V Starej tržnici sú trhy so sezónnymi potravinovými produktmi

Trhy by sa zatiaľ mali konať raz do mesiaca. Organizátori zisťujú, aký je záujem návštevníkov.

Na pultoch predajcov nechýbala sezónna zelenina, ovocie, no v ponuke boli aj syry, koláče, štrúdle, ba aj víno.(Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. V priestoroch bratislavskej Starej tržnice dnes obnovili predaj potravinárskych výrobkov trhovým spôsobom. Na pultoch predajcov nechýbala sezónna zelenina, ovocie, no v ponuke boli aj syry, koláče, štrúdle, ba aj víno.

Tento zámer sa podujala realizovať občianska iniciatíva Aliancia Stará tržnica. Jej hovorkyňa Illah van Oijen pre TASR uviedla: Dnes sme skúšobne rozbehli projekt Trhy. Mali by sa zatiaľ konať raz do mesiaca v sobotu.

foto

Chcete pre SME písať o Bratislave?
Prihláste sa do konkurzu

Od apríla každý týždeň

Chceme si overiť záujem návštevníkov o ponúkaný tovar, prípadne ako ešte sortiment rozšíriť, do čoho ešte investovať, aby sa tu ľudia cítili dobre. V apríli 2014 by sa trhy mali konať už každý týždeň. Zákazníkom chceme ponúkať sezónny tovar. V tomto mesiaci sú takým typickým produktom jablká a tekvice.

Aliancia vznikla preto, aby budova Starej tržnice získala späť svoju pôvodnú funkciu a znovu slúžila ľuďom najmä organizovaním pravidelných potravinových, remeselných, dizajnových či starožitných trhov a tiež organizovaním kultúrnych a spoločenských podujatí.

Za mesiac musia preinvestovať 10-tisíc eur

Budovu Starej tržnice aliancia získala od hlavného mesta do prenájmu na 10 rokov za symbolické nájomné. Zaviazala sa však, že každý mesiac v objekte preinvestuje 10-tisíc eur. Prostriedky získavame z prenájmu priestorov a prípravou rôznych spoločenských podujatí, napríklad firemných stretnutí.

Samozrejme, aj od nás si celý projekt vyžaduje množstvo dobrovoľníckej práce. Budeme veľmi radi, ak po desiatich rokoch bude mať Bratislava k dispozícii špičkovú budovu s plným vybavením, dodala van Oijen.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 954
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 777
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 012
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 707
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 158
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 012
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 639
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 586
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 351
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 759