a námestník pre dopravu Karol Kolada. Meškanie zo strany subdodávateľov pre výrobu a montáž oceľových konštrukcií predstavuje riziko, že harmonogram nedodržia partneri spoločnosti Doprastav, ktorá je dodávateľom stavby mosta.
Doteraz sa na petržalskej strane Dunaja postavili základy a drieky ôsmich pilierov estakády mosta Košická a zabetónované sú aj základy hlavného mostného objektu na pravom brehu. Na strane boli pripravené skúšobné pilóty pre estakádu mosta a začali sa práce na zakladaní brehového piliera. Pracovať sa začalo aj na príprave stavebných objektov v oblasti Laudererova – Prístavná.
Vo februári boli na výstavbu mosta zo štátneho rozpočtu uvoľnené financie vo výške 600 miliónov korún. Do 31. decembra minulého roka bolo na prípravu výstavby vyčerpaných 698 miliónov. Suma bola krytá z preklenovacieho úveru so štátnou garanciou v objeme 600 miliónov a zo zdrojov spoločnosti Metro Bratislava, ktorá je hlavným investorom stavby.
V rámci prípravy stavby mosta Košická bola činnosť spoločnosti Metro Bratislava zameraná najmä na majetkovoprávne vysporiadanie pozemkov, finančné zabezpečenie a konzultačnú činnosť. V lokalite križovatky Košická – Miletičova sú stavbou mosta Košická dotknuté nehnuteľnosti 11 vlastníkov. Doteraz boli uzavreté zmluvy so všetkými majiteľmi okrem spoločností Univerzálna banková poisťovňa a Centrum 3000. S týmito firmami v súčasnosti spoločnosť Metro Bratislava rokuje. (sita)