Zlepšiť dopravnú situáciu na trase medzi Šamorínom a Bratislavou môže vyriešiť rozšírenie Ulice svornosti v Podunajských Biskupiciach o tretí jazdný pruh.
Treba preferovať MHD, treba BUS pruh!
Súhlasím s tým BUS pruhom. Aspoň sa konečne v reáli urobí niečo pre rozvoj MHD. A tvrdo pokutovať autá, ktoré by po ňom šli. Ak majú ľudia rozum, prejdú na cestovanie busmi. Doteraz som tiež nepochopila, prečo sa do prvej fázy zavedenia BID nepočíta s Trnavským krajom, veď z juhu Slovenska tiahne do BA každý deň kvantum ľudí. A čo trvá toľko rokov na zavedení bratisavskej integrovanej dopravy? Ozaj si tam chodia iba pre výplatu kompetentní? Pravica vládne samospráve v BA už 20 rokov s nulovým výsledkom, pri komunálnych voľbách ich už pošlime do čerta!!!!Napr. projekt mimoúrovňovej križovatky
Slovnaftskej a ul. Svornosti bol spracovaný ako proj na územné rozhodnutie v r. 1988. Dinosauri na meste sa zobudili až po 22 rokoch. Namiesto križovatky tam povolili výstavbu pumpy. Ale taký je už osud BA = BAKŠIŠ zariadil všetko ... A tak sa to kotúľa ďalej ... Nič nového v BA - v PE sľubujú kapacitnú koľajovú dopravu už 34 rokov - metro začali plánovať v r. 1971. Krmiť ľudí takými gebuzinami ako niečo v nedohľadne napr. 0-tý okruh to je bežný spôsob ako navodiť situáciu=kamufláž=potemkiniáda, že sa už niečo ide robiť v tej veci ... Zo slovenských miest má BA po ČA najslabšie vedenie mesta od hlavy -> až dolu ...samotne rozsirenie
mozno pomoze Biskupiciam, no cas v zapche neskrati. Pokial sa R7 nenapoji na D4 vsetko bude len ,,provizorne,,.vedel by som si predstaviť
prestavbu električkových koľají na širší rozchod,využitie koľajníc zo smerov: - Kúty napojené na MHD Dúbravka - Trnava napojené na MHD Rača - Galanta napojené na MHD Zlaté Piesky - Dunajská Streda ( nutná elektrifikácia po DS ) napojené na MHD Ružinov -Rajka cez Petržalka (vybudovanie trate) cez Starý Most napojenie v oblasti Šafárikovo nám. Centrálne prekríženie všetkých spojov Trnavské Mýto - Filiálka V určitých obciach, záchytných staniciach vybudovanie dostatok parkovacích miest na ktorom by sa podielali okolité obce a nie len predávať stavebné pozemky a bezhlavo rozširovať počet obyvateľov bez dopravnej infraštruktúry. Pravda ubudlo by ŽSR klientov ale bolo by viac spokojných cestovateľov. napr.nastúpim na električku v Šamoríne a za cca.30 minút som v centre mesta bez prestupovania. Myslím toto by mohla byť budúcnosť rýchlej dopravy.Lenže na ŽSR by museli sedieť nie
kapustné hlavy a zlodeji, ale aj nejakí odborníci. S tým čo tam je = z toho prostredia je aj Palacinkár (Dz) to je len stádo nahá§ačov biznisu pre svoje mimo ŽSR založené firmy ...zabudol som:
-Wolfhstahl predlženie po Petržalka a dostaneme spoj do Viedne.určite to jednoduché nie je
ale chcelo by to štúdiu,preskúmanie určitých možností,dopad na cestovanie,životné prostredie,atď. Veľmi,veľmi dávno som bol šoknutý zo spojenia Liberec-Jablonec nad Nysou električkou.Svornosti
Tolko kecov po tolké roky okolo niečoho, a skutek utek..to sa snáď len na slovensku dá.a to sa ešte budeme diviť na jeseň,
keď pani Pi..a z národného výboru Pispeky tak, ako je u nej zvykom pred každými voľbami zas porobí nejaké "zmeny v doprave" ako je to u nej zvykom. Veď kampaň zdara a na nevoličov sa vys..ť. Ako keď naposledy zakázala ešte aj cyklistom prejazd Hydinárskej smero do mesta. Asi vytvárali dopravnú situáciu v Pispeky neúnosnou...