Motívom kampane s vrakmi áut v Petržalke je situácia s parkovaním

Mestská časť chce ako jedna z prvých v Bratislave čo najskôr stanoviť jasné pravidlá v parkovaní a zaviesť nový moderný parkovací systém.

(Zdroj: ARCHÍV SME)

PETRŽALKA. Kampaň s vrakmi áut naskladaných na sebe na troch frekventovaných miestach v Petržalke chce upozorniť na nevhodné parkovanie, ktoré ničí zeleň v mestskej časti. Kampaň spustila samospráva Petržalky ako súčasť širšej informačno-komunikačnej aktivity v súvislosti s pripravovanou a diskutovanou parkovacou politikou.

"Cieľom tejto kampane je vzbudiť ba až vyprovokovať záujem a diskusiu obyvateľov Petržalky v súvislosti s katastrofálnou situáciou s parkovaním," vysvetlil zástupca starostu Petržalky Ján Bučan. Poukázal na fakt, že mestskej časti chýba 17.000 parkovacích miest. Autá parkujú často na tráve, chodníkoch, pri detských ihriskách, dokonca na priechodoch pre chodcov.

Preto aj umiestnenie vrakov áut v kampani na trávnatých plochách bolo zámerné. "Vraky sú samozrejme zabezpečené a budú na mieste len päť dní, avšak poukazujú na to, že všade v Petržalke nám tisíce áut denne ničia zeleň tak, že sa už nikdy nespamätá," uviedol Bučan.

Miesta, kde bola umiestnená reklama vo forme vrakov, budú už v sobotu (12.9.) opäť v pôvodnom stave a Petržalka ubezpečuje všetkých svojich obyvateľov, že počas kampane nedôjde k žiadnemu poškodeniu zelene.

Mestská časť chce ako jedna z prvých v Bratislave čo najskôr stanoviť jasné pravidlá v parkovaní a zaviesť nový moderný parkovací systém. Zvýhodnení pritom majú byť rezidenti, teda Petržalčania. So svojimi obyvateľmi komunikuje mestská časť aj inými formami. "Momentálne sa vyhodnocuje prieskum verejnej mienky na túto tému, v pondelok sa na webstránke uskutočnila online diskusia, v ktorej starosta a prednosta zodpovedali viac ako 40 otázok Petržalčanov," informovala hovorkyňa Petržalky Michaela Platznerová.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  2. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov
  3. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov
  4. Investment Advisory Guide for Slovakia
  5. Jazdili sme na novom Volkswagene T-Cross!
  6. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka
  7. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019
  8. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov
  9. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali
  10. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene
  1. Recenze youtubera JeezyJ: jak dopadla autokamera Mio MiVue 785 ?
  2. Burza pracovných príležitostí opäť na Stavebnej fakulte STU
  3. Počet ochorení na rakovinu stále stúpa. Nepodceňujte prevenciu
  4. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov
  5. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov
  6. Forum Prešov má platné stavebné povolenie a začína s výstavbou
  7. Slávnostná inaugurácia rektora a dekanov fakúlt EU v Bratislave
  8. Investment Advisory Guide for Slovakia
  9. Ako naučiť vaše deti správne zaobchádzať s peniazmi?
  10. Spolupráca Katedry architektúry SvF s mestskou časťou Dúbravka
  1. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka 25 945
  2. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 23 025
  3. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov 15 372
  4. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene 14 029
  5. Prievidzská firma je malý zázrak. Uznáva ju americké letectvo 13 875
  6. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019 12 780
  7. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali 9 404
  8. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov 7 028
  9. Príspevok až 1750 € môžu získať záujemcovia o solárne kolektory 4 038
  10. Ako veľmi eko sa dá byť vo firme s 2 300 zamestnancami? 3 291