Zatvorenie mosta ešte viac skomplikuje už aj teraz zložitú dopravnú situáciu medzi Petržalkou a centrom Bratislavy. Týkať sa to bude najmä mestskej hromadnej dopravy.
Skôr by som bol zvedavý,
či stav mosta nebol odhadnuteľný už oveľa skôr, veď tam robili viacero posudkov. Pri dnešných skúsenoastiach možno išlo o to, správne dávkovať problém a pripravovať verejnú mienku na to, že treba v časovom strese rychlorychlo naprojektovať a zrealizovať rekonštrukciu/prestavbu spôsobom, kde sa už nikto neodváži spýtať na primeranosť ceny a už vôbec nie na potrebu výberového konania z konkurenčných ponúk.Prepojenie 78-čky na Západnú BA je kde?
Ako sa dostanú cestujúci zo západnej BA (Devín, DNV a DD) napríklad do Ružinova? Prečo neposunuli trasu 78-čky napr. po Šafko alebo pod Nový most, aby sa dalo ako doteraz prestupovať pri Malej Scéne? Ide o to, že 78-čka sa bude odkláňať úri AS Mlynské Nivy... Je to úplne nedomyslené, neviem si predstaviť že sa toto kvantum ľudí nacpe na Lafranconi do jediného spoja, ktorý ide do Ružinova-t.j. bus 39 (ktorý je už teraz totálne precpatý)!!!...
zly zly zly magistrat...:)...a vsetko je uplne inak... opat nejaka konspiracia,temne sily a magistratna mafia...co tak pripustit prirodzenu a najpravdepodobnejsiu moznost,ze 65rocna ocelova konstrukcia na 110rocnych kamennych pilieroch,ktora bola cely cas extremne zatazena,pomaly doziva a nepostaci ju ocistit a ponatierat,ale bude ju treba dokladne obnovit,a mozno vymenit?Lenže,
pri dnešných diagnostických metódach mohli tento stav predpokladať už pred 5 rokmi, mohol sa čas využiť na seriózny dopravný projekt, verejnú súťaž, prípravy v pokoji... a to je to, čo ma štve. Teraz tu máme - div sa svete- časovú tieseň a mne v tomto štáte pri pojme časová tieseň naskakujú zimomriavky, čo z totho vuylezie a koľko to bude stáť a aké chyby sa objavia po dvoch, piatich, desiatich rokoch. Treba nejaké príklady pre túto moju obavu? Hádam nie.