Bratislavský kraj prezentuje svoje turistické atrakcie aj na Instagrame

Podľa Bratislava Region Tourism slúži táto sociálna sieť na sledovanie sveta ľudí z blízkeho okolia, ale aj inšpiratívnych fotografov, športovcov či celebrít.

(Zdroj: SME - GABRIEL KUCHTA)

BRATISLAVA. Bratislavský kraj prezentuje svoju turistickú ponuku okrem sociálnych sieti Facebook a Twitter od dnes aj na Instagrame. Verejnosti aj týmto spôsobom chce predstaviť atrakcie, krásy regiónu či tipy na výlety.

Podľa výkonného riaditeľa Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism Lukáša Dobrockého je veľmi dôležité prispôsobovať sa súčasným trendom. "Význam sociálnych sietí je čoraz väčší a máme možnosť osloviť stále viac ľudí," informoval TASR. Ako podotkol, krok vpred to nie je len pre samotnú organizáciu, ale aj pre jej členov ako sú múzeá, mestá, obce či vinárstva.

"Otvoria sa nám ďalšie možnosti propagácie nielen destinácií, ale aj akcií, na ktoré dokážeme presnejším cielením pozvať viac návštevníkov," spresnil Dobrocký.

Sociálna sieť Instagram má viac ako 400 miliónov užívateľov, ktorým ponúka možnosť zachytiť i zdieľať najdôležitejšie momenty zo svojho života.

Podľa Bratislava Region Tourism slúži táto sociálna sieť na sledovanie sveta ľudí z blízkeho okolia, ale aj inšpiratívnych fotografov, športovcov či celebrít. "Umožňuje okamžite zdieľať fotografie a videá na Facebooku a Twitteri, čím umožňuje všetky sociálne siete navzájom prepojiť," spresnila organizácia.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  2. Hitparáda štiav
  3. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  4. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  5. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  6. Malé knedličky, veľké dojmy
  7. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  8. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  9. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  10. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 623
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 940
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 937
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 501
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 493
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 5 055
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 472
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 541
  9. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 533
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 187

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop