Jana B.: „Vždy som mala problémy s reklamáciou v predajniach elektra Nay. Dostala som slúchadlá k diskmenu za vyše tisíc korún a ľavé slúchadlo bzučalo. Predavač slúchadlá odskúšal a povedal, že im nič nie je. Ťažko sa hádať. Musela som ich ísť vymeniť až do pobočky na Zlaté piesky.
Vymieňať som musela aj diktafón. Predavač odmietol uznať, že je chybný, pretože kvalita nahrávania bola podpriemerná vzhľadom na to, že stál päťtisíc. Peniaze mi odmietol vrátiť. Našťastie mali v predajni podobný typ diktafónu, ktorý nahrával kvalitne a čisto.“
Zdenka Matejíčková, učiteľka: „Vo všeobecnosti mám zlé skúsenosti s obchodníkmi. Špeciálne pred týmito Vianocami som sa stretla s absolútnou drzosťou, keď som v obchodnom dome Dunaj v predajni so záclonami požiadala o rozbalenie druhej už ušitej záclony, predavačka sa na mňa osopila, že ako ona k tomu príde, aby rozbaľovala každú záclonu. Prišla v mojom prípade o zákazníčku aj tržbu. Ani si neviem predstaviť, že by som mala ísť po takejto skúsenosti niečo reklamovať.“
Michal Rabatin, podnikateľ: „Ešte v lete sme kupovali v Carrefoure kolobežku, boli sme ju vymieňať štyri razy. Vždy ju bez komentára vymenili. Druhá vec je, že aj piata kolobežka bola chybná. Zo skúsenosti viem, že v západných krajinách je úplne bežné vrátiť tovar do obchodu. Niekde netrvajú ani na účtenke, tovar vám vymenia, ak majú ten, ktorý ste priniesli, v ponuke. Veď kto dáva darček s blokom?“
Katarína Fabiánová, manažérka: „Nikdy som žiaden darček po Vianociach nevrátila, mám hrôzu aj z bežných reklamácií, napríklad poškodených topánok, keď sa k vám v obchode správajú arogantne a povýšene. Ak by som dostala dvakrát to isté, asi by som jednu vec odložila a príležitostne darovala ďalej.“ (japa)