ANKETA

Jana B.: „Vždy som mala problémy s reklamáciou v predajniach elektra Nay. Dostala som slúchadlá k diskmenu za vyše tisíc korún a ľavé slúchadlo bzučalo. Predavač slúchadlá odskúšal a povedal, že im nič nie je. Ťažko sa hádať. Musela som ich ísť vymeniť ..

Jana B.: „Vždy som mala problémy s reklamáciou v predajniach elektra Nay. Dostala som slúchadlá k diskmenu za vyše tisíc korún a ľavé slúchadlo bzučalo. Predavač slúchadlá odskúšal a povedal, že im nič nie je. Ťažko sa hádať. Musela som ich ísť vymeniť až do pobočky na Zlaté piesky.

Vymieňať som musela aj diktafón. Predavač odmietol uznať, že je chybný, pretože kvalita nahrávania bola podpriemerná vzhľadom na to, že stál päťtisíc. Peniaze mi odmietol vrátiť. Našťastie mali v predajni podobný typ diktafónu, ktorý nahrával kvalitne a čisto.“

Zdenka Matejíčková, učiteľka: „Vo všeobecnosti mám zlé skúsenosti s obchodníkmi. Špeciálne pred týmito Vianocami som sa stretla s absolútnou drzosťou, keď som v obchodnom dome Dunaj v predajni so záclonami požiadala o rozbalenie druhej už ušitej záclony, predavačka sa na mňa osopila, že ako ona k tomu príde, aby rozbaľovala každú záclonu. Prišla v mojom prípade o zákazníčku aj tržbu. Ani si neviem predstaviť, že by som mala ísť po takejto skúsenosti niečo reklamovať.“

Michal Rabatin, podnikateľ: „Ešte v lete sme kupovali v Carrefoure kolobežku, boli sme ju vymieňať štyri razy. Vždy ju bez komentára vymenili. Druhá vec je, že aj piata kolobežka bola chybná. Zo skúsenosti viem, že v západných krajinách je úplne bežné vrátiť tovar do obchodu. Niekde netrvajú ani na účtenke, tovar vám vymenia, ak majú ten, ktorý ste priniesli, v ponuke. Veď kto dáva darček s blokom?“

Katarína Fabiánová, manažérka: „Nikdy som žiaden darček po Vianociach nevrátila, mám hrôzu aj z bežných reklamácií, napríklad poškodených topánok, keď sa k vám v obchode správajú arogantne a povýšene. Ak by som dostala dvakrát to isté, asi by som jednu vec odložila a príležitostne darovala ďalej.“ (japa)

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  7. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  8. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  9. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  10. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  1. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  2. Už aj seniori presadajú do SUV
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  7. Stavebný úrad neoprávnene predĺžil americkej ambasáde lehotu
  8. Grantová výzva na vykonávanie činností centier Europe Direct
  9. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  10. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 24 581
  2. Ako sme jazdili v socializme 2 620
  3. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 525
  4. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me 1 490
  5. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 088
  6. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 992
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 868
  8. Zo stredomorskej stravy sa nepriberá 851
  9. Túžite po práci z pláže? 7 rád, ako sa stať digitálnym nomádom 686
  10. Prísne kontroly a veľa tepla. Takto sa vyrába mlieko 676