BRATISLAVA. Aj pár týždňov pred komunálnymi voľbami zostáva Bratislava na bilbordoch bez náboja.
Veľkú kampaň pár týždňov vedú traja z desiatich kandidátov na primátora, veľmi nezaujali.
„Všeobecne kampani chýba väčšia téma, ktorá by dokázala rozprúdiť verejnú debatu a dať potrebné momentum kandidátovi s ambíciou poraziť pána Ftáčnika,“ vraví Adam Znášik z reklamnej agentúry Komplot, ktorý sa podieľal na predvolebnej kampani prezidenta Andreja Kisku.
„A to je problém hlavne pre kandidátov, ktorí chcú uspieť a nevolajú sa Milan Ftáčnik,“ dodáva.
"Plním svoje sľuby," vraví z bilbordov Ftáčnik. Foto: SME - Tomáš Benedikovič
Ftáčnik je zrozumiteľný
Primátor Milan Ftáčnik (nezávislý s podporou Smeru) zatiaľ stavil na prezentáciu svojich úspechov.
Hovorí, že „svoje sľuby plní“ a chváli sa napríklad tým, že po 53 rokoch vráti do Petržalky električku alebo že sadí stromy namiesto bilbordov. Trať pre električku len stavajú a prestavba Starého mosta mešká.
Ftáčnik si je podľa Znášika vedomý toho, že