SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

O rozvoji mestskej časti vypĺňajú Karlovešťania dotazník

Vyplnenie dotazníka prinesie informácie o tom, čo ľudí v Karlovej Vsi trápi, čo majú radi alebo čo by chceli zmeniť.

KARLOVA VES. Obyvatelia bratislavskej mestskej časti Karlova Ves môžu vyplniť dotazník o Programe hospodárskeho rozvoja a sociálneho rozvoja (PHSR) mestskej časti na roky 2016 – 2023. Ako ďalej informuje samospráva na svojej oficiálnej internetovej stránke, dotazník je pre všetkým, ktorí trvale alebo prechodne žijú v mestskej časti Bratislava-Karlova Ves a majú viac ako 16 rokov.

Záujemcovia ho nájdu na internetovej adrese https://www.surveymonkey.com/r/Karlova_Ves. Cieľom dotazníka je spoznanie situácie a konkrétnych potrieb obyvateľov, podnikateľov, záujmových skupín a ďalších subjektov. V papierovej forme, ho ľudia nájdu v aprílovom čísle Karlova Ves – noviny všetkých Karlovešťanov.

Skryť Vypnúť reklamu

Vyplnenie dotazníka prinesie informácie o tom, čo ľudí v Karlovej Vsi trápi, čo majú radi alebo čo by chceli zmeniť. Informácie sú anonymné, štatisticky ich vyhodnotia a stanú sa jedným z podkladov, ktoré budú slúžiť na spracovanie PHSR. Viac o PHSR je na adrese www.karlovaves.sk/otvoreny-urad/phsr/

Program hospodárskeho rozvoja a sociálneho rozvoja je základný komplexný strednodobý programový a rozvojový dokument a má voči ostatným plánovacím dokumentom spracovaným na miestnej úrovni zastrešujúcu funkciu. Ide o kľúčový dokument pre riadenie samosprávy, ktorý vychádza z poznania situácie a konkrétnych potrieb obyvateľov, podnikateľov, záujmových skupín a ďalších subjektov pôsobiacich v danom území, formuluje svoju predstavu o budúcnosti vrátane naplánovania činností a projektov na jej zabezpečenie.

Skryť Vypnúť reklamu

Má byť nositeľom rozvojovej politiky samosprávy, predstáv jej vedenia a samotných obyvateľov o smerovaní rozvoja mestskej časti. PHSR spracovávajú spravidla na 7 rokov s dlhodobým výhľadom na 10 – 14 rokov.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 905
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 28 394
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 661
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 182
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 094
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 315
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 550
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 665
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 361
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 978
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu