Flašíková-Beňová: Z výsledkov nie som sklamaná

Stratégiu kampane by MONIKA FLAŠÍKOVÁ-BEŇOVÁ v prípadnom druhom kole nemenila.

Monika Flašíková-Beňová má priebežne 24,4 percent hlasov.(Zdroj: SME - VLADIMÍR ŠIMÍČEK)

Fico sa podľa nej zapojil do jej kampane maximálne.

BRATISLAVA. Monika Flašíková-Beňová (Smer) vo vzťahu k výsledkom hovorí o prekvapení, tvrdí ale, že sklamaná nie je.

Hovorí, že stratégiu v kampani by nemenila. "Naša stratégia bola dobrá, pozitívna, konštruktívna a neútočná." O tom, že sa proti nej viedla antikamapaň zopakovala niekoľkokrát.

"Je to výsledok obrovskej antikampane. Neviem. Neviem, či budem objektívna. Treba počkať na záver," povedala Flašíková-Beňová. S Robertom Ficom sa ešte nerozprávala. Teraz sa za ním "zastaví" a opýta sa ho, ako to vidí.

O premiérovi Robertovi Ficovi (Smer) hovorí, že sa zapojil do jej kampane maximálne. "Mali sme mítingy v Istropolise. Neviem, čo by sme ešte viac mali urobiť, aby sa zapojil."

Do kamier sa usmieva, ale oči sa jej lesknú od sĺz. "Ja som optimista," vraví. O tom, čo bude robiť v prípadnom druhom kole zatiaľ nehovorí. " Myslím, že ak niekto robí kampaň, tak sa má sústrediť na tie výsledky o ktoré hrá."

Stratégiu kampane by v prípadnom druhom kole nemenila. " Čo, mám písať na bilbordy, že budem vaša županka? To by bola chyba."

Svojmu najväčšiemu rivalovi odkazuje, že kampaň by mala byť viac o programe, ako o tom, kto bude župan.

Najčítanejšie na SME Bratislava


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 17 712
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 8 543
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 548
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 233
  5. Kam do tepla v januári? 1 831
  6. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 1 728
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 604
  8. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 1 483
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 470
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 934