SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Výtlky sa budú opravovať už aj v špičke (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 
Hodnoť

Pre vodičov čo to nepotrebujú...

Takím, čo denne používajú auto len na to aby si svoju prdel v teplúčku odviezli do práce a z práce, odporúčam skúsiť MHD. Nie je to až také zlé, ako sa autíčkari medzi sebou radi ubezpečujú, a výrazne tým pomôžete aj doprave v meste. V neposlednom rade aj životnému prostrediu.
 

 

Je sice dobre pouzivat MHD, k niceniu vozovky vsak najviac prispievaju pretazene nakladne auta a vozidla MHD.
 

To je síce pravda, ale...

... ak si vezmeme úsek, kde prejde 10x MHD so 100 ľuďmi a alternatívu 750 áut, s tým istým počtom ľudí, ktorá cesta bude viac zničená? Nehovoriac o dopadoch na ŽP, plynulosť premávky a možnosti parkovania.
 

 

viac znicena bude ta po ktorej chodia tazsie auta -> ta s mhd. Moze tadial ist aj milion malych osobnych aut, na tej ceste sa to tak neprejavi ako to, ked tade budu chodit tazke nakladne auta (mhd), ktorych je aj radovo menej.
 

hmm

Nemám to podchytené žiadnym testom, ale aj tak si myslím, že IAD zničí tú cestu viac. Navyše tento problém je ľahko riešiteľný. Viď napr. Patrónka.
 

 

Nepamatam si to uplne presne a nemam cas teraz to hladat; pred casom som niekde cital, ze jeden kamion ma na vozovku dialnice taky vplyv, ako 40 000 osobnych aut. Neviem, ci je to uplne spravne cislo, ale bolo to fakt velmi vela.
 

 

Nie je to presne ten clanok, ktory som myslel, ale skoro podobne cislo...
http://www.autonavigator.sk/za...
 

 

Po zahrade ti pobeha 600x pes a potom 1x prebehne slon a 2x nosorozec. Kedy bude viac deravy travnik?
 

Ď za link,

K+
Znie to fakt neuveriteľne, ale je to pravda. No na druhej strane tento samotný argument proti MHD neobstojí. Cesta ktorá zvládne MHD nie je žiadny technologický zázrak.

A ten 600x pes: Argument zaujímavý, no neviem či celkom správny.
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

To by bolo fajn.

Nehovorím že MHD je zázrak na zemi, ale je to pre spoločnosť prospešnejšie. Navyše ani tá MHD v BA nie až taká zlá, ako autíčkari radi tvrdia. Určite je čo vylepšovať, ale musíš uznať, že by to mohlo byť ešte ooooveľa horšie. A druhá vec je povestné slovenské nabaľovanie sa a prebujnelá administratíva :-/

Pred rokom 1990 bola bieda a ľudia na autá proste nemali. Vtedy určite nebola o moc lepšia MHD, ale ľudia neboli taký pohodlní a egoistický.

A čo sa týka tých "vodiči dodávok, živnostníci, dovozcovia rôzneho materiálu" prečítaj si môj príspevok ešte raz: "odviezli do práce a z práce"...
 

to mas z akej statistiky

ze sa 80% obyvatelov bratislavy vozi autom.........50% jazdi autami a 50% mhd........a co sa tyka prahy, tak to bola katastrofa....spinava elektricka a k tomu uplne nabita.....
 

 

v Prahe ti asi nevadilo ze ten lacnejsi listok je prekvapujuco neprestupny v busoch a elektrickach, takze ostava len ten za 26 Kc, este by stalo za to vediet co to bol za den a hodina kedy si tam cestoval, lebo sediet v MHD v BA nie je problem, ked cestujes mimo spicky. Az na to metro som si rozdiely v kulture cestovania moc nevsimol, takisto ako tu som tam vystihol stare elektricky, stare dobre Karosy a podobne.
 

 

no to urcite
 

Vecné arguemnty nebudú však?

Lebo asi žiadne nie sú...
K-
 

 

ty karmaman, ked ma niekto auto, nebude predsa chodit mhd.
 

Ja mám auto,

a aj tak som zástanca MHD. Auto mám na nákupy, na vzdialené cesty a na prepravu mimo rozumného časového dosahu verejnej dopravy. A nie som sám, poznám viacero takých ľudí.

Keby bol každý v tomto smere ako ja, zápch by bolo podstatne menej. Keby bol každý ako ty, už by sa autá ani nepohli.
Ideálnym riešením sú BUS pruhy úplne všade.
 

 

ok, ked mas 5min. do prace mhd, alebo 5min. autom + 15parkovanie, tak ok. V mojom pripade to je 1hodina mhd, alebo 13min. autom
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Bratislava