SME
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky

V nedeľu štartuje charitatívny beh pre deti

Hlavným cieľom podujatia je získať finančné prostriedky pre Linku detskej istoty. Minulý rok sa vyzbieralo viac ako 11 tisíc eur.

BRATISLAVA. Štvrtý ročník charitatívneho behu pod názvom 21 km pre deti odštartuje v nedeľu 8. septembra o 10:00 na Partizánskej lúke v Bratislave. Jeho organizátorom je Linka detskej istoty pri Slovenskom výbore UNICEF. Agentúru SITA o tom informovala event manažérka Linky detskej istoty Želmíra Gerová.

Obyvatelia Bratislavy tak majú možnosť spraviť niečo aj pre svoje zdravie a zároveň prispieť svojim štartovným na činnosť linky. "Linka denne vybaví 70 až 100 telefonátov detí, ktoré nemajú kam zavolať," poznamenala.

Skryť Vypnúť reklamu

Tento rok má navyše verejnosť možnosť prostredníctvom portálu www.ludialudom.sk získať hodinu behu s moderátorom Sajfom, naučiť sa triky kuchára Františka Atkaryho, vydražiť štartovacie číslo 001, odštartovať polmaratón výstrelom z pištole a podieľať sa na moderovaní podujatia spolu s Alfonzom Juckom - športovým komentátorom londýnskej olympiády 2012.

"Páči sa mi myšlienka behu a to, že Linka detskej istoty generuje týmto spôsobom financie sama na seba. Páči sa mi aj atmosféra na Partizánskej lúke po behu, pretože je to skutočne priateľské prostredie, kde sa pri guláši stretáva svet dospelých a detí," priblížil Matej "Sajfa" Cifra. Zároveň dodal, že aj preto rád daruje hodinu behu komukoľvek, kto ju vydraží za čo najvyššiu sumu, môže si byť totiž istý, že peniaze pôjdu na dobrú vec. "Mňa bude hriať pocit, že robím niečo pre seba, pre dobrú vec a ešte aj pre niekoho šľachetného," doplnil pre agentúru SITA.

Skryť Vypnúť reklamu

Ide o dobrú príležitosť pre firemné kolektívy a rodiny na príjemné strávenie septembrovej nedele. "Trochu športu, zábava, príjemná neformálna atmosféra dotvorená aktívnou účasťou mnohých osobností športového i spoločenského života a vedomie, že každý krok dá deťom v núdzi pocit bezpečia, sú azda dostatočným lákadlom," uviedla riaditeľka Linky detskej istoty pri UNICEF Eva Dzurindová.

Hlavným cieľom podujatia je získať čo najviac finančných prostriedkov pre Linku detskej istoty pri Slovenskom výbore UNICEF, aby mala možnosť poskytovať v čo najväčšom rozsahu svoje kvalifikované poradenstvo pre deti a ich rodičov. Minulý rok sa podarilo získať prostredníctvom behu 21 km pre deti 11 163 eur. "Tohtoročným cieľom je prekročiť čiastku 12-tisíc eur," doplnila riaditeľka.

Skryť Vypnúť reklamu

Prispieť je možné viacerými spôsobmi, a to zaplatením štartovného minimálne vo výške 30 eur, vydražením behu do Sajfom či jednej hodiny varenia so šéfkuchárom Františkom Atkarym, školy moderovania s Alfonzom Juckom, štartovného čísla 001 a možnosti odštartovania behu výstrelom zo štartovacej pištole.

Prispieť na Linku detskej istoty tiež možno odoslaním prázdnej SMS na číslo 850 v hodnote jedno euro. Verejnosť tiež môže poslať ľubovoľný príspevok na číslo účtu 4000915356/3100 či kúpiť reklamný predmet Linky detskej istoty priamo na podujatí, alebo usporiadať zbierku na pracovisku, v škole alebo záujmovom krúžku, združení.

Štartovné možno uhradiť vyplnením prihlášky na stránke www.21kmpredeti.ldi.sk/2013. Po odoslaní automaticky vygeneruje prihlasovací systém potvrdzovací e-mail s osobitným variabilným symbolom a číslom účtu. Na toto číslo je potrebné uhradiť štartovné ihneď alebo priamo v deň organizovania behu pri prezentácii účastníkov. Každý účastník – platiaci bežec - má nárok na občerstvenie na trati a na účastnícke tričko modrej, zelenej alebo bielej farby v závislosti od spoluúčasti na podujatí. Viac informácií sa nachádza v Propozíciách na stránke www.21kmpredeti.ldi.sk.

Podujatie 21 km pre deti je charitatívny beh, ktorý organizuje Linka detskej istoty pri Slovenskom výbore UNICEF od roku 2009. Beh sa už tradične koná na Partizánskej lúke, pričom štart a cieľ je situovaný do priestorov amfiteátra. Trate 3,7 a 21,1 km by mali vyhovieť všetkým bežcov, od náročných po bežcov-amatérov, ktorých hlavným cieľom je pomôcť dobrej veci. Beží sa za každého počasia. Súčasťou podujatia je aj tzv. Rodinný beh určený pre deti a ich rodičov, ktorý je zadarmo.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako inovácie menia naše návyky? Čo už dnes môžete robiť inak
  2. Nová škôlka 21. storočia na Kramároch
  3. Na výpadok elektriny vás môže upozorniť aj SMS
  4. Čo musíte vedieť, ak chcete prežiť Vianoce v zdraví a so svojimi
  5. Štedré dni s Niké: Vyhraj lyže s podpisom Petry Vlhovej!
  6. Do Turecka sa dostanete bezpečne z Bratislavy bez potreby testu
  7. Tip na vianočný darček? Kvalitný zrak so zľavou 1 000 €
  8. Budeme môcť v budúcnosti pracovať len z domu?
  9. 8 inšpirácií, ako využiť zvyšky jedla a nič nevyhodiť
  10. Vianočné vydanie magazínu SME Ženy
  1. Čo musíte vedieť, ak chcete prežiť Vianoce v zdraví a so svojimi
  2. Nová škôlka 21. storočia na Kramároch
  3. Do Turecka sa dostanete bezpečne z Bratislavy bez potreby testu
  4. Štedré dni s Niké: Vyhraj lyže s podpisom Petry Vlhovej!
  5. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  6. Prvá 2-stupňová akumulátorová snehová fréza na trhu
  7. COOP Jednota je najdôveryhodnejším slovenským predajcom potravín
  8. Tip na vianočný darček? Kvalitný zrak so zľavou 1 000 €
  9. Budeme môcť v budúcnosti pracovať len z domu?
  10. 8 inšpirácií, ako využiť zvyšky jedla a nič nevyhodiť
  1. Slnko a teplo aj cez sviatky: Do Egypta sa vracajú dovolenkári 16 897
  2. Budíte sa počas spánku? Toto sú hlavné príčiny 15 729
  3. Aká je chémia vôní 12 362
  4. Slovenská firma reformuje tradičné multimiliardové odvetvie 9 744
  5. Kaufland na Slovensku testoval novinku, ktorú zavádza v Európe 9 631
  6. Viete, aká je skutočná cena smartfónu? Číslo vás prekvapí 9 194
  7. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 8 690
  8. ARÓNIA najsilnejšia prírodná prevencia proti respiračným vírusom 8 438
  9. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami 7 964
  10. Bývanie v meste predlžuje život 7 769
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu