SME
Utorok, 17. máj, 2022 | Meniny má Gizela

Firma Infram dohliadne na stavbu mosta a trate v Bratislave

Firma uspela vo verejnej súťaži. Bude vykonávať stavebno-technický dozor na pokračujúcej stavbe prvej časti električkovej trate v Bratislave zo Starého mesta do Petržalky, vrátane rekonštrukcie Starého mosta.

Ilustračná foto.Ilustračná foto. (Zdroj: SME - TOMÁŠ BENEDIKOVIČ)

BRATISLAVA. Stavebno-technický dozor na stavbe prvej časti električkovej trate v Bratislave zo Starého mesta do Petržalky, vrátane rekonštrukcie Starého mosta, bude vykonávať firma Infram SK s.r.o. z Bratislavy.

Vo verejnej súťaži uspela s ponukou 1,01 mil. eur, vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH) spomedzi šiestich prijatých ponúk.

Súťaž trvala takmer rok

Predpokladaná cena za poskytovanie tejto služby bola 1,65 mil. eur bez dane. Hlavné mesto SR Bratislava oznámilo výsledok tendra vo Vestníku verejného obstarávania.

SkryťVypnúť reklamu

Zákazku bude financovať zo zdrojov Európskej únie cez Operačný program Doprava 2007 až 2013. Súťaž na stavebno-technický dozor začala ešte vlani v júli.

Rekonštrukcia Starého mosta spolu s vybudovaním električkovej trate zo Šafárikovho námestia po Bosákovu ulicu je súčasťou prvej etapy budovania Nosného dopravného systému mestskej hromadnej dopravy v Bratislave.

Práce uskutočňuje Združenie MHD - Starý most, vedúcim členom je spoločnosť Eurovia SK, a.s. Košice a ďalšími členmi sú Eurovia CS a SMP CZ.

Spoločnosť Infram SK

Projekt bude stáť 58,8 mil. eur bez dane, čo je 86 % z predpokladanej ceny prác 68,14 mil. eur. Európska únia poskytne na financovanie stavby 85 % nákladov, ministerstvo dopravy 10 % a hlavné mesto 5 %.

Stavebné práce majú trvať 22 namiesto plánovaných 24 mesiacov od uzatvorenia zmluvy o dielo s dodávateľom vlani v októbri. Podmienkou čerpania európskych peňazí je ukončenie prác do konca roka 2015.

SkryťVypnúť reklamu

Spoločnosť Infram SK s.r.o. bola založená v októbri 2007 ako inžinierska a konzultačná firma. Podľa vlastnej internetovej stránky poskytuje služby pri inžinierskych stavbách a s nimi súvisiace činnosti, ako napríklad inžinierska činnosť, projektový manažment, obstarávateľská činnosť, konzultačné a školiace činnosti.

Firma má základné imanie 6,64 tis. eur, jej spoločníkmi sú české spoločnosti Infram a.s. Praha s vkladom 1,99 tis. eur a REX Invest, s.r.o. s vkladom 4,65 tis. eur.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Volkswagen ID.5 prináša nový softvér aj pre staršie modely
  2. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách?
  3. Šprintérsky duel IONIQ 5 vs i30 N Performance má víťaza
  4. MS v hokeji: TV Tipsport + špeciálna kurzová ponuka!
  5. Obnovené lety do Marsa Alam. Po dvoch rokoch opäť víta turistov
  6. Odišlo už štvrť milióna mladých ľudí. Má Slovensko budúcnosť?
  7. Princípy ostávajú, nástroje sa menia
  8. Čo práve pripravuje SME? Ako pracuje? Ako vyzerá deň v redakcii?
  1. Hypoglykémia – nebezpečná komplikácia cukrovky
  2. Volkswagen ID.5 prináša nový softvér aj pre staršie modely
  3. Bojovník Jiří Procházka sa stal novou tvárou XTB
  4. Hľadáte kvalitné diamantové šperky? Kúpite ich na Ardiama.sk
  5. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách?
  6. Príliš veľa vitamínov škodí zdraviu, majte ich pod kontrolou
  7. Župné mestečko ovládne krajské mesto aj celý Abov
  8. Dopraje nám najšťastnejšia krajina na svete hokejové zlato?
  1. Odišlo už štvrť milióna mladých ľudí. Má Slovensko budúcnosť? 12 636
  2. Obnovené lety do Marsa Alam. Po dvoch rokoch opäť víta turistov 6 584
  3. Do čoho sa oplatí investovať, aby ste ušetrili na energiách? 4 809
  4. 5 najčastejších chýb pri zateplení fasády: zabráňte im 3 493
  5. Čo práve pripravuje SME? Ako pracuje? Ako vyzerá deň v redakcii? 2 503
  6. Doplaťte tisíce. Ako bojovať s podrazmi developerov? 2 277
  7. Jazdecký areál v lete 2022 ožije akciami 2 029
  8. Príliš veľa vitamínov škodí zdraviu, majte ich pod kontrolou 1 380
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Daniel Bíro: V Bratislave malo byť metro. Aké sú história a súčasnosť tohto projektu?
  2. Anton Sládek: Bratislava - Vysoká ulica včera a dnes
  3. Anton Sládek: Bratislava - Hviezdoslavovo námestie
  4. Milota Sidorová: Toto mesto v Taliansku založilo Kanceláriu pre čas. Čaká to aj Bratislavu?
  5. Ľudmila Križanovská: Žobráci v centre Bratislavy. Ľudia v núdzi alebo príživníci?
  6. Anton Sládek: Bratislava - Heydukova ulica
  7. Anton Sládek: Dunaj XIII. Most Apollo a okolo
  8. Matej Vagač: Ukradnutý verejný priestor. V Horskom parku sú porušené vlastnícke práva.
  1. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť I) 22 114
  2. Miroslav Kocúr: Pápež sa pomýlil 8 088
  3. Jana Melišová: Skutočná cena za vojnu 7 341
  4. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť II) 7 129
  5. Jana Melišová: Pomalý pád na Wall Street sa zrejme ešte neskončil 5 933
  6. EQUUS: Prvý 6-kolesový lesný traktor EQUUS. Čo všetko dokáže? 3 538
  7. Vladimír Benčík: Zvitky od Mŕtveho mora - boli napísané pred 2000 rokmi, predpovedajú apokalypsu? 2 699
  8. Tomáš Vodvářka: Další tragická zpráva z Ruské federace 2 639
  1. Jiří Ščobák: Vydrží Rusko dlhú ekonomickú vojnu? Nevyčerpajú sa spojenci?
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 38. - Arktída - Amundsenova expedícia na lodi Maud (1918 - 1925)
  3. Jiří Ščobák: Mohu zemřít, ale nebudu žít jako otrok
  4. Jiří Ščobák: Jaká je situace na linii dotyku? Pomůže Rusku mobilizace?
  5. Adam Valček: Pri čudnom zákroku na súde sa NAKA pokúšala zmocniť utajených dokumentov
  6. Jiří Ščobák: Sú reformy Igora Matoviča (zvýšené prídavky na deti a daňové bonusy pre pracujúcich rodičov) dobrý nápad?
  7. Jiří Ščobák: Sluha národa: Recenze 1. řady seriálu s Volodymyrom Zelenskym
  8. Jiří Ščobák: Čo robiť, aby sme sa nezbláznili z inflácie? Máme infláciu riešiť?
SkryťZatvoriť reklamu