Odporcovia dopravnej stavby známej pod menom Severná tangenta sú spokojní, tohtoročný návrh rozpočtu mesta s ňou nepočíta. Ako najväčší požierač peňazí v rozpočte opäť figuruje dopravný podnik. Oproti minulému roku finančníci mesta naplánovali menej peňazí pre príspevkové organizácie, ubrali kultúre a zeleni.
Najväčší príjem, viac ako tri miliardy korún v tomto roku mesto očakáva z grantov a transferov, väčšinu z nich tvoria štátne dotácie, napríklad na bežné a kapitálové výdavky MHD a decentralizačné dotácie v rámci prechodu kompetencií zo štátu na samosprávu. Napríklad na most Košická dostane mesto od štátu 600 miliónov korún.
V kapitálových príjmoch dominuje predpokladaný príjem z predaja majetku mesta vo výške 915 miliónov korún. Na tejto sume by sa najväčšou mierou mal podieľať schválený predaj pozemkov v lokalite Pribinova spoločnosti Real Spectrum Dunaj, a. s., (developer írska spoločnosť Ballymore Properties ) za kúpnu cenu 555 miliónov korún.
Mestskú hromadnú dopravu mesto finančne zabezpečí kombináciou dotácií zo štátneho rozpočtu a peňazí z mesta. Na prevádzku MHD mesto vyčlenilo 280 miliónov, na kapitálové výdavky MHD sa vyčleňuje suma 157,8 milióna korún. Navrhuje sa ňou zabezpečiť splátka istiny úveru na nákup autobusov či rekonštrukciu električkovej trate Hybešova – Detvianska.
Nezanedbateľná položka je vyčlenená mestskej organizácii Generálny investor Bratislavy – na kapitálové výdavky dostane 210,2 milióna korún. Z týchto peňazí by mala zabezpečiť bytovú výstavbu vo výške 29 miliónov korún, na kolektorovú prípojku a údržbárske práce, súvisiace s výstavbu kolektorov v historickom jadre idú 3 milióny korún a na prípravu a výstavbu komunikácií a cestnej svetelnej signalizácie sa vyčlenila suma 178,2 milióna korún.