SME

Otázka týždňa

Pripravili sme pre vás novú rubriku, v ktorej dostanete každý týždeň možnosť vyjadrovať sa k otázke týždňa z aktuálneho športového diania v Bratislave a okolí.

Diskutovať môžete na internetovej stránke www.ba.sme.sk . Svoje reakcie môžete posielať aj na mailové adresy: miroslav.hylek@sme.sk  alebo prokop.slovacek@sme.sk .

Ste dospelý a neviete plávať? Prekáža vám to?

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podeľte sa so svojím príbehom, prečo ste sa nenaučili plávať a či vás to v živote niekedy nemrzelo. Rozmýšľali ste o tom, že by ste sa aj na „staré kolená“ naučili plávať, ale neviete prekonať svoj strach či pohodlnosť?

Vaše reakcie uverejníme v prílohe Bratislava budúci týždeň na pripravovanej tematickej strane. (r)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Na internáte skladali počítače pre spolužiakov. Dnes majú veľké showroomy aj hotel
  2. Od čoho závisí schopnosť prispôsobiť sa?
  3. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  4. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  5. Keď sa z brigády stane kariéra
  6. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  7. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  8. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  1. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú.
  2. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  3. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  4. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  5. Od čoho závisí schopnosť prispôsobiť sa?
  6. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  7. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok
  8. Rezidencia Rúrky: Prvý bytový dom skolaudovali, ďalší už stavajú
  1. Od čoho závisí schopnosť prispôsobiť sa? 8 124
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 3 901
  3. Keď sa z brigády stane kariéra 3 456
  4. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 2 139
  5. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 2 086
  6. Fanúšikov dostanú na zápas 5 minút pred výkopom 1 390
  7. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky 1 349
  8. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 1 322
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Ján Kušnír: Prečo D2 každé ráno kolabuje
  2. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  3. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  4. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  5. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  6. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  7. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  8. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  1. Peter Franek: Zlá správa pre Uhríka s Mazurekom. 16 971
  2. Ivan Čáni: Súdruh Fico, ďakujem! Vďaka vám nezomriem sprostý ani naivný. 16 134
  3. Rado Surovka: Kto zožral Ficovu návnadu ? 13 939
  4. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval. 12 849
  5. Jan Dermek: 26.9. - Sviatok svätého Farizeja 10 310
  6. Otilia Horrocks: Keď Monika Beňová moralizuje z miesta pre ZŤP 9 649
  7. Daniel Guľaš: Všetko dobré, Ľuboš. 9 623
  8. Martin Ondráš: Zákon čo legalizuje podvod? Alebo ako Slovensko stratí kontrolu nad pôdou 8 630
  1. Věra Tepličková: Tam, kde ide o korytá, budúcnosť je neurčitá
  2. Dušan Koniar: Predčasniatka, kávičkári ako ja (Kávička na malíčka 2025)
  3. Marian Nanias: Dopláca Slovensko na členstvo v EÚ, alebo získava?
  4. Věra Tepličková: Viac šťastia ako rozumu
  5. Marian Nanias: Problémy na maďarskej jadrovej elektrárni Paks II.
  6. Marian Nanias: Nezvyčajná jadrová investícia – Maďarská JE Paks II.
  7. Anna Brawne: Džemy, hady, nebojte sa, dobre bude!
  8. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval.
SkryťZatvoriť reklamu