi!
 
Hodnoť

Aké zlacnenie???

Dnes stojí 15 min lístok na MHD v Bratislave 50 centov, 60 minútový 70 centov, tak o akom zlacnení lístkov to tu točia??? Zdá sa, že predstavitelia BSK nevedia ani to, koľko dnes stoja lístky na MHD v BA. Alebo to vedia a úmyselne zavádzajú...?
 

to su ceny

pre integrovanu dopravu, teda linky Slovak lines a ZSSK
 

A čo z toho?

A čo z takéhoto "zlacnenia" má bežný Bratislavčan, ktorý cestuje električkami, trolejbusmi a autobusmi DPB po meste? Tá správa navyše vyznieva tak, akoby sa zavedením tarify BID zlacňovalo cestovné v MHD, čo nie je pravda.
 

 

Tam sa nepise o zlacnovani MHD vramci mesta, ale o celkovom zlacnovani vramci oblasti, kde bude BID.
 


Najčítanejšie na SME Bratislava