Cez sociálne siete komunikujú s magistrátom najmä mladí ľudia

Na sociálnych sieťach bratislavská samospráva zvykne zverejňovať informácie o aktuálnych podujatiach i dopravných obmedzeniach v meste.

BRATISLAVA. Komunikáciu s bratislavským magistrátom prostredníctvom sociálnych sietí využívajú najmä mladí ľudia, ktorí ju podľa samosprávy považujú za praktickejšiu a rýchlejšiu. Mesta sa pýtajú napríklad na parkovanie, verejný poriadok, čistotu, alebo ich zaujímajú realizované projekty, ako napríklad rekonštrukcia Starého mosta.

"Dennodenne aktívne komunikujeme s občanmi. Na požiadavky, podnety alebo bližšie informácie sa snažíme reagovať v čo najkratšom čase," uviedla pre TASR Katarína Kohútiková z magistrátu hlavného mesta s tým, že podnety ďalej posielajú aj na príslušné oddelenia samosprávy, aby sa k danej otázke vyjadrili odborne.

Hlavné mesto tvrdí, že sa snaží využívať čo najmodernejšie a najvyužívanejšie formy komunikácie. Zo sociálnych sietí preto používa na komunikáciu so svojimi obyvateľmi Facebook, Twitter, Instagram, Flickr či YouTube. Mesto reaguje aj na podnety ľudí, zaslané prostredníctvom portálov Odkaz pre starostu či City Monitor.

"Najviac je využívaný Facebook, na ktorom sa pravidelne zverejňujú dôležité a aktuálne informácie pre verejnosť. Týkajú sa najmä praktických informácií o projektoch a iniciatívach hlavného mesta," priblížila Kohútiková.

Na sociálnych sieťach bratislavská samospráva zvykne zverejňovať informácie o aktuálnych podujatiach i dopravných obmedzeniach v meste. Taktiež verejnosť informuje o kľúčových výsledkoch rokovaní mestského zastupiteľstva či o pripravovaných a realizovaných projektoch.

"Komunikácia s verejnosťou je veľmi dôležitá a je v záujme mesta, aby prostredníctvom občanov a verejnosti vedelo hlavné mesto pracovať efektívnejšie a kvalitnejšie, a tak zlepšilo služby pre Bratislavčanov či návštevníkov mesta," podotkla Kohútiková.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  2. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  3. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  4. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  5. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  6. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  7. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  8. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  9. Prieskum: Ako si Slováci požičiavajú? Hlavne rýchlo
  10. Čo prinieslo tohtoročné Záhradnícke fórum?
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 292
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 185
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 239
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 7 184
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 957
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 224
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 028
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 595
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 854
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 571

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop