SME

Bratislavský kraj zrušil ďalšiu súťaž k integrovanej doprave

Dôvodom zrušenia tendra na dispečerský riadiaci systém Bratislavskej integrovanej dopravy bolo mimoriadne ukončenie zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a tým chýbajúce peniaze na projekt.

(Zdroj: ARCHÍV SME)

BRATISLAVA. Bratislavský samosprávny kraj (BSK) zrušil verejnú súťaž na dispečerský riadiaci systém Bratislavskej integrovanej dopravy (BID). Zdôvodnil to mimoriadnym ukončením zmluvy s ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na projekt Zriadenie jednotného informačného systému. Kraj tak nemá zabezpečené financovanie zákazky.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Peniaze chcel získať najmä zo zdrojov Európskej únie a zo štátneho rozpočtu v rámci Operačného programu Bratislavský kraj 2007 - 2013 (OPBK), z vlastných prostriedkov plánoval dať 5 % celkových výdavkov. Ministerstvo pôdohospodárstva je riadiacim orgánom tohto operačného programu.

SkryťVypnúť reklamu

Predpokladaná cena za tieto služby plánované na deväť mesiacov bola 1,05 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Bratislavský kraj vyhlásil spomínanú súťaž ešte v apríli 2013. Dispečerský riadiaci systém Bratislavskej integrovanej dopravy mal byť dimenzovaný na prevádzku minimálne 1 500 vozidiel. Tender bol rozdelený na dve časti - dodávku a implementáciu aplikačného programového vybavenia a súvisiaceho technologického vybavenia (odhadované náklady 956,3 tis. eur), ako aj následný vývoj a implementáciu novej funkcionality dispečerského riadiaceho systému (90 tis. eur).

Bratislavský kraj nedávno zrušil dve obstarávania na webový portál na propagáciu zavádzania integrovaného dopravného systému a na informačnú kampaň pre verejnosť o integrovanej doprave. Dôvod bol ten istý ako v prípade zrušenia súťaže na dispečerský riadiaci systém. Bratislavský kraj vyhlásil výzvy na predkladanie ponúk na spomínané služby ešte v januári a máji minulého roka. Išlo o malé podlimitné zákazky.

SkryťVypnúť reklamu

Predpokladaná cena vyhľadávača dopravných spojení bola 34,1 tis. eur bez dane z pridanej hodnoty. Portál mal byť vytvorený za šesť mesiacov. Informačná kampaň mala podľa odhadov stáť predbežne takmer 40 tis. eur bez dane a trvať osem mesiacov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné?
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  5. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  6. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 6 605
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 5 222
  3. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 3 875
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 842
  5. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 3 365
  6. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 802
  7. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 2 494
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 2 150
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 26 781
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 19 091
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 17 918
  4. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov 10 164
  5. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev 7 141
  6. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 6 297
  7. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 4 974
  8. Otilia Horrocks: Tzv. lokálpatrioti ukázali občanom prostredník. 4 369
  1. Radko Mačuha: Oslobodenie prichádza z Východnej.
  2. Věra Tepličková: Východná alebo Keď má orientácia na všetky štyri svetové strany trhliny
  3. Marcel Rebro: Nad Kyjivom znovu tma: keď rakety vyvracajú slovenské lži
  4. Roman Kebísek: Kuzmány, Radlinský, Štúr, Pauliny-Tóth chceli ruštinu ako spoločný jazyk Slovanov
  5. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  6. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  7. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  8. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.
SkryťZatvoriť reklamu