Cez sociálne siete komunikujú s magistrátom najmä mladí ľudia

Na sociálnych sieťach bratislavská samospráva zvykne zverejňovať informácie o aktuálnych podujatiach i dopravných obmedzeniach v meste.

BRATISLAVA. Komunikáciu s bratislavským magistrátom prostredníctvom sociálnych sietí využívajú najmä mladí ľudia, ktorí ju podľa samosprávy považujú za praktickejšiu a rýchlejšiu. Mesta sa pýtajú napríklad na parkovanie, verejný poriadok, čistotu, alebo ich zaujímajú realizované projekty, ako napríklad rekonštrukcia Starého mosta.

"Dennodenne aktívne komunikujeme s občanmi. Na požiadavky, podnety alebo bližšie informácie sa snažíme reagovať v čo najkratšom čase," uviedla pre TASR Katarína Kohútiková z magistrátu hlavného mesta s tým, že podnety ďalej posielajú aj na príslušné oddelenia samosprávy, aby sa k danej otázke vyjadrili odborne.

Článok pokračuje pod video reklamou

Hlavné mesto tvrdí, že sa snaží využívať čo najmodernejšie a najvyužívanejšie formy komunikácie. Zo sociálnych sietí preto používa na komunikáciu so svojimi obyvateľmi Facebook, Twitter, Instagram, Flickr či YouTube. Mesto reaguje aj na podnety ľudí, zaslané prostredníctvom portálov Odkaz pre starostu či City Monitor.

"Najviac je využívaný Facebook, na ktorom sa pravidelne zverejňujú dôležité a aktuálne informácie pre verejnosť. Týkajú sa najmä praktických informácií o projektoch a iniciatívach hlavného mesta," priblížila Kohútiková.

Na sociálnych sieťach bratislavská samospráva zvykne zverejňovať informácie o aktuálnych podujatiach i dopravných obmedzeniach v meste. Taktiež verejnosť informuje o kľúčových výsledkoch rokovaní mestského zastupiteľstva či o pripravovaných a realizovaných projektoch.

"Komunikácia s verejnosťou je veľmi dôležitá a je v záujme mesta, aby prostredníctvom občanov a verejnosti vedelo hlavné mesto pracovať efektívnejšie a kvalitnejšie, a tak zlepšilo služby pre Bratislavčanov či návštevníkov mesta," podotkla Kohútiková.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  1. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  2. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  3. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  4. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. Rozprávkové tankovanie
  8. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  1. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 932
  2. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 12 689
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 451
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 399
  5. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 9 963
  6. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 573
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 564
  8. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 322
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 915
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 413