ANKETA

Jana B.: „Vždy som mala problémy s reklamáciou v predajniach elektra Nay. Dostala som slúchadlá k diskmenu za vyše tisíc korún a ľavé slúchadlo bzučalo. Predavač slúchadlá odskúšal a povedal, že im nič nie je. Ťažko sa hádať. Musela som ich ísť vymeniť ..

Jana B.: „Vždy som mala problémy s reklamáciou v predajniach elektra Nay. Dostala som slúchadlá k diskmenu za vyše tisíc korún a ľavé slúchadlo bzučalo. Predavač slúchadlá odskúšal a povedal, že im nič nie je. Ťažko sa hádať. Musela som ich ísť vymeniť až do pobočky na Zlaté piesky.

Vymieňať som musela aj diktafón. Predavač odmietol uznať, že je chybný, pretože kvalita nahrávania bola podpriemerná vzhľadom na to, že stál päťtisíc. Peniaze mi odmietol vrátiť. Našťastie mali v predajni podobný typ diktafónu, ktorý nahrával kvalitne a čisto.“

Zdenka Matejíčková, učiteľka: „Vo všeobecnosti mám zlé skúsenosti s obchodníkmi. Špeciálne pred týmito Vianocami som sa stretla s absolútnou drzosťou, keď som v obchodnom dome Dunaj v predajni so záclonami požiadala o rozbalenie druhej už ušitej záclony, predavačka sa na mňa osopila, že ako ona k tomu príde, aby rozbaľovala každú záclonu. Prišla v mojom prípade o zákazníčku aj tržbu. Ani si neviem predstaviť, že by som mala ísť po takejto skúsenosti niečo reklamovať.“

Michal Rabatin, podnikateľ: „Ešte v lete sme kupovali v Carrefoure kolobežku, boli sme ju vymieňať štyri razy. Vždy ju bez komentára vymenili. Druhá vec je, že aj piata kolobežka bola chybná. Zo skúsenosti viem, že v západných krajinách je úplne bežné vrátiť tovar do obchodu. Niekde netrvajú ani na účtenke, tovar vám vymenia, ak majú ten, ktorý ste priniesli, v ponuke. Veď kto dáva darček s blokom?“

Katarína Fabiánová, manažérka: „Nikdy som žiaden darček po Vianociach nevrátila, mám hrôzu aj z bežných reklamácií, napríklad poškodených topánok, keď sa k vám v obchode správajú arogantne a povýšene. Ak by som dostala dvakrát to isté, asi by som jednu vec odložila a príležitostne darovala ďalej.“ (japa)

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 13 602
  2. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 11 023
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 10 171
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 736
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 308
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 629
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 527
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 408
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 254
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 862