DPB varuje pred podvodníkmi, čo vymáhajú pokuty

Cestujúca vraví, že jej volal muž, ktorý sa predstavil ako pracovník DPB a požadoval od nej zaplatenie pokuty za cestovanie načierno.

BRATISLAVA. Dopravný podnik Bratislava (DPB) zaznamenal prípad cestujúcej, od ktorej chcel neznámy človek telefonicky vymôcť údajnú pohľadávku za pokutu. Cestujúca však na výzvu nereagovala a kontaktovala ombudmanku DPB.

Podľa informácií hovorkyne DPB Adriany Volfovej, cestujúca uviedla, že vo večerných hodinách jej volal neznámy muž, ktorý sa predstavil ako pracovník DPB a požadoval od nej zaplatenie pokuty za cestovanie v bratislavskej MHD bez platného lístka. Podvodník žiadal od ženy okamžité uhradenie, čo však žena nebola ochotná urobiť.

Článok pokračuje pod video reklamou

"Naopak, kontaktovala ombudsmanku DPB, ktorá ju ubezpečila, že takýto postup vymáhania pokút po telefóne DPB ani advokátska kancelária nerealizujú," uviedla Volfová. DPB odporučil cestujúcej, aby v tomto prípade kontaktovala políciu.

"DPB pri vymáhaní pohľadávok, resp. pokút postupuje tak, že v lehote 30 dní odo dňa zistenia priestupku môže dlžník uhradiť pokutu v pokladni DPB, následne po uplynutí uvedenej lehoty sa pohľadávky vymáhajú prostredníctvom advokátskej kancelárie," uviedla hovorkyňa DPB Adriana Volfová. "Je vylúčené, aby akýkoľvek zamestnanec DPB, prípadne advokátskej kancelárie vyzýval dlžníkov prostredníctvom telefonickej komunikácie na uhradenie pokuty," zdôraznila.

DPB preto v tejto súvislosti žiada cestujúcu verejnosť o obozretnosť.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  3. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  4. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  5. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  6. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  7. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  8. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  9. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  1. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  2. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  3. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  4. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  5. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  7. Sieť prevádzok Stop Shop obchodov má už 80 pobočiek
  8. Rozdiel medzi Dič a Ič dph
  9. Ekonomická diplomacia Indonézie
  10. Ako si vieme zabezpečiť štedrý a spokojný dôchodok?
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 34 447
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 26 533
  3. Platíte si poistenie domova zbytočne? 19 984
  4. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 9 661
  5. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 9 644
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 7 911
  7. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 4 864
  8. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými 3 639
  9. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať? 3 556
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo 3 449