Motívom kampane s vrakmi áut v Petržalke je situácia s parkovaním

Mestská časť chce ako jedna z prvých v Bratislave čo najskôr stanoviť jasné pravidlá v parkovaní a zaviesť nový moderný parkovací systém.

(Zdroj: ARCHÍV SME)

PETRŽALKA. Kampaň s vrakmi áut naskladaných na sebe na troch frekventovaných miestach v Petržalke chce upozorniť na nevhodné parkovanie, ktoré ničí zeleň v mestskej časti. Kampaň spustila samospráva Petržalky ako súčasť širšej informačno-komunikačnej aktivity v súvislosti s pripravovanou a diskutovanou parkovacou politikou.

"Cieľom tejto kampane je vzbudiť ba až vyprovokovať záujem a diskusiu obyvateľov Petržalky v súvislosti s katastrofálnou situáciou s parkovaním," vysvetlil zástupca starostu Petržalky Ján Bučan. Poukázal na fakt, že mestskej časti chýba 17.000 parkovacích miest. Autá parkujú často na tráve, chodníkoch, pri detských ihriskách, dokonca na priechodoch pre chodcov.

Preto aj umiestnenie vrakov áut v kampani na trávnatých plochách bolo zámerné. "Vraky sú samozrejme zabezpečené a budú na mieste len päť dní, avšak poukazujú na to, že všade v Petržalke nám tisíce áut denne ničia zeleň tak, že sa už nikdy nespamätá," uviedol Bučan.

Miesta, kde bola umiestnená reklama vo forme vrakov, budú už v sobotu (12.9.) opäť v pôvodnom stave a Petržalka ubezpečuje všetkých svojich obyvateľov, že počas kampane nedôjde k žiadnemu poškodeniu zelene.

Mestská časť chce ako jedna z prvých v Bratislave čo najskôr stanoviť jasné pravidlá v parkovaní a zaviesť nový moderný parkovací systém. Zvýhodnení pritom majú byť rezidenti, teda Petržalčania. So svojimi obyvateľmi komunikuje mestská časť aj inými formami. "Momentálne sa vyhodnocuje prieskum verejnej mienky na túto tému, v pondelok sa na webstránke uskutočnila online diskusia, v ktorej starosta a prednosta zodpovedali viac ako 40 otázok Petržalčanov," informovala hovorkyňa Petržalky Michaela Platznerová.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 697
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 748
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 8 740
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 288
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 830
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 492
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 492
  8. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 3 185
  9. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 2 923
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 466

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop