Kraj má novú marketingovú stratégiu rozvoja cestovného ruchu

Dokument vypracoval tím z Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ SME - GABRIEL KUCHTA)

BRATISLAVA. Nová marketingová stratégia rozvoja cestovného ruchu v Bratislavskom kraji sa zameriava na aktivity orientované na zahraničných návštevníkov, ale aj na domáci cestovný ruch. Stratégiu, prinášajúcu koncept rozvoja cestovného ruchu na roky 2014-2016, s výhľadom do roku 2020, predstavili v Bratislave zástupcovia Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism (KOCR BRT).

Dokument, ktorý vypracoval autorský tím Ľudmily Novackej z Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave, vychádza zo základných trendov, ktoré stanovila Slovenská agentúra cestovného ruchu pre obdobie 2014-2020. Obsahuje sedem analytických kapitol a tri strategické.

Definuje strategické vízie, ekonomický prínos cestovného ruchu pre rozvoj Bratislavského kraja, jeho silné a slabé stránky, príležitosti a hrozby a na záver finančný plán. Dôležitá je časť venujúca sa prioritám marketingu destinácie.

"Vychádzajúc zo stratégie sme sa rozhodli v nasledujúcich rokoch zamerať primárne na domáci cestovný ruch, zahraničný cestovný ruch okolitých krajín, podporu medzinárodných podujatí a tiež na ponuku možností na firemné stretnutia a školenia," povedal predseda KOCR BRT Martin Zaťovič.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  2. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  5. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  6. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  7. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  10. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  1. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  2. Malé knedličky, veľké dojmy
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  5. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  6. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  7. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  10. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 899
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 789
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 795
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 478
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 5 399
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 4 619
  7. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 3 908
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 739
  9. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 087
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 850

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop