DPB varuje pred podvodníkmi, čo vymáhajú pokuty

Cestujúca vraví, že jej volal muž, ktorý sa predstavil ako pracovník DPB a požadoval od nej zaplatenie pokuty za cestovanie načierno.

BRATISLAVA. Dopravný podnik Bratislava (DPB) zaznamenal prípad cestujúcej, od ktorej chcel neznámy človek telefonicky vymôcť údajnú pohľadávku za pokutu. Cestujúca však na výzvu nereagovala a kontaktovala ombudmanku DPB.

Podľa informácií hovorkyne DPB Adriany Volfovej, cestujúca uviedla, že vo večerných hodinách jej volal neznámy muž, ktorý sa predstavil ako pracovník DPB a požadoval od nej zaplatenie pokuty za cestovanie v bratislavskej MHD bez platného lístka. Podvodník žiadal od ženy okamžité uhradenie, čo však žena nebola ochotná urobiť.

Článok pokračuje pod video reklamou

"Naopak, kontaktovala ombudsmanku DPB, ktorá ju ubezpečila, že takýto postup vymáhania pokút po telefóne DPB ani advokátska kancelária nerealizujú," uviedla Volfová. DPB odporučil cestujúcej, aby v tomto prípade kontaktovala políciu.

"DPB pri vymáhaní pohľadávok, resp. pokút postupuje tak, že v lehote 30 dní odo dňa zistenia priestupku môže dlžník uhradiť pokutu v pokladni DPB, následne po uplynutí uvedenej lehoty sa pohľadávky vymáhajú prostredníctvom advokátskej kancelárie," uviedla hovorkyňa DPB Adriana Volfová. "Je vylúčené, aby akýkoľvek zamestnanec DPB, prípadne advokátskej kancelárie vyzýval dlžníkov prostredníctvom telefonickej komunikácie na uhradenie pokuty," zdôraznila.

DPB preto v tejto súvislosti žiada cestujúcu verejnosť o obozretnosť.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 16 887
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 15 897
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 975
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 590
  5. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 6 924
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 346
  7. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 5 940
  8. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 5 208
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 4 007
  10. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 2 783