Cez sociálne siete komunikujú s magistrátom najmä mladí ľudia

Na sociálnych sieťach bratislavská samospráva zvykne zverejňovať informácie o aktuálnych podujatiach i dopravných obmedzeniach v meste.

BRATISLAVA. Komunikáciu s bratislavským magistrátom prostredníctvom sociálnych sietí využívajú najmä mladí ľudia, ktorí ju podľa samosprávy považujú za praktickejšiu a rýchlejšiu. Mesta sa pýtajú napríklad na parkovanie, verejný poriadok, čistotu, alebo ich zaujímajú realizované projekty, ako napríklad rekonštrukcia Starého mosta.

"Dennodenne aktívne komunikujeme s občanmi. Na požiadavky, podnety alebo bližšie informácie sa snažíme reagovať v čo najkratšom čase," uviedla pre TASR Katarína Kohútiková z magistrátu hlavného mesta s tým, že podnety ďalej posielajú aj na príslušné oddelenia samosprávy, aby sa k danej otázke vyjadrili odborne.

Hlavné mesto tvrdí, že sa snaží využívať čo najmodernejšie a najvyužívanejšie formy komunikácie. Zo sociálnych sietí preto používa na komunikáciu so svojimi obyvateľmi Facebook, Twitter, Instagram, Flickr či YouTube. Mesto reaguje aj na podnety ľudí, zaslané prostredníctvom portálov Odkaz pre starostu či City Monitor.

"Najviac je využívaný Facebook, na ktorom sa pravidelne zverejňujú dôležité a aktuálne informácie pre verejnosť. Týkajú sa najmä praktických informácií o projektoch a iniciatívach hlavného mesta," priblížila Kohútiková.

Na sociálnych sieťach bratislavská samospráva zvykne zverejňovať informácie o aktuálnych podujatiach i dopravných obmedzeniach v meste. Taktiež verejnosť informuje o kľúčových výsledkoch rokovaní mestského zastupiteľstva či o pripravovaných a realizovaných projektoch.

"Komunikácia s verejnosťou je veľmi dôležitá a je v záujme mesta, aby prostredníctvom občanov a verejnosti vedelo hlavné mesto pracovať efektívnejšie a kvalitnejšie, a tak zlepšilo služby pre Bratislavčanov či návštevníkov mesta," podotkla Kohútiková.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 812
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 10 947
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 9 563
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 3 225
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 127
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 2 092
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 620
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 443
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 305
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 201