SME

Most Lafranconi nikto neopravuje, tvrdí Hlina

Podľa neho to vyzerá tak, že Smer sa uchýlil k účelovej oprave mosta, aby vytvoril dojem, že Bratislava je neprejazdná obchvat nevyhnutný.

Alojz Hlina.Alojz Hlina. (Zdroj: SITA)

((anketa))

BRATISLAVA. Mostnú zámku na bratislavskom moste Lafranconi podľa poslanca Národnej rady SR Alojza Hlinu (člen klubu KDH) nikto neopravuje. „Sme na stavenisku a nikto tu nie je, ani minulý týždeň tu nikto nebol. Skutočne táto porucha spomaľuje dopravu,“ povedal na brífingu pod mostným pilierom Hlina s tým, že predpokladá, že tu ani na budúci týždeň nikto nebude.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Keď niečo opravujete, tak to robíte poriadne a robia to ľudia. Ja neviem, či toto opravujú cez internet?“ pokračoval poslanec.

SkryťVypnúť reklamu

Hlina: Ide o účelovú opravu

Podľa neho to vyzerá tak, že strana Smer-SD sa uchýlila k účelovej oprave mosta preto, aby vytvorila atmosféru, že Bratislava je neprejazdná a bratislavský obchvat je tak nevyhnutný, že je jedno, koľko bude stáť.

„Smer toto urobil naschvál. V októbri paralyzoval dopravu v Bratislave účelovými opravami mostov. Strana hrá s obyvateľmi našej krajiny cynickú, hnusnú a bezcharakternú hru,“ tvrdí Hlina. K tomu, či je bratislavský obchvat dôležitý, alebo nie, poznamenal, že každá cesta pomôže.

„Nehovorím, že netreba bratislavský obchvat, ale určite ho netreba za každú cenu. Ak si niekto myslí, že ho postaví za peniaze, za ktoré by bolo v Bratislave metro, bráňme sa tomu! Žasnem, čo je schopné v tejto krajine prejsť,“ dodal Hlina.

SkryťVypnúť reklamu

Štvorročná výstavba

S výstavbou bratislavského diaľničného obchvatu D4 Bratislava, Jarovce - Ivanka, sever - Rača a R7 Bratislava, Prievoz - Ketelec - Dunajská Lužná - Holice v dĺžke 59 kilometrov by mohli začať v rámci PPP projektu v roku 2016.

Trvať by mala štyri roky. Predpokladaná cena koncesie na tridsať rokov je 4,53 mld. eur a predpokladaná ročná splátka štátu budúcemu koncesionárovi môže dosiahnuť predbežne 135 mil. až 151 mil. eur. Odhadované stavebné náklady sú 1,325 mld. eur.

Agentúra SITA požiadala o stanovisko Národnú diaľničnú spoločnosť.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  2. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  3. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  4. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  5. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 97 042
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 21 044
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 728
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 462
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 963
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 263
  7. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 5 034
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 763
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu