SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Frešo podporuje výstavbu R7 a D4 v zrýchlenom konaní (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

"v národnom záujme musí byť dokončenie D1, R1 a R2" - myslím, že takto nejako Vám odpovedia obyvateľia zo severu, stredu, východu SK ;)
ps: čo takto v spolupráci s mestom riešiť BID?
 

 

Freso sa spravne zastal obcanov svojho kraja. Ta situaia je tam zufala a konecne nahlas niekto povedal, ze aj v Bratislavskom kraji su volici a ze aj oni sa potrebuju dostat do prace.
 

 

ja o tom nepochybujem, som bratislavčan a pociťujem tú situácia každý deň, len som poukázal na to, že zbytok SK bude mať na výrok p.Freša opačný názor... ;)
 

 

to mu dufam nebude branit nadalej obhajovat zaujmy svojich volicov ;-)
 

K+

Zupan co sa zastava vlastneho kraja - to sme tu este nemali ;-)
 

Zvysok SK moze byt ...

... Fresovi ukradnuty, bol zvoleny obcanmi BSK.
 

 

freso vydal len PR clanok. Rovnaky PR clanok vydal pred volbami do VUC, ked hovoril, ze presadzuje variant C pred variantom A. Dnes meni kabat...
 

 

ked nabuduce budu strajkovat koli potrebe vystavania babylonskej vezi v Stupave, tak Freso vyda clanok o potrebe vybudovania a jeho presadzovani.
 

 

hovoris ako keby sa nestavali...
 

BID,

taktová (30-60 min) železničnná doprava z Dunajskej Stredy, záchytné parkoviská na staniciach by pomohli rýchlejšie a za zlomok nákladov.
R7 je potrebná, ale len posunie zápchy bližšie k centru mesta, pokiaľ sa nebude investovať do verejnej dopravy.
 

na BID každý kašle

BID (Bratislavska integrovana doprava), ktorá by mohla trochu odľahčiť mesto od áut z priľahlých obcí je úplne na okraji záujmu.

Káždy na lepšie dopravné spojenia z okolitých obcí kašle a potom sa čudujú, že ludia chodia autami....
 

 

Presne tak. Kym nebudu intervaly max 10 minut z kazdej dediny nad 2000 (co je uz asi kazda okolo BA), tak je cela BID nepouzitelna.
 
Hodnoť

dobro vravi

a hlavne by sa to malo postavit tak ako to navrhuje, spilu s d4, nech tu raz mame koncepcne riesenie a nielen dalsie docasne zaplatanie
 
Hodnoť

kam ústi variant A???

Pán Frešo:

K variantu C na R7 Frešo dodal, že je zrozumiteľný, ale ústi do Podunajských Biskupíc

Ale:
Variant A ústi do poľa pri Slovnafte.

ako teda vyrieši dopravu BA a Podunajských Biskupíc???
 

 

napojenie na bajkalsku, samozrejme.
 

veľmi správne!

a ešte hádaj, kolko bude stáť Bajkalský privádzač a kedy bude hotový?
 

 

hotovy bude musiet byt s R7, lebo inak nebude mat zmysel. Cize dalsia dobra sprava pre Bratislavcanov je prepojenie na Bajkalsku popod Slovnaft
 

ešte správnejšie!

ale realita nepustí:
variant C: 6.7.2010 sa otvárali obálky vo VO na dodanie dokumentácie k územnému konaniu = DUR
variant A: na podkladoch VO sa ešte nezačalo ani pracovať
Bajkalský privádzač: ešte nebola vypracovaná ani technická štúdia!!! potom treba EIA, potom VO na dokumentáciu k územku (to je stupeň, kde už v júli bolo C-čko!!!), potom dokumentácie, stavebko, vyvlastňovanie, začiatok výstavby : 2016
užívanie: nie skôr ako 2018.

Naopak variant C sa dá ukončiť a užívať v r. 2014.

takže kde je to urýchlenie variantom A???
 

 

varianta C si vyzaduje zmenu uzemneho planu kraja a hl. mesta, co znamena niekolkorocny proces. Zaroven NIC neriesi, lebo usti presne tam, kde dnesna cesta a teda bude to upchate rovnako. Cize vyhody zidne. Kdezto variant A spravi aj dobudovanie prepojenia na bajkalsku a je koncepcnym riesienim.
 

 

variant C uz je pripraveny k stavbe, mal sa zacat stavat buduci rok. Nechapoem, preco zrazu treba zmenu uzemneho planu a podobne voloviny. Doteraz akoze nebol treba?
Napojenie na bajkalsku sa da riesit aj s variantom C. Stale to vyjde na rovnake peniaze(kus D4 je v cene) a vsetci okrem politkov MOST a KDH by boli uspokojeni.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Bratislava