Po kraji bude jazdiť promo-bus, ktorý bude propagovať miestne podujatia

Počas nadchádzajúcich dvoch víkendov bude v Bratislavskom kraji jazdiť promo-bus, ktorý bude ľudí upozorňovať na pripravované slovenské a rakúske regionálne podujatia.

Po bratislavskom kraji bude jazdiť autobus propagujúci pripravované podujatia na Slovensku a v Rakúsku.

BRATISLAVA. Počas dvoch nasledujúcich piatkov a víkendov 4. až 6. októbra a 11. až 13. októbra bude v Bratislavskom kraji jazdiť promo-bus, ktorý bude ľudí upozorňovať na pripravované regionálne podujatia.

Ako informovala hovorkyňa Bratislavského samosprávneho kraja Iveta Tyšlerová, promo-bus zastaví v desiatich obciach a mestách kraja - v bratislavskom Ružinove a Devínskej Novej Vsi, Stupave, Malackách, Svätom Jure, Pezinku, Modre, Dunajskej Lužnej, Slovenskom Grobe a Senci. Na týchto miestach predstavia to najlepšie z turistickej ponuky Bratislavského kraja a Dolného Rakúska.

Článok pokračuje pod video reklamou

Ako uviedla Tyšlerová, ide o mobilnú prezentáciu cezhraničného projektu Destinatour 2013, ktorý upevňuje spoluprácu Bratislavského kraja a Dolného Rakúska v turizme.

„Hlavným cieľom tohto projektu je spoznávanie turistického potenciálu Bratislavského kraja, ako aj zdôraznenie významu cestovného ruchu a regionálnych podujatí pre rozvoj nášho kraja,“ povedal predseda Bratislavského kraja Pavol Frešo.

Podľa Tyšlerovej sa záujemcovia môžu dozvedieť viac o Bratislavskom kraji, o projekte cezhraničnej spolupráce a o aktivitách krajskej organizácie cestovného ruchu Turizmus regiónu Bratislava. Prezentácie sú načasované na termíny regionálnych podujatí, ako napríklad Deň zelá v Stupave alebo Jablkové hodovanie.

Ako informovala Tyšlerová, podujatie má motto „Spoznať – ochutnať – zažiť“ a dáva príležitosť miestnym obyvateľom spoznať turistické atraktivity svojho okolia, ochutnať regionálne špeciality a vyskúšať svoje vedomosti v súťažiach.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 34 283
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 914
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 162
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 449
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 989
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 956
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 670
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 511
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 303
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 786