Motívom kampane s vrakmi áut v Petržalke je situácia s parkovaním

Mestská časť chce ako jedna z prvých v Bratislave čo najskôr stanoviť jasné pravidlá v parkovaní a zaviesť nový moderný parkovací systém.

(Zdroj: ARCHÍV SME)

PETRŽALKA. Kampaň s vrakmi áut naskladaných na sebe na troch frekventovaných miestach v Petržalke chce upozorniť na nevhodné parkovanie, ktoré ničí zeleň v mestskej časti. Kampaň spustila samospráva Petržalky ako súčasť širšej informačno-komunikačnej aktivity v súvislosti s pripravovanou a diskutovanou parkovacou politikou.

"Cieľom tejto kampane je vzbudiť ba až vyprovokovať záujem a diskusiu obyvateľov Petržalky v súvislosti s katastrofálnou situáciou s parkovaním," vysvetlil zástupca starostu Petržalky Ján Bučan. Poukázal na fakt, že mestskej časti chýba 17.000 parkovacích miest. Autá parkujú často na tráve, chodníkoch, pri detských ihriskách, dokonca na priechodoch pre chodcov.

Preto aj umiestnenie vrakov áut v kampani na trávnatých plochách bolo zámerné. "Vraky sú samozrejme zabezpečené a budú na mieste len päť dní, avšak poukazujú na to, že všade v Petržalke nám tisíce áut denne ničia zeleň tak, že sa už nikdy nespamätá," uviedol Bučan.

Miesta, kde bola umiestnená reklama vo forme vrakov, budú už v sobotu (12.9.) opäť v pôvodnom stave a Petržalka ubezpečuje všetkých svojich obyvateľov, že počas kampane nedôjde k žiadnemu poškodeniu zelene.

Mestská časť chce ako jedna z prvých v Bratislave čo najskôr stanoviť jasné pravidlá v parkovaní a zaviesť nový moderný parkovací systém. Zvýhodnení pritom majú byť rezidenti, teda Petržalčania. So svojimi obyvateľmi komunikuje mestská časť aj inými formami. "Momentálne sa vyhodnocuje prieskum verejnej mienky na túto tému, v pondelok sa na webstránke uskutočnila online diskusia, v ktorej starosta a prednosta zodpovedali viac ako 40 otázok Petržalčanov," informovala hovorkyňa Petržalky Michaela Platznerová.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  2. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  3. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  4. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  5. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  6. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  9. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  10. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 11 704
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 480
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 7 287
  4. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 6 539
  5. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 6 226
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 700
  7. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 5 650
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 179
  9. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 3 377
  10. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 2 781