Flašíková-Beňová: Z výsledkov nie som sklamaná

Stratégiu kampane by MONIKA FLAŠÍKOVÁ-BEŇOVÁ v prípadnom druhom kole nemenila.

Monika Flašíková-Beňová má priebežne 24,4 percent hlasov.(Zdroj: SME - VLADIMÍR ŠIMÍČEK)

Fico sa podľa nej zapojil do jej kampane maximálne.

BRATISLAVA. Monika Flašíková-Beňová (Smer) vo vzťahu k výsledkom hovorí o prekvapení, tvrdí ale, že sklamaná nie je.

Hovorí, že stratégiu v kampani by nemenila. "Naša stratégia bola dobrá, pozitívna, konštruktívna a neútočná." O tom, že sa proti nej viedla antikamapaň zopakovala niekoľkokrát.

"Je to výsledok obrovskej antikampane. Neviem. Neviem, či budem objektívna. Treba počkať na záver," povedala Flašíková-Beňová. S Robertom Ficom sa ešte nerozprávala. Teraz sa za ním "zastaví" a opýta sa ho, ako to vidí.

O premiérovi Robertovi Ficovi (Smer) hovorí, že sa zapojil do jej kampane maximálne. "Mali sme mítingy v Istropolise. Neviem, čo by sme ešte viac mali urobiť, aby sa zapojil."

Do kamier sa usmieva, ale oči sa jej lesknú od sĺz. "Ja som optimista," vraví. O tom, čo bude robiť v prípadnom druhom kole zatiaľ nehovorí. " Myslím, že ak niekto robí kampaň, tak sa má sústrediť na tie výsledky o ktoré hrá."

Stratégiu kampane by v prípadnom druhom kole nemenila. " Čo, mám písať na bilbordy, že budem vaša županka? To by bola chyba."

Svojmu najväčšiemu rivalovi odkazuje, že kampaň by mala byť viac o programe, ako o tom, kto bude župan.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 954
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 777
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 012
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 707
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 158
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 012
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 639
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 586
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 351
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 759