SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Základné a stredné školy môžu ísť povzbudzovať Slovan

Podľa Freša Bratislavský kraj uvažuje aj o štarte amatérskej hokejovej ligy v regióne, ktorej koncept chcú spoločne predstaviť v októbri.

BRATISLAVA. Žiaci základných a stredných škôl v Bratislavskom kraji si ako fanúšikovia môžu pozrieť domáce zápasy HC Slovan Bratislava. Umožňuje im to projekt Bratislavského kraja a hokejového klubu HC Slovan s názvom Škola ide na Slovan!, ktorý pokračuje už tretiu sezónu a zapojiť sa doňho dá aj tento rok. Predseda Bratislavského kraja Pavol Frešo zároveň dodal, že Bratislavský kraj uvažuje v spolupráci s partnermi o štarte amatérskej hokejovej ligy v regióne, ktorej koncept chcú spoločne predstaviť v októbri.

Skryť Vypnúť reklamu

Agentúru SITA o tom informovala hovorkyňa Bratislavského kraja Iveta Tyšlerová. Ako informovala Tyšlerová, hokejistov bude aj tento rok povzbudzovať vždy 50-členná skupina žiakov zo sektoru A12. "Žiaci tak môžu zažiť pravú hokejovú atmosféru, a aj takýmto spôsobom ich chceme motivovať k pohybu,“ povedal Frešo.

Dnešný zápas s ruským tímom Torpedo Nižnij Novgorod si pozrú žiaci Strednej odbornej školy vinársko-ovocinárskej z Modry. Počas minulej sezóny videlo domáce zápasy Slovanu viac ako 1 800 žiakov zo 41 škôl. Ako uviedla Tyšlerová, žiakov na zápas odvezie vždy spred školy klubový autobus Slovana, ktorý používajú aj hokejisti. Podrobné inštrukcie pre žiakov a školy sú na stránke www.hcslovan.sk.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 185
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 25 521
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 537
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 11 218
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 011
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 721
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 567
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 417
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 412
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 307
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu