SME
Nedeľa, 2. október, 2022 | Meniny má Levoslav

Bratislavský kraj zrušil ďalšiu súťaž k integrovanej doprave

Dôvodom zrušenia tendra na dispečerský riadiaci systém Bratislavskej integrovanej dopravy bolo mimoriadne ukončenie zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a tým chýbajúce peniaze na projekt.

(Zdroj: ARCHÍV SME)

BRATISLAVA. Bratislavský samosprávny kraj (BSK) zrušil verejnú súťaž na dispečerský riadiaci systém Bratislavskej integrovanej dopravy (BID). Zdôvodnil to mimoriadnym ukončením zmluvy s ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na projekt Zriadenie jednotného informačného systému. Kraj tak nemá zabezpečené financovanie zákazky.

Peniaze chcel získať najmä zo zdrojov Európskej únie a zo štátneho rozpočtu v rámci Operačného programu Bratislavský kraj 2007 - 2013 (OPBK), z vlastných prostriedkov plánoval dať 5 % celkových výdavkov. Ministerstvo pôdohospodárstva je riadiacim orgánom tohto operačného programu.

SkryťVypnúť reklamu

Predpokladaná cena za tieto služby plánované na deväť mesiacov bola 1,05 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Bratislavský kraj vyhlásil spomínanú súťaž ešte v apríli 2013. Dispečerský riadiaci systém Bratislavskej integrovanej dopravy mal byť dimenzovaný na prevádzku minimálne 1 500 vozidiel. Tender bol rozdelený na dve časti - dodávku a implementáciu aplikačného programového vybavenia a súvisiaceho technologického vybavenia (odhadované náklady 956,3 tis. eur), ako aj následný vývoj a implementáciu novej funkcionality dispečerského riadiaceho systému (90 tis. eur).

Bratislavský kraj nedávno zrušil dve obstarávania na webový portál na propagáciu zavádzania integrovaného dopravného systému a na informačnú kampaň pre verejnosť o integrovanej doprave. Dôvod bol ten istý ako v prípade zrušenia súťaže na dispečerský riadiaci systém. Bratislavský kraj vyhlásil výzvy na predkladanie ponúk na spomínané služby ešte v januári a máji minulého roka. Išlo o malé podlimitné zákazky.

SkryťVypnúť reklamu

Predpokladaná cena vyhľadávača dopravných spojení bola 34,1 tis. eur bez dane z pridanej hodnoty. Portál mal byť vytvorený za šesť mesiacov. Informačná kampaň mala podľa odhadov stáť predbežne takmer 40 tis. eur bez dane a trvať osem mesiacov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko?
  2. Dochádzate do Bratislavy? Auto nechajte doma
  3. Notebook s dvomi obrazovkami. Ako dlho si naň budete zvykať?
  4. 5 príkladov, kedy banke nejde len o peniaze
  5. Školy môžu získať podporu pre zelené projekty
  6. Európska noc výskumníkov prináša zážitky s vedou opäť naživo
  7. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil
  8. Takto si nastavíte, aby vám maily od SME nekončili v spame
  1. KOSIT hľadá do svojho tímu ďalších vodičov
  2. Náklady na domácnosť pomôže ušetriť aj kompostér FoodCycler
  3. Notebook s dvomi obrazovkami. Ako dlho si naň budete zvykať?
  4. Dochádzate do Bratislavy? Auto nechajte doma
  5. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko?
  6. SITA Slovenská tlačová agentúra zlepšuje dostupnosť služieb
  7. 4 veci, na ktoré si treba dať pozor pri zateplení šikmej strechy
  8. 5 príkladov, kedy banke nejde len o peniaze
  1. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko? 6 510
  2. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil 5 794
  3. Európska noc výskumníkov prináša zážitky s vedou opäť naživo 5 067
  4. Piešťanská firma ovládla svet zubárskych kresiel 4 683
  5. Digitálne dvojča v Konštrukta-TireTech 3 923
  6. Vyskúšajte vylepšenú aplikáciu SME aj s novou SME Minútou 3 799
  7. Najradšej by ste sa pri čítaní správ nechali zahrabať? 2 548
  8. Dochádzate do Bratislavy? Auto nechajte doma 1 978
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Daniel Bíro: V Bratislave malo byť metro. Aké sú história a súčasnosť tohto projektu?
  2. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Utečenci spali na lehátkach a platili za nich ako v luxusnom hoteli.
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Ľudmila Križanovská: Žobráci v centre Bratislavy. Ľudia v núdzi alebo príživníci?
  5. Oskar Kaman: Ako magistrát (ne)získal 1,6 milióna eur do rozpočtu
  6. Milota Sidorová: Toto mesto v Taliansku založilo Kanceláriu pre čas. Čaká to aj Bratislavu?
  7. Michal Feik: Zmena klímy v mestách. Výsledky prieskumu obyvateľov
  8. Martin Gajdoš: Prečo sa o trhovisko na Žilinskej oplatí bojovať?
  1. Matúš Lazúr: Čo bude špendlíkom ktorý spôsobí prasknutie realitnej bubliny? 7 944
  2. Roman Kebísek: Malý prehľad prepadov Jánošíka, ku ktorým sa priznal 7 784
  3. Jana Melišová: Keď sa chce, tak sa dá 💗 4 693
  4. Ján Valchár: Mohylizácia ruských brancov. Presne podľa plánu. 4 136
  5. Ján Valchár: Keď už aj propagandisti plačú... 3 353
  6. Miroslav Kocúr: Progresívny fašizmus voči kresťanom? 3 081
  7. Marek Strapko: Irán vs. Rusko 2 843
  8. Ján Valchár: Norma na 5.300% alebo sedem mesiacov štvojdňovej operácie 2 726
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 48. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 3/3 - rok 1928
  2. Jiří Ščobák: Co konkrétního se hovoří o finanční gramotnosti na Slovensku?
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Jiří Ščobák: Plaval jsem přes Dunaj a byla to brnkačka!
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 47. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 2/3 - rok 1927
  6. Jiří Ščobák: Energie a plyn: Zvládneme túto zimu v poriadku? Prečo je dôležité, aby trh s plynom fungoval ako celok? Odporučili by ste fixovať ceny energií?
  7. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 46. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 1/3 - rok 1926
  8. Jiří Ščobák: Ako sa nedať podviesť v online svete? (pustite/dajte prečítať aj svojim rodičom!)
SkryťZatvoriť reklamu