Kraj má novú marketingovú stratégiu rozvoja cestovného ruchu

Dokument vypracoval tím z Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ SME - GABRIEL KUCHTA)

BRATISLAVA. Nová marketingová stratégia rozvoja cestovného ruchu v Bratislavskom kraji sa zameriava na aktivity orientované na zahraničných návštevníkov, ale aj na domáci cestovný ruch. Stratégiu, prinášajúcu koncept rozvoja cestovného ruchu na roky 2014-2016, s výhľadom do roku 2020, predstavili v Bratislave zástupcovia Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism (KOCR BRT).

Dokument, ktorý vypracoval autorský tím Ľudmily Novackej z Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave, vychádza zo základných trendov, ktoré stanovila Slovenská agentúra cestovného ruchu pre obdobie 2014-2020. Obsahuje sedem analytických kapitol a tri strategické.

Definuje strategické vízie, ekonomický prínos cestovného ruchu pre rozvoj Bratislavského kraja, jeho silné a slabé stránky, príležitosti a hrozby a na záver finančný plán. Dôležitá je časť venujúca sa prioritám marketingu destinácie.

"Vychádzajúc zo stratégie sme sa rozhodli v nasledujúcich rokoch zamerať primárne na domáci cestovný ruch, zahraničný cestovný ruch okolitých krajín, podporu medzinárodných podujatí a tiež na ponuku možností na firemné stretnutia a školenia," povedal predseda KOCR BRT Martin Zaťovič.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  4. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  5. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  7. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  8. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  9. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 13 191
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 920
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 8 623
  4. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 736
  5. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 5 367
  6. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 5 343
  7. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 5 195
  8. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 4 891
  9. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 4 445
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 4 412