SME
Piatok, 23. október, 2020 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky

Kraj má novú marketingovú stratégiu rozvoja cestovného ruchu

Dokument vypracoval tím z Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ SME - GABRIEL KUCHTA)

BRATISLAVA. Nová marketingová stratégia rozvoja cestovného ruchu v Bratislavskom kraji sa zameriava na aktivity orientované na zahraničných návštevníkov, ale aj na domáci cestovný ruch. Stratégiu, prinášajúcu koncept rozvoja cestovného ruchu na roky 2014-2016, s výhľadom do roku 2020, predstavili v Bratislave zástupcovia Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism (KOCR BRT).

Dokument, ktorý vypracoval autorský tím Ľudmily Novackej z Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave, vychádza zo základných trendov, ktoré stanovila Slovenská agentúra cestovného ruchu pre obdobie 2014-2020. Obsahuje sedem analytických kapitol a tri strategické.

Skryť Vypnúť reklamu

Definuje strategické vízie, ekonomický prínos cestovného ruchu pre rozvoj Bratislavského kraja, jeho silné a slabé stránky, príležitosti a hrozby a na záver finančný plán. Dôležitá je časť venujúca sa prioritám marketingu destinácie.

"Vychádzajúc zo stratégie sme sa rozhodli v nasledujúcich rokoch zamerať primárne na domáci cestovný ruch, zahraničný cestovný ruch okolitých krajín, podporu medzinárodných podujatí a tiež na ponuku možností na firemné stretnutia a školenia," povedal predseda KOCR BRT Martin Zaťovič.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  4. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  5. Vitajte v postapokalyptickom svete
  6. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  7. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  8. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  9. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  10. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  1. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  2. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  3. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  4. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  5. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  6. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  7. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  8. Úprava osobného motorového vozidla
  9. Important information for Brazilians living in Slovakia
  10. Prečo sú dnes ryby také dôležité?
  1. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 17 414
  2. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 16 150
  3. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 12 820
  4. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 12 072
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 11 950
  6. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 10 946
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 10 143
  8. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 603
  9. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 509
  10. Hodnotenie profesionála: Ako obstáli obľúbené hotely v Tatrách? 9 360
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu