SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Diskusia z www.sme.sk

Reagovali ste na článok, ktorý popisoval dopravnú situáciu na Prístavnom moste v súvislosti so stredajšou haváriou kamióna.

Ďalší dôkaz, že doprava v Bratislave je permanentne na pokraji kolapsu a ďalší most tu už dávno mal byť. Ale podľa toho, ako je jeho výstavba doteraz pripravovaná, tak skoro sa ho nedožijeme. Myslím si, že by to chcelo nielen pripravovaný most na Košickej, ale nový autostrádny poniže Slovnaftu, aby Prístavný bol len vnútromestskou komunikáciou. PCI

* * *

Poriadna neónová značka 60 na začiatku mosta naozaj chýba. Ja som si tiež dlhý čas myslel, že je tam osemdesiatka.

* * *

Hlavne že na diaľnici do Beluše je niekoľko veľkých svetelných tabúľ, na ktorých je vypísaná 130-ka. Nebolo by vhodné ich tiež odstrániť, keď každý dobre vie, že na diaľnici nemôže ísť rýchlejšie?

Skryť Vypnúť reklamu

* * *

Nechýba tu tabuľa s označením „šesťdesiatky“? To by bolo zbytočné. A čo takto umiestniť značku s obmedzením na 60 ešte pred značku so začiatkom obce? A je po duplicite.

* * *

Ja chcem vždy veriť, že veci idú k lepšiemu, ale vždy ma niečo dostane. Prečo sa u nás namiesto toho, prečo to nejde, nehľadá riešenie, ako niečo vyriešiť? Pre mňa za mňa, nech je tam tých značiek aj 10 – no a čo? Ak nepomáha jedna. Alebo nech tam neustále merajú policajti rýchlosť, a každému nech vyberajú pokuty a hneď budú mať príspevky na svoju činnosť – a legálne.

* * *

V normálnej krajine, by sa to riešilo cez MHD. Keby bola k svetu (čo by chcelo zmeny na magistráte a tiež aj záujem ľudí), tak by to mohlo vyzerať napr. takto. Pri podobných situáciách by sa vyhradil jeden pruh len pre MHD (bez ohľadu na ostatné autá) a ľudia by veľmi rýchlo pochopili, ze momentálne nemá zmysel chodiť vlastným autom. Lenže to chce, aby sa začali obyčajní ľudia tomu viacej venovať a tlačit na svojich zástupcov na magistráte – lebo MHD je len v ich rukách. Andy

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 38 341
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 36 766
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 10 670
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 113
  5. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 9 047
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 913
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 243
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 881
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 673
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 570
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu