Takže nakoniec cestnému mostu asi najviac škodilo vahadlo, ktoré tam bolo dané, aby mu pomohlo. Hľadá sa odborník (trebárs z Metra Bratislava a.s. alebo Magistrátu), ktorý túto záhadu vystvetlí.
čože asfalt a váhadlo, ktoré tam dali pred desiatkami rokov a teraz odstránili, to je iba 280 t, keď odtiaľ vyhodia ŽB mostovku (5- 6 násobok asfaltu a váhadla), aby s nám most náhodou nevzniesol do vzduchu :-)
tak to by so dovolil veľa, hlavne ak by sa prehol ako luk :-), METRO(-GOLDWYN-MAYER animation) by muselo informovať o nedoziernych dôsledkoch na ich stabilizáciu vo "vzduchoprázdne" a Vodohospodársky podnik o zmene režimu plavby popod most s úplne zmeneným gabaritom
kto ma za to zodpovednost ? Metro konstatuje stav, ktory sa naraz objavil (jeden den autobusy a na druhy den uz ani chodci) a dnes zase zazracne zmizol. Asi nejake paranormalne javy. Ak tie nie, tak potom kto ma zodpovednost ????
kde si sa docital ze nejaky problem zmizol? nech citam ako citam pise sa tam ze z povodneho prehnutia sa mierne vratil vdaka odlahceniu... vidis tam viac?
že most vydrží." Čo všetko už nieje predmetom viery. Jeden, neodborník, by myslel, že stav mosta je vec priebežných meraní údržby a zodpovednosti a ona je to otázka viery. Nuž tak, teraz už tomu rozumiem.
Keby si niekto spravil tu námahu a dal dokopy všetky vyhlásenia o Starom moste zo strany zodpovedných (magistrát a Metro, a.s.) za posledných 7 rokov,tak by to bola celkom dobrá humoreska. Žiaľ , pre nás Bratislavčanov, to je čierny humor.
Uz toho mame vsetci dost a zatial to len pretriasame tu na diskusiach. Ak je tu nejaka takto verejne cinna osoba - ktora by bola schopna zorganizovat protest proti tejto mostovej komedii, ja by som to prisiel podporit! Ja neviem ako taky protest zorganizovat, ale keby sa niekto odhodla, tak si aj dovolenku vezmem. Kazdemu je jasne, ze ten most je zniceny a treba spravit novy, len Metro a mesto to uz X rokov potrebuju za nase dane stale nejako merat a dokladovat a realne nic nerobit. Aj novinari takto citaneho media by uz konecne mohli trochu zapracovat a nie kazdy den uverejnit ten isty clanok - tie iste vety, len s inym nadpisom. Co tak trochu poinvestigovat, ze ake prachy ten most uz vlastne zozral a na ake aktivity a zverejnit to?? Media maju najlepsiu moznost skutocne tlacit na kompetentnych, mohli by to tiez konecne vyuzit!
prečo nám nepredstavia tých odborníkov, čo stav mosta posudzujú? Zatiaľ bolo len jedno meno - A. Tesár. Rozhoduje sa o bytí a nebytí mosta na základe jedného jediného názoru? Bola k nemu nejaká oponentúra? Lebo 22 mm pohybu na tak veľkej konštrukcii nie je nič. To je dobré len na máčanie mozgu laikom. Porovnal to niekto s pohybmi Nového, Prístavného mosta, Apolla, Lafranconi? Radšej nie, lebo možno by vyšlo najavo, že ide len o amufláž, aby sme rozbehli nejaký obchodík. Ozaj nepripomína to trochu PKO? Hurá poďme búrať, potom sa už peniaze a povolenia nejako zoženú? Amfiteáter?
Je tam spomenutý Ftáčnik a pritom v texte nie je o ňom ani zmienka. Niekedy mám dojem, že novinári sú si svojím remeslom takí istí, že si po sebe článok ani neprečítajú. Tobôž aby sa zamysleli nad tým, čo vôbec napísali. Inak Metro Bratislava, a. s. je dobrá potemkinovská dedina. Ako už názov napovedá, vznikla ako mestský podnik za účelom stavby metra v Bratislave zhruba pred 13 rokmi. Odvtedy len požiera peniaze za predražené projekty a štúdie, ktoré sa nikdy nerealizovali a ani nebudú realizovať. Keby sa aspoň premenovali, aby tak neprovokovali cestujúci ľud v Bratislave.
čerňák
keď odtiaľ vyhodia ŽB mostovku (5- 6 násobok asfaltu a váhadla), aby s nám most náhodou nevzniesol do vzduchu :-)
čerňák
METRO(-GOLDWYN-MAYER animation) by muselo informovať o nedoziernych dôsledkoch na ich stabilizáciu vo "vzduchoprázdne" a Vodohospodársky podnik o zmene režimu plavby popod most s úplne zmeneným gabaritom