SME

Tržnica v Novom Meste sa zmení na pevnosť Bojárt

Zapojiť do projektu sa bude dať 21. a 22. mája počas otváracích hodín tržnice, vo štvrtok a piatok je otvorená od 8.00 do 18.00.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ SME)

NOVÉ MESTO. Z tržnice v bratislavskom Novom Meste sa budúci týždeň stane pevnosť s názvom Tržnica Bojárt. Odštartuje tam totiž projekt českej umelkyne Kateřiny Šedej a budova na Trnavskom mýte sa zmení na veľkú spoločenskú hru. Účastníci v nej budú zbierať kľúče, ktoré získajú ako odmenu za vyriešenie rôznych otázok. Indíciami budú pritom veci v tržnici, ktoré nie sú na predaj. Projekt má oživiť a zatraktívniť tržnicu a prilákať do nej ďalších návštevníkov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"I samotný nákup môže obsahovať prvky detskej hry nie je dôležité niečo kúpiť, ale najmä sa pobaviť alebo sa s niekým zoznámiť. To je cieľom hry, ktorá zvýrazní jedinečnosť tržnice a ukáže, že na rozdiel od veľkých nákupných centier existujú miesta, kde pri nákupe zákazník získa niečo viac, ako len body na vernostnú kartu," informujú organizátori.

SkryťVypnúť reklamu

Na začiatku hry dostane každý účastník katalóg s vecami z tržnice, ktoré nie sú na predaj, ale pritom sú charakteristickým prvkom miesta. Môžu to byť napríklad osobné veci predajcov, ich oblečenie, doplnky, účesy či tetovania alebo inventár ich obchodov, ako kávovar, váha, leták či nápojový lístok. Hľadať sa tiež budú špecifické detaily tržnice, jej architektonické prvky, nápisy či zariadenia.

Úlohou účastníkov bude pokúsiť sa v stanovenom čase nájsť konkrétny prvok a odpovedať na jednoduchú otázku, ktorá sa k nemu viaže, napríklad komu patrí. Za každý vopred určený počet správne zodpovedaných otázok dostane súťažiaci kľúč od Tržnice Bojárt. Cieľom je nazbierať v určitom čase čo najviac kľúčov, ktoré oprávňujú účastníka k postupu do finále.

SkryťVypnúť reklamu

Víťaz získa odmenu vo výške 600 eur, za druhé miesto bude odmena 400 eur a za tretie 300 eur. Peniaze musia víťazi pomernou čiastkou minúť u všetkých zúčastnených predajcov tržnice. Na hre sa môže zúčastniť každý a bez obmedzenia veku, súťažiť nemôžu iba predajcovia a zamestnanci tržnice.

Zapojiť do projektu sa bude dať 21. a 22. mája počas otváracích hodín tržnice, vo štvrtok a piatok je otvorená od 8.00 do 18.00 h. V sobotu 23. mája od 9.00 h prebehne vyhlásenie postupujúcich a po finále budú o 11.30 h vyhlásení víťazi.

Akciu organizuje tranzit.sk a medzi partnermi je aj mestská časť Bratislava - Nové Mesto.

Tvorba Kateřiny Šedej je zameraná na sociálne ladené filantropické projekty so zapojením veľkej skupiny ľudí.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  2. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  3. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  4. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  5. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  6. Čo bude toto leto in?
  7. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  8. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  1. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  2. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  3. LESY SR hostili prestížne udeľovanie cien CIC
  4. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  5. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo?
  6. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  7. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  8. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 8 441
  2. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 7 439
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 094
  4. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo? 3 506
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 121
  6. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 3 032
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 3 029
  8. Čo bude toto leto in? 2 729
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 870
  2. Otilia Horrocks: Keď sa p. redaktorka Benedikovičová opýtala premiéra Roberta Fica na PPA haciendy... /plus video/ 6 901
  3. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 899
  4. Vladimír Čuchran: Správanie sa pri nákupoch. Až sa nabudúce v obchode zahľadíte na "krtkovanie" v potravinách. Možno návod, chvíľa na zamyslenie. Dôchodca v obchode. 6 788
  5. Martin Ondráš: Podivné penzióny vs rozkrádanie eurofondov - skutočná pravda 5 007
  6. Viktor Pamula: Odkaz premiera jeho voličom i nám všetkým. 4 835
  7. Soňa Kallová: Národný dopravca zvýšil cestovné v Tatrách o 400%. Pri kúpe v pokladni o 500%. 4 593
  8. Tomáš Mikloško: Toxické peklo: Ako rozpoznať narcistu a jeho obeť 4 555
  1. Věra Tepličková: Bujak Marián alebo Odkaz ženám, čo obľubujú bitkárov
  2. Věra Tepličková: Temné progresívne sily ovládli Brusel
  3. Marcel Rebro: Bude na ochranu premiéra Fica prijatý "LEX ALKOHOL"?
  4. INESS: Cena zamestnanca verzus OECD: ktoré je správne?
  5. Radko Mačuha: Teleráno na ministerstve kultúry?
  6. Roman Kebísek: Pilárik: Harpha Davidica, 1651, slovenský literárny barok
  7. Marcel Rebro: Na Slovensku s jeho pomocou lovia medvede, v Ukrajine Rusov
  8. Marian Nanias: Jadrové zbrane – versus - Umelá Inteligencia.
SkryťZatvoriť reklamu