SME

Turistov lákajú na krásne zábery Bratislavy a okolia

Mesto a župa dali na propagačné videá 42-­tisíc eur. Podobajú sa.

Pohľad na Bratislavu.Pohľad na Bratislavu. (Zdroj: SME - TOMÁŠ BENEDIKOVIČ)

BRATISLAVA. Uličky bratislavského Starého Mesta zaliate slnkom, nábrežie Dunaja spomalené aj zrýchlené, či uchvacujúce letecké zábery na Hrad, Devín, alebo Dóm svätého Martina.

Päť videí, ktoré predstavujú Bratislavu ako moderné európske veľkomesto, si nechalo vyrobiť Bratislavské turistické a informačné centrum (BTB). Verejnosti zatiaľ ukázali prvé.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najdlhšie video o Bratislave

„Ide o najdlhšie všeobecné video, ktoré predstavuje hlavné mesto ako destináciu. Ďalšie štyri sú tematické, zobrazujúce naše hlavné produktové línie a budú sa postupne zverejňovať,” povedal šéf BTB František Stano.

SkryťVypnúť reklamu

Videá chcú šíriť na sociálnych sieťach a zároveň používať aj na veľtrhoch turistického ruchu. Prvé video doteraz videlo 230-tisíc ľudí.

Výroba šotov stála mesto viac ako 23-­tisíc eur. „Jediným kritériom výberového konania bola cena,“ hovorí Stano.

Súťaž rozdelili na dve – nakrúcanie suroviny a postprodukciu, teda strih a vizuálne efekty. Spoločnosti vyberali cez prieskum trhu. „Do každej súťaže sme oslovili tri firmy,” povedal Stano.

Kameraman šotov David Veverčák hovorí, že nakrúcanie bolo náročné a trvalo viac ako tri mesiace.

„Ako prvé určili miesta a akcie, ktoré chceli mať nakrútené. Postprodukcia, teda strih a vizuálna úprava záberov, trvala rovnako dlho ako nakrúcanie,” povedal Vaverčák.

Načítavam video...

Pôsobivé letecké zábery

Video pozitívne hodnotí aj šéf Klubu reklamných agentúr Slovenska Róbert Slovák.

SkryťVypnúť reklamu

„Šot je profesionálne spracovaný, k veci a najmä pekný.Niektoré miesta si mám chuť ísť pozrieť aj ja, napriek tomu, že žijem v Bratislave. Letecké zábery sú vždy pôsobivé, aj keď z vtáčej perspektívy Bratislavu uvidí málokto. Je to dobrá forma, ako propagovať Bratislavu.”

Na internete kolujú aj ďalšie tri propagačné videá o Bratislave a jej okolí. Tieto si objednala krajská organizácia cestovného ruchu Turizmus regiónu Bratislava.

Stáli 19-­tisíc eur. Majú podobné vyznenie. Do pokojnej hudby sa striedajú presvietené zábery s leteckými pohľadmi.

Ukazujú podobné miesta v Bratislave, ale napríklad aj uličky a pivnice Modry a okolie hradu Červený Kameň.

„My sme sa sústredili na mesto, krajská organizácia na región. Videá budeme používať spoločne,“ hovorí Stano.

SkryťVypnúť reklamu

Načítavam video...


Načítavam video...


Načítavam video...

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  2. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  3. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  4. Čo bude toto leto in?
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  2. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo?
  3. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  4. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  5. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  6. Čo bude toto leto in?
  7. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  8. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 470
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 841
  3. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 6 465
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 639
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 4 155
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 345
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 943
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 450
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 399
  2. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 8 548
  3. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 436
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 8 134
  5. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 136
  6. Otilia Horrocks: Keď sa p. redaktorka Benedikovičová opýtala premiéra Roberta Fica na PPA haciendy... /plus video/ 6 071
  7. Vladimír Čuchran: Správanie sa pri nákupoch. Až sa nabudúce v obchode zahľadíte na "krtkovanie" v potravinách. Možno návod, chvíľa na zamyslenie. Dôchodca v obchode. 6 021
  8. Vladimír Bojničan: Z výkalov bič neupletieš – ani keby opozícia zrovna začala znášať zlaté vajíčka 5 715
  1. Marian Nanias: Jadrové zbrane – versus - Umelá Inteligencia.
  2. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  3. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  4. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  5. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  6. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  7. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  8. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
SkryťZatvoriť reklamu