Ďalší dôkaz, že doprava v Bratislave je permanentne na pokraji kolapsu a ďalší most tu už dávno mal byť. Ale podľa toho, ako je jeho výstavba doteraz pripravovaná, tak skoro sa ho nedožijeme. Myslím si, že by to chcelo nielen pripravovaný most na Košickej, ale nový autostrádny poniže Slovnaftu, aby Prístavný bol len vnútromestskou komunikáciou. PCI
* * *
Poriadna neónová značka 60 na začiatku mosta naozaj chýba. Ja som si tiež dlhý čas myslel, že je tam osemdesiatka.
* * *
Hlavne že na diaľnici do Beluše je niekoľko veľkých svetelných tabúľ, na ktorých je vypísaná 130-ka. Nebolo by vhodné ich tiež odstrániť, keď každý dobre vie, že na diaľnici nemôže ísť rýchlejšie?
* * *
Nechýba tu tabuľa s označením „šesťdesiatky“? To by bolo zbytočné. A čo takto umiestniť značku s obmedzením na 60 ešte pred značku so začiatkom obce? A je po duplicite.
* * *
Ja chcem vždy veriť, že veci idú k lepšiemu, ale vždy ma niečo dostane. Prečo sa u nás namiesto toho, prečo to nejde, nehľadá riešenie, ako niečo vyriešiť? Pre mňa za mňa, nech je tam tých značiek aj 10 – no a čo? Ak nepomáha jedna. Alebo nech tam neustále merajú policajti rýchlosť, a každému nech vyberajú pokuty a hneď budú mať príspevky na svoju činnosť – a legálne.
* * *
V normálnej krajine, by sa to riešilo cez MHD. Keby bola k svetu (čo by chcelo zmeny na magistráte a tiež aj záujem ľudí), tak by to mohlo vyzerať napr. takto. Pri podobných situáciách by sa vyhradil jeden pruh len pre MHD (bez ohľadu na ostatné autá) a ľudia by veľmi rýchlo pochopili, ze momentálne nemá zmysel chodiť vlastným autom. Lenže to chce, aby sa začali obyčajní ľudia tomu viacej venovať a tlačit na svojich zástupcov na magistráte – lebo MHD je len v ich rukách. Andy