Petržalka plánuje prieskum verejnej mienky

V prieskume chce bratislavská mestská časť zistiť, ako sú obyvatelia spokojní so životom v Petržalke.

BRATISLAVA. Mestská časť chce v prieskume verejnej mienky zistiť, ako sú obyvatelia spokojní so životom v tejto mestskej časti a na aké oblasti, nedostatky či problémy sa má v budúcnosti zamerať.

Ako informovala Petržalka na svojej oficiálnej internetovej stránke, prieskum sa bude týkať oblastí, v ktorých má samospráva kompetencie.

Ide predovšetkým o oblasť životného prostredia, sociálnych služieb, kultúry a športu, dopravy a parkovania. Získané informácie chce samospráva zohľadňovať pri svojom rozhodovaní a smerovaní v ďalšom období.

Článok pokračuje pod video reklamou

Cez telefón

Samospráva bude robiť prieskum mienky telefonickým zberom údajov už v najbližších dňoch. Nadväzuje tak na ankety, ktoré robila na minuloročných Vianočných trhoch či tohtoročných Dňoch Petržalky, kde organizátori zbierali formou anketových lístkov podnety a inšpirácie od obyvateľov pre zatraktívnenie týchto podujatí.

„Samospráva si svoje povinnosti spolu so zodpovednosťou za rozhodnutia plní vždy v zmysle platných zákonov. Pritom nezabúda ani na podstatu zastupiteľskej demokracie a preto sa Petržalka zaujíma o názor svojich obyvateľov,“ povedal starosta Petržalky Vladimír Bajan.

Hodnotenie v modeli

Prieskumom verejnej mienky nadväzuje mestská časť na rozhodnutie zapojiť sa do hodnotenia verejnej správy v modeli CAF, ktorý využíva stratégiu, plánovanie, kontrolu i spätnú väzbu.

Petržalka podľa webovej stránky mestskej časti ako prvá samospráva na Slovensku získala titul Efektívny používateľ modelu CAF, a to v súťaži Národná cena SR za kvalitu 2013.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  2. S dobrým pivom leto chutí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 26 520
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 188
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 886
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 514
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 445
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 756
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 905
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 370
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 123
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 873