SME

ANKETA

Jana B.: „Vždy som mala problémy s reklamáciou v predajniach elektra Nay. Dostala som slúchadlá k diskmenu za vyše tisíc korún a ľavé slúchadlo bzučalo. Predavač slúchadlá odskúšal a povedal, že im nič nie je. Ťažko sa hádať. Musela som ich ísť vymeniť ..

Jana B.: „Vždy som mala problémy s reklamáciou v predajniach elektra Nay. Dostala som slúchadlá k diskmenu za vyše tisíc korún a ľavé slúchadlo bzučalo. Predavač slúchadlá odskúšal a povedal, že im nič nie je. Ťažko sa hádať. Musela som ich ísť vymeniť až do pobočky na Zlaté piesky.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vymieňať som musela aj diktafón. Predavač odmietol uznať, že je chybný, pretože kvalita nahrávania bola podpriemerná vzhľadom na to, že stál päťtisíc. Peniaze mi odmietol vrátiť. Našťastie mali v predajni podobný typ diktafónu, ktorý nahrával kvalitne a čisto.“

SkryťVypnúť reklamu

Zdenka Matejíčková, učiteľka: „Vo všeobecnosti mám zlé skúsenosti s obchodníkmi. Špeciálne pred týmito Vianocami som sa stretla s absolútnou drzosťou, keď som v obchodnom dome Dunaj v predajni so záclonami požiadala o rozbalenie druhej už ušitej záclony, predavačka sa na mňa osopila, že ako ona k tomu príde, aby rozbaľovala každú záclonu. Prišla v mojom prípade o zákazníčku aj tržbu. Ani si neviem predstaviť, že by som mala ísť po takejto skúsenosti niečo reklamovať.“

Michal Rabatin, podnikateľ: „Ešte v lete sme kupovali v Carrefoure kolobežku, boli sme ju vymieňať štyri razy. Vždy ju bez komentára vymenili. Druhá vec je, že aj piata kolobežka bola chybná. Zo skúsenosti viem, že v západných krajinách je úplne bežné vrátiť tovar do obchodu. Niekde netrvajú ani na účtenke, tovar vám vymenia, ak majú ten, ktorý ste priniesli, v ponuke. Veď kto dáva darček s blokom?“

SkryťVypnúť reklamu

Katarína Fabiánová, manažérka: „Nikdy som žiaden darček po Vianociach nevrátila, mám hrôzu aj z bežných reklamácií, napríklad poškodených topánok, keď sa k vám v obchode správajú arogantne a povýšene. Ak by som dostala dvakrát to isté, asi by som jednu vec odložila a príležitostne darovala ďalej.“ (japa)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  2. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  3. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  4. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  5. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 96 459
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 21 011
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 694
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 462
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 932
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 263
  7. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 5 110
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 747
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu