ANKETA

Jana B.: „Vždy som mala problémy s reklamáciou v predajniach elektra Nay. Dostala som slúchadlá k diskmenu za vyše tisíc korún a ľavé slúchadlo bzučalo. Predavač slúchadlá odskúšal a povedal, že im nič nie je. Ťažko sa hádať. Musela som ich ísť vymeniť ..

Jana B.: „Vždy som mala problémy s reklamáciou v predajniach elektra Nay. Dostala som slúchadlá k diskmenu za vyše tisíc korún a ľavé slúchadlo bzučalo. Predavač slúchadlá odskúšal a povedal, že im nič nie je. Ťažko sa hádať. Musela som ich ísť vymeniť až do pobočky na Zlaté piesky.

Vymieňať som musela aj diktafón. Predavač odmietol uznať, že je chybný, pretože kvalita nahrávania bola podpriemerná vzhľadom na to, že stál päťtisíc. Peniaze mi odmietol vrátiť. Našťastie mali v predajni podobný typ diktafónu, ktorý nahrával kvalitne a čisto.“

Zdenka Matejíčková, učiteľka: „Vo všeobecnosti mám zlé skúsenosti s obchodníkmi. Špeciálne pred týmito Vianocami som sa stretla s absolútnou drzosťou, keď som v obchodnom dome Dunaj v predajni so záclonami požiadala o rozbalenie druhej už ušitej záclony, predavačka sa na mňa osopila, že ako ona k tomu príde, aby rozbaľovala každú záclonu. Prišla v mojom prípade o zákazníčku aj tržbu. Ani si neviem predstaviť, že by som mala ísť po takejto skúsenosti niečo reklamovať.“

Michal Rabatin, podnikateľ: „Ešte v lete sme kupovali v Carrefoure kolobežku, boli sme ju vymieňať štyri razy. Vždy ju bez komentára vymenili. Druhá vec je, že aj piata kolobežka bola chybná. Zo skúsenosti viem, že v západných krajinách je úplne bežné vrátiť tovar do obchodu. Niekde netrvajú ani na účtenke, tovar vám vymenia, ak majú ten, ktorý ste priniesli, v ponuke. Veď kto dáva darček s blokom?“

Katarína Fabiánová, manažérka: „Nikdy som žiaden darček po Vianociach nevrátila, mám hrôzu aj z bežných reklamácií, napríklad poškodených topánok, keď sa k vám v obchode správajú arogantne a povýšene. Ak by som dostala dvakrát to isté, asi by som jednu vec odložila a príležitostne darovala ďalej.“ (japa)

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. Moskva alebo Petrohrad?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  2. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  3. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  4. Modern luxury next to the Blue Church
  5. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  6. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  9. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  10. HB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 395
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 229
  3. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 2 582
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 182
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 562
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 404
  7. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 336
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 120
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 082
  10. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 002