Bratislavský kraj prezentuje svoje turistické atrakcie aj na Instagrame

Podľa Bratislava Region Tourism slúži táto sociálna sieť na sledovanie sveta ľudí z blízkeho okolia, ale aj inšpiratívnych fotografov, športovcov či celebrít.

(Zdroj: SME - GABRIEL KUCHTA)

BRATISLAVA. Bratislavský kraj prezentuje svoju turistickú ponuku okrem sociálnych sieti Facebook a Twitter od dnes aj na Instagrame. Verejnosti aj týmto spôsobom chce predstaviť atrakcie, krásy regiónu či tipy na výlety.

Podľa výkonného riaditeľa Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism Lukáša Dobrockého je veľmi dôležité prispôsobovať sa súčasným trendom. "Význam sociálnych sietí je čoraz väčší a máme možnosť osloviť stále viac ľudí," informoval TASR. Ako podotkol, krok vpred to nie je len pre samotnú organizáciu, ale aj pre jej členov ako sú múzeá, mestá, obce či vinárstva.

"Otvoria sa nám ďalšie možnosti propagácie nielen destinácií, ale aj akcií, na ktoré dokážeme presnejším cielením pozvať viac návštevníkov," spresnil Dobrocký.

Sociálna sieť Instagram má viac ako 400 miliónov užívateľov, ktorým ponúka možnosť zachytiť i zdieľať najdôležitejšie momenty zo svojho života.

Podľa Bratislava Region Tourism slúži táto sociálna sieť na sledovanie sveta ľudí z blízkeho okolia, ale aj inšpiratívnych fotografov, športovcov či celebrít. "Umožňuje okamžite zdieľať fotografie a videá na Facebooku a Twitteri, čím umožňuje všetky sociálne siete navzájom prepojiť," spresnila organizácia.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  2. Ako na refinancovanie hypotéky
  3. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  4. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  5. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  6. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  7. Splnený sen
  8. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  9. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  10. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  1. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  2. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  3. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  4. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  5. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  6. Top Ten najviac prehliadaných vozidiel na trhu
  7. Vysoká hra o súdne trovy
  8. Pozvánka na verejnú diskusiu o obnove Pisztoryho paláca
  9. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  10. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 13 109
  2. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 13 066
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 4 588
  4. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 3 258
  5. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 2 982
  6. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 543
  7. Splnený sen 2 097
  8. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 1 519
  9. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 298
  10. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 077