SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

Kraj má novú marketingovú stratégiu rozvoja cestovného ruchu

Dokument vypracoval tím z Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ SME - GABRIEL KUCHTA)

BRATISLAVA. Nová marketingová stratégia rozvoja cestovného ruchu v Bratislavskom kraji sa zameriava na aktivity orientované na zahraničných návštevníkov, ale aj na domáci cestovný ruch. Stratégiu, prinášajúcu koncept rozvoja cestovného ruchu na roky 2014-2016, s výhľadom do roku 2020, predstavili v Bratislave zástupcovia Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism (KOCR BRT).

Dokument, ktorý vypracoval autorský tím Ľudmily Novackej z Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave, vychádza zo základných trendov, ktoré stanovila Slovenská agentúra cestovného ruchu pre obdobie 2014-2020. Obsahuje sedem analytických kapitol a tri strategické.

Skryť Vypnúť reklamu

Definuje strategické vízie, ekonomický prínos cestovného ruchu pre rozvoj Bratislavského kraja, jeho silné a slabé stránky, príležitosti a hrozby a na záver finančný plán. Dôležitá je časť venujúca sa prioritám marketingu destinácie.

"Vychádzajúc zo stratégie sme sa rozhodli v nasledujúcich rokoch zamerať primárne na domáci cestovný ruch, zahraničný cestovný ruch okolitých krajín, podporu medzinárodných podujatí a tiež na ponuku možností na firemné stretnutia a školenia," povedal predseda KOCR BRT Martin Zaťovič.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  2. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  10. Slovaktual umožní všetkým zamestnancom bezplatné testovanie
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 19 834
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 13 620
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 12 062
  4. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 8 366
  5. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 8 226
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 7 700
  7. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 823
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 742
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 707
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 018
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu