Cez sociálne siete komunikujú s magistrátom najmä mladí ľudia

Na sociálnych sieťach bratislavská samospráva zvykne zverejňovať informácie o aktuálnych podujatiach i dopravných obmedzeniach v meste.

BRATISLAVA. Komunikáciu s bratislavským magistrátom prostredníctvom sociálnych sietí využívajú najmä mladí ľudia, ktorí ju podľa samosprávy považujú za praktickejšiu a rýchlejšiu. Mesta sa pýtajú napríklad na parkovanie, verejný poriadok, čistotu, alebo ich zaujímajú realizované projekty, ako napríklad rekonštrukcia Starého mosta.

"Dennodenne aktívne komunikujeme s občanmi. Na požiadavky, podnety alebo bližšie informácie sa snažíme reagovať v čo najkratšom čase," uviedla pre TASR Katarína Kohútiková z magistrátu hlavného mesta s tým, že podnety ďalej posielajú aj na príslušné oddelenia samosprávy, aby sa k danej otázke vyjadrili odborne.

Článok pokračuje pod video reklamou

Hlavné mesto tvrdí, že sa snaží využívať čo najmodernejšie a najvyužívanejšie formy komunikácie. Zo sociálnych sietí preto používa na komunikáciu so svojimi obyvateľmi Facebook, Twitter, Instagram, Flickr či YouTube. Mesto reaguje aj na podnety ľudí, zaslané prostredníctvom portálov Odkaz pre starostu či City Monitor.

"Najviac je využívaný Facebook, na ktorom sa pravidelne zverejňujú dôležité a aktuálne informácie pre verejnosť. Týkajú sa najmä praktických informácií o projektoch a iniciatívach hlavného mesta," priblížila Kohútiková.

Na sociálnych sieťach bratislavská samospráva zvykne zverejňovať informácie o aktuálnych podujatiach i dopravných obmedzeniach v meste. Taktiež verejnosť informuje o kľúčových výsledkoch rokovaní mestského zastupiteľstva či o pripravovaných a realizovaných projektoch.

"Komunikácia s verejnosťou je veľmi dôležitá a je v záujme mesta, aby prostredníctvom občanov a verejnosti vedelo hlavné mesto pracovať efektívnejšie a kvalitnejšie, a tak zlepšilo služby pre Bratislavčanov či návštevníkov mesta," podotkla Kohútiková.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 11 929
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 9 844
  3. Najkrajšie americké národné parky 9 622
  4. Vizuálny smog je problém 3 248
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 989
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 892
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 393
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 092
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 2 079
  10. Križovatka si vyžiada rozsiahlu odstávku teplej úžitkovej vody 1 341