SME

Viedenský hudobný festival Waves tento rok aj v Bratislave

Nultý ročník hudobného klubového festivalu Waves Bratislava sa bude konať v sobotu 5. októbra v siedmich kluboch v centre mesta.

BRATISLAVA. Bratislavská odnož viedenského klubového festivalu, Waves Bratislava, ponúkne návštevníkom za jedno vstupné viac ako 40 koncertov.

Vystúpi 35 kapiel

Víziou podujatia je spojiť susedné mestá Bratislavu a Viedeň a táto myšlienka sa zrodila už pred tromi rokmi pri vzniku viedenskej časti festivalu. Bratislavu v sobotu navštívia profesionáli z európskeho hudobného priemyslu, príležitosť predstaviť sa budú mať hlavne domáci účinkujúci.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zo slovenskej hudobnej scény sa predstaví 35 kapiel a interpretov, medzi nimi napríklad Lavagance, Puding pani Elvisovej či Pressburger Klezmer Band.

SkryťVypnúť reklamu

Koncerty domácich hudobníkov doplní aj deväť vystúpení zahraničných hostí. Podľa jedného z organizátorov festivalu Waves Bratislava Tibora Holodu festival sa bude v Bratislave konať iba jeden deň a nie tri dni ako vo Viedni, preto je nultým ročníkom.

„ Waves Bratislava je výnimočný aj tým, že ťažisko je na slovenskej scéne, ktorú chceme predstaviť zahraničným delegátom,“ vysvetlil Holoda. Hudobní zahraniční delegáti totiž v sobotu navštívia aj Bratislavu, so slovenskými hudobníkmi sa stretnú na dvoch odborných diskusiách. „Budúci rok by sme chceli, aby bol Waves Bratislava trojdňový a s rovnocenným programom ako vo Viedni," doplnil Holoda.

Bratislava pre turistov

Viedeň a Bratislavu však nebude spájať iba hudobný festival rakúskej metropoly. Organizácia Bratislava Tourist Board dnes spúšťa vo viedenskom metre reklamnú kampaň s názvom 48 hours in Bratislava, ktorá má predstaviť Bratislavu ako turistickú destináciu.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa predsedu predstavenstva Bratislava Tourist Board Františka Stana kampaňou chcú osloviť novú cieľovú skupinu, ktorá si nepríde len raz pozrieť známe pamiatky historického centra Bratislavy, ale má potenciál opakovane prichádzať za zaujímavou scénou autentickej mestskej kultúry. „Zamerali sme sa na mladšiu a možno aktívnejšiu generáciu, ktorá možno chce spoznať aj ten skutočný život v meste,“ vysvetlil Stano.

Viedenčania budú môcť až do konca októbra nájsť v metre brožúrky s fotografiami i popismi zaujímavostí Bratislavy. Celá kampaň podľa Stana vyšla na takmer 30-tisíc eur, v cene je zahrnutá práca agentúry, tlač a distribúcia.

Bratislava

Súvisiace témy: Výstavba v Bratislave
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Čo bude toto leto in?
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur
  2. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  3. Čo bude toto leto in?
  4. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 324
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 895
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 428
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 4 023
  5. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 3 970
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 327
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 672
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 362
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 337
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 374
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 8 279
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 8 017
  5. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 090
  6. Vladimír Čuchran: Správanie sa pri nákupoch. Až sa nabudúce v obchode zahľadíte na "krtkovanie" v potravinách. Možno návod, chvíľa na zamyslenie. Dôchodca v obchode. 5 816
  7. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 808
  8. Vladimír Bojničan: Z výkalov bič neupletieš – ani keby opozícia zrovna začala znášať zlaté vajíčka 5 554
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťZatvoriť reklamu