Na stanici zrazu začali tancovať tango. Aj Bratislava má svoj virál

Je to trochu virálna reklama na film. A odpoveď na spontánne akcie na verejných miestach známe zo sveta.

Hlavná stanica ožila tancom.(Zdroj: REPROFOTO)

BRATISLAVA. Ten priestor je skôr odpudivý. Na chvíľu to dokázali zmeniť. Uprostred bežného zhonu na bratislavskej hlavnej stanici k sebe prišlo niekoľko zdanlivo náhodných ľudí, vytvorili páry a začali tancovať tango.

Niektorí okoloidúci sa pridali, iní radšej vytiahli telefón a začali nakrúcať, ďalší sa ponáhľali na vlak, tak len s úsmevom prebehli okolo.

Išlo o video zo série nazvanej flash mob. Skupina ľudí sa stretne na určenom mieste, urobia niečo synchronizované a často pomerne nezvyčajné a rýchlo sa zase rozpŕchnu.

Článok pokračuje pod video reklamou

Internet obleteli videá s desiatkami ľudí tancujúcimi na stanici v belgických Antverpách, vankúšové bitky v centre Toronta alebo Vancouvra, či napríklad niekoľkosekundové zamrznutia nakupujúcich v celom obchodnom centre.

V prípade tanga na hlavnej stanici išlo ešte o čosi viac, scéna je súčasťou chystaného poviedkového filmu Čakáreň.

„Hrdinka jedného z príbehov sa rozhodla zorganizovať priateľov a spravili flash mob,“ vraví režisér Pavol Korec.

„Keď sa pustila z reproduktorov hudba, nikto si ju nevšímal. Dnes nás už sprevádza takmer všade,“ spomína na aprílové nakrúcanie režisér.

Keď sa začalo tancovať, okoloidúcich to najprv zaskočilo. „K tancu sa pripojil iba párik mladých Talianov. Cudzinci sú predsa len trochu spontánnejší a možno viac zvyknutí na podobné akcie,“ opisuje Korec. Slováci si skôr všetko nakrúcali na mobily.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Najkrajšie americké národné parky 12 560
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 11 470
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 8 082
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 193
  5. Vizuálny smog je problém 3 065
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 811
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 602
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 302
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 1 756
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 346