Sťažnosti na prácu revízorov v MHD klesli o 90 percent

Konkrétne čísla však dopravca neuviedol.

Kontrola v MHD.(Zdroj: ARCHÍV SME)

BRATISLAVA. Cestujúci v bratislavskej mestskej hromadnej doprave (MHD) sa minulý rok sťažovali na prácu revízorov menej ako v roku 2013. Počet sťažností podľa Dopravného podniku Bratislava (DPB) klesol až o 90 percent. Konkrétne čísla dopravca neuviedol.

DPB si zníženie sťažností vysvetľuje najmä tým, že od roku 2013 kontroly cestovných lístkov revízori nahrávajú na diktafón. "Audiozáznamy prispeli k výraznému zníženiu sťažností zo strany cestujúcej verejnosti na prácu revízorov. Ukázalo sa teda, že tento systém je efektívny," zhodnotil šéf DPB Ľubomír Belfi. Systém má slúžiť na kontrolu revízorov i cestujúcej verejnosti a prispieť tak k pravdivému a objektívnemu posudzovaniu sťažností. Zároveň podľa DPB slúži ako prevencia.

Článok pokračuje pod video reklamou

Čierni pasažieri tiež môžu od roku 2013 platiť pokuty prostredníctvom POS terminálov. Ak teda pri sebe nemajú hotovosť, môžu použiť priamo vo vozidle aj svoju platobnú kartu. "Aj táto služba sa ukázala ako veľmi účinná, nakoľko mnohí cestujúci nemajú pri sebe potrebnú hotovosť a preto platbu kartou uvítali. Počet takto uhradených pokút vzrástol približne o 40 percent," dodal Belfi.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. 4 konkrétne tipy, ako získať peniaze na rozvoj podnikania
  2. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  3. Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?
  4. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  5. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  7. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  8. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  9. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  10. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  1. Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?
  2. 4 konkrétne tipy, ako získať peniaze na rozvoj podnikania
  3. Manažment a svet v pohybe, výzvy, príležitosti a hrozby
  4. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  5. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  6. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  7. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  8. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  9. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  10. Sieť prevádzok Stop Shop obchodov má už 80 pobočiek
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 34 659
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 26 569
  3. Platíte si poistenie domova zbytočne? 21 276
  4. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 11 759
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 9 761
  6. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 4 235
  7. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať? 4 172
  8. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými 4 169
  9. Volkswagen T-Cross má z každého niečo 3 725
  10. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 3 503