V uliciach Bratislavy jazdí autobus s jukeboxom

V autobuse si môžete vybrať pesničku, ktorú budú počuť všetci spolucestujúci. Akcia je reklamnou kampaňou pre internetovú stránku a potrvá rok.

V jednom z bratislavských autobusov hrá hudba zvolená cestujúcimi.(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - SME)

BRATISLAVA. V bratislavskej mestskej hromadnej doprave (MHD) jazdí autobus s jukeboxom. Ak cestujúci nastúpi do vozidla a pripojí sa na verejnú wifi sieť, úvodná stránka mu ponúkne playlist so skladbami. Z neho si môže vybrať obľúbenú pieseň.

"Tak ako v klasickom jukeboxe sa výber zaradí do poradia a čaká sa na spustenie skladby v reprosústave autobusu," priblížil pre TASR Ivan Akimov zo spoločnosti BigMedia, ktorá má na starosti reklamu vo vozidlách Dopravného podniku Bratislava (DPB).

Článok pokračuje pod video reklamou

Kampaň si objednala spoločnosť Zoznam, s.r.o. pre stránku Predpredaj.sk. Chce takto osloviť Bratislavčanov a trochu netradične promovať aktuálne koncerty. Cestujúci tak podľa Akimova počas cesty počúvajú interpretov, ktorých koncerty sú v ponuke portálu.

"Exteriér vozidla informuje o autobuse ako o jukeboxe, interiér zase odkazuje na pripojenie sa k wifi a obrazovky fungujú ako obrazovka klasického jukeboxu, ktorý všetci poznáme," opisuje Akimov.

Projekt v rámci testovacej prevádzky spustili ešte minulý mesiac, dnes už funguje v riadnej. Akimov tvrdí, že konkrétna linka, po ktorej autobus s jukeboxom jazdí, určená nie je.

"Chceme, aby mal autobus čo najväčšie pokrytie. Je však dosť pravdepodobné, že ho budeme využívať primárne na linkách smerujúcich k vysokoškolským internátom," podotkol. Prevádzka autobusu s jukeboxom by mala trvať rok.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  4. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  5. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  6. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  7. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto
  8. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli
  9. Naša freestyle kajakárka: na majstrovstvá ideme tri baby
  10. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70%
  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  4. Salón architektov A0 – Coneco 2018
  5. Záhradný nábytok: aký materiál je najlepší?
  6. Životné jubileum prof. Ing. Jaroslava Valáška, PhD.
  7. OMV pozýva na pretekársky supervíkend na okruhu Slovakiaring
  8. Atos predstavil najúplnejšie 4G a LTE komunikačné riešenie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 9 616
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 9 567
  3. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 7 827
  4. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 309
  5. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 6 075
  6. Nie sme žiadni paštikári. Slováci už dovolenkujú inak 4 951
  7. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 4 398
  8. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli 4 056
  9. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto 3 516
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 3 163