Sťažnosti na prácu revízorov v MHD klesli o 90 percent

Konkrétne čísla však dopravca neuviedol.

Kontrola v MHD.(Zdroj: ARCHÍV SME)

BRATISLAVA. Cestujúci v bratislavskej mestskej hromadnej doprave (MHD) sa minulý rok sťažovali na prácu revízorov menej ako v roku 2013. Počet sťažností podľa Dopravného podniku Bratislava (DPB) klesol až o 90 percent. Konkrétne čísla dopravca neuviedol.

DPB si zníženie sťažností vysvetľuje najmä tým, že od roku 2013 kontroly cestovných lístkov revízori nahrávajú na diktafón. "Audiozáznamy prispeli k výraznému zníženiu sťažností zo strany cestujúcej verejnosti na prácu revízorov. Ukázalo sa teda, že tento systém je efektívny," zhodnotil šéf DPB Ľubomír Belfi. Systém má slúžiť na kontrolu revízorov i cestujúcej verejnosti a prispieť tak k pravdivému a objektívnemu posudzovaniu sťažností. Zároveň podľa DPB slúži ako prevencia.

Článok pokračuje pod video reklamou

Čierni pasažieri tiež môžu od roku 2013 platiť pokuty prostredníctvom POS terminálov. Ak teda pri sebe nemajú hotovosť, môžu použiť priamo vo vozidle aj svoju platobnú kartu. "Aj táto služba sa ukázala ako veľmi účinná, nakoľko mnohí cestujúci nemajú pri sebe potrebnú hotovosť a preto platbu kartou uvítali. Počet takto uhradených pokút vzrástol približne o 40 percent," dodal Belfi.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Hovoriaci prekladač reči do vrecka Langie - až 52 jazykov!
  2. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  3. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  4. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  5. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  6. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  8. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  9. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  10. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  1. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  2. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  3. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  4. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  5. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  6. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  8. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  9. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  10. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 770
  2. Najužitočnejšia appka 17 702
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 11 894
  4. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 805
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 627
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 387
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 4 590
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 994
  9. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 3 657
  10. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 3 149