Zaujímalo by ma porovnanie ceny za rozoberanie, teatrálny odvoz resp odplavenie, opravu a vrátenie konštrukcie s použitím novej a môže to samozrejme vyzerať ako replika. Na minulej tlačovke pán primátor povedal, že sa zasadí, aby most bol konštruovaný aj pre automobily. Z toho nieje celkom jasné u koho sa chce za takéto riešenie zasadzovať. Či u projektanta, ktorý robí na základe objednávky magistrátu, alebo sa chce zasadzovať u úradníkov magistrátu, ktorí sú jeho podriadení ?
Projektant povedal ze v buducnosti sa tam bude dat pridat pruh pre auta, ale samozrejme ze je hlupost, nie je to projektovane pre auta. Primatorove vyjadrenie bolo politicke, nikto nechce vyzerat ako ten, co odtial vylucil auta, preto sa snazia vyvolat dojem, ze to akosi nevyslo :)
nie je jednoduché elbo METRO nechce zverejniť kalkuláciu nákladov na rozoberanie, použitie súlodia, (horizontálne a vertikálne) premiestňovnie OK v demonotovanom a v zmontovanom stave, napr. osobitné zdvíhacie zariadenia, nebude to oprava, ani rekonštrukcia, podľa vyjadrení by to mal byť zvláštny pokus o modernizáciu na báze OK železničnej časti, ktorá bude rozšírená mnohými novými prvkami, celá nová OK, ak by mala byť replikou, by bola mimoriadne drahá, lebo by to bola jednorazová zákazka (viaceré také valcované profily sa nevyužívajú už nejaké to desaťročie), pre ktorú by bolo treba prispôsobiť výrobné zariadnie, čo nemusí byť vôbnec jednoduché a lacné,
primátor v rozhovore pre aktuálne.sk uviedol odhad na úrovni cca 40 mil. €, z ktorých cca 0,5 mil. € by bolo zo zdrojov EÚ, http://aktualne.centrum.sk/dom... je viac ako isté, že v nákladoch sa nekalkuluje strata z dôvodu opakovaného zastavanie plavby,
je jeden hnusni clovek.ale konecne konci pekne si nakradol.jeho toto mesto vobec nezaujimalo ale iba to aby mal plne vrecka penazi.inak ja osobne by som bol rad keby na tom moste boli terasy na oddych.hlavne ze Durkovsky konci aspon dufam
.